Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.581 visninger
95 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

TineA

Jeg ville gerne lige høre lidt meninger herom

Gik/går I i byen mens I ventede Jer?

Hvor ofte ?

Jeg har slet ikke været i byen i år  Jeg tror, at jeg ville føle mig utroligt malplaceret og ville være bange for, at der skete noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

line melias mor

jeg var i byen nogle enkelte gange indtil jeg var fem seks måneder henne. det var mest fordi der var nogle fødselsdage og en polterarbend. syntes ikke det var specielt sjovt med alle de fulde mennesker

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Tine2104 skriver:

Hvor ofte ?

Jeg har slet ikke været i byen i år  Jeg tror, at jeg ville føle mig utroligt malplaceret og ville være bange for, at der skete noget..

nej det gjorde jeg ikke.. Syns det ville være meget "underligt" at være i byen med dunken på..

kram

Anmeld

1. juli 2010

CarinaSB

Jeg var på Daisy i Hobro dagen før jeg fødte .. Og hold da op alle de gloede .. det var lige som om at de aldrig havde set en gravid .. hehe

Anmeld

1. juli 2010

stine_olesen

Jeg var et par gange i forbindelse med noget fest, var ikke specielt fedt fordi man er så træt og bare vejer en krig som jeg gjorde så havde det bedst når jeg sad eller lå med benene oppe ikke så nemt eller smart i byen grin

Anmeld

1. juli 2010

misslea

Tine2104 skriver:

Hvor ofte ?

Det er egentlig sjovt, at du netop har oprettet denne tråd!! For igår ringede en rigtig god veninde, som jeg desværre ikke har set længe, fordi hun har studeret i udlandet i meget laaaang tid!!! Hun ville rigtig gerne samle os tøser til en fed bytur og var mega opsat på, at jeg selvfølgelig skal deltage!!!

Jeg vil jo rigtig gerne med.... men samtidig har jeg det også meget mærkeligt med at stå inde på et diskotek fyldt med fulde mennesker og høj musik!! Det er som om, at de ting bare ikke harmonerer med gravide kvinder... hahah

Så tror måske, at jeg springer over, og nøjes med at deltage i middagen inden...

Men følger lige med, hvad I andre siger....

Mange hilsner fra lea (27. uge)

Anmeld

1. juli 2010

DK

Jeg var af og til i byen da jeg var gravid med Kirstine. Det var mest fordi vi skulle til koncert eller lign. på den lokale.  Jeg kunne ikke holde særligt længe og gik oftest hjem kl. 1. Derfor var jeg vist aldrig på diskotek med dunk, men jeg ville heller ikke have haft det sjovt tror jeg. Men af og til var jeg med veninderne eller mine søskende på bar/værtshus og høre musik eller få en "drink" som led i en hyggelig aften. Det var helt okay syntes jeg. Jeg fik aldrig negative kommentarer, men derimod ret mange komplimenter fra fremmede mænd (som åbenbart finder gravide med dunk røv lækre??!!??)

Jeg synes ikke at ens sociale liv efter kl. 22 behøver stoppe fuldstændigt bare fordi man er gravid. Så længe man har det sjovt så er det da helt okay at tage med tøserne på cokctailbar eller lign en lørdag aften. Så længe man ikke drikker og ryger så tager baby vel ikke skade af lidt høj musik og en glad mor?

Anmeld

1. juli 2010

Nadia&Daniel

Jeg var sidst i byen omkring 10. uge - derefter er det "kun" blevet til små-fester i min forlovedes fodboldklub.. Er nu 22+2 og har det fint med at vente med dansegulvet til jeg har født..

Anmeld

1. juli 2010

Jibbe

Jeg var ude et par gange med tøserne til hygge i starten hvor der blev drukket danskvand i rigelige mængder og så tog jeg hjem når de begyndte at være lidt for stive... Og har været til en enkelt fødselsdag med stor mave og holdte helt til kl 0130 før jeg overgav mig til trætheden og der var de andre også ved at være lidt for stive...

Men jeg har normalt heller ikke haft fri i weekenderne, så jeg har ikke lagt så meget mærke til at jeg var gravid og ikke kunne feste som ellers, for det er meget længe siden det er sket rigtigt...

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

CarinaSD skriver:

Jeg var på Daisy i Hobro dagen før jeg fødte .. Og hold da op alle de gloede .. det var lige som om at de aldrig havde set en gravid .. hehe

Hedder da buddy holly motter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.