Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Vingummien

Tine2104 skriver:

Ja, det kan man da Er bare bange for albuer og fulde mennesker på dansegulvet ..

Hehe de tager sgu hensyn

Var en af gangene hvor jeg var i byen, kom en fuld fyr dinglende afsted, da jeg så vente mig om i mod ham, drejede ahn lidt af så godt han kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Hvad mener du med privat fest altså? Hvor alle drikker sig pisse stive elle hvad? Det jeg mener med byen er diskotek/værtshus

Tja, privatfester er vel forskellige fra fest til fest..

Min veninde holder en masse tema-fester, og der får den da ikke for lidt af hverken druk eller dans, og der er jeg da trofast med

Selvfølgelig på vand-vognen og langt væk fra tobakken

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Mette88 skriver:

Godt nok findes der ikke dumme spørgsmål, men jeg syntes da godt nok at denne her læner sig op af at det bliver dumt. For det første må man ikk drikke når man er gravid og det er jo det indtryk man giver når man går i byen.

"Det er det indtryk, man giver"  Hmm.

Ja, men hvis man ikke drikker, hvilket man i øvrigt ikke behøver for at gå i byen, så er det da vel ikke respektløst!? - Eller handler det bare om, hvad andre tænker, og i så fald, hvem er det så respektløst overfor? Kan ikke se det dumme i det spørgsmål, men det er måske bare mig!? - Man må jo ligesom kunne argumentere for sine udsagn, eller hvad?

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Tulipan skriver:

Hehe de tager sgu hensyn

Var en af gangene hvor jeg var i byen, kom en fuld fyr dinglende afsted, da jeg så vente mig om i mod ham, drejede ahn lidt af så godt han kunne

Hvor sødt af ham

Sådan er det jo, folk passer jo på, at de ikke støder ind i mavsen , men hvis de nu ikke lige har set den eller er meget fulde .. ? :I

Anmeld

1. juli 2010

TineA

ct skriver:

Ja, men hvis man ikke drikker, hvilket man i øvrigt ikke behøver for at gå i byen, så er det da vel ikke respektløst!? - Eller handler det bare om, hvad andre tænker, og i så fald, hvem er det så respektløst overfor? Kan ikke se det dumme i det spørgsmål, men det er måske bare mig!? - Man må jo ligesom kunne argumentere for sine udsagn, eller hvad?

ENIG

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

Tine2104 skriver:

Hvor sødt af ham

Sådan er det jo, folk passer jo på, at de ikke støder ind i mavsen , men hvis de nu ikke lige har set den eller er meget fulde .. ? :I

Ja, men jeg tænkte at jeg vil prøve de og syntes jeg det var ubehageæigt, kunne jeg tage hjem igen.

Jeg endte med at hygge mig, og nyde at man godt kunne tage en tur trods maven

Anmeld

1. juli 2010

TineA

CarinaSD skriver:

Jamen jeg tænkte på at der nok gik laaaaaang tid inden at jeg kunne komme i byen .. det var faktisk os hårdt for jeg havde veer .. Men jeg sad ned hele tiden Så gik det fint

Haha , hvor er det vildt!! I byen med veer

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

ct skriver:

Vi er sgu da vel alle enige om, at det giver et totalt dårligt indtryk når en gravid sidder på et værtshus også selvom hun ikke drikker. Det er det ikke det samme som familie fest! Men det syntes du måske?!?!?

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Mette88 skriver:

Vi er sgu da vel alle enige om, at det giver et totalt dårligt indtryk når en gravid sidder på et værtshus også selvom hun ikke drikker. Det er det ikke det samme som familie fest! Men det syntes du måske?!?!?

Det kommer da bestemt an på øjnene, der ser

Det må da være lidt trist, at man skal lade være med at gøre de ting, man har lyst til for at stille andre tilfredse? 

Men du svarer stadig ikke på, hvorfor det er respektløst - altså mangel på respekt.. overfor hvem? Andre???

Anmeld

1. juli 2010

SHERO

Jeg var en enkelt gang til hiphop koncert på et diskutek med en vandflaske i hånden... men tog hjem da den var færdig, for det var sgu for trist ikke at kunne danse (eller i hvert fald vide at man lignede den der dansende lille flodhest..)

Og så en enkelt gang på bar med en veninde.....

eller egentlig flere gange, men det var i tyrkiet på ferie :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.