Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Mener du på diskotek eller bare generelt?

Altså på barer, værtshuse, privatfester osv. ?

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

CamillaT89

Jeg var på diskotek, inden lillemandens hørelse var udviklet. Ellers har jeg været med til stor fødselsdag. Jeg har holdt mig lidt fra bylivet, men det er egentlig kun pga. de ekstra 26 kg, jeg render rundt med. De  påvirker mig lidt i dårlig retning, synes jeg. Ellers havde jeg da også taget i byen med nogle veninder - alt andet end diskotek med højt house/techno.  

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg var af og til i byen da jeg var gravid med Kirstine. Det var mest fordi vi skulle til koncert eller lign. på den lokale.  Jeg kunne ikke holde særligt længe og gik oftest hjem kl. 1. Derfor var jeg vist aldrig på diskotek med dunk, men jeg ville heller ikke have haft det sjovt tror jeg. Men af og til var jeg med veninderne eller mine søskende på bar/værtshus og høre musik eller få en "drink" som led i en hyggelig aften. Det var helt okay syntes jeg. Jeg fik aldrig negative kommentarer, men derimod ret mange komplimenter fra fremmede mænd (som åbenbart finder gravide med dunk røv lækre??!!??)

Jeg synes ikke at ens sociale liv efter kl. 22 behøver stoppe fuldstændigt bare fordi man er gravid. Så længe man har det sjovt så er det da helt okay at tage med tøserne på cokctailbar eller lign en lørdag aften. Så længe man ikke drikker og ryger så tager baby vel ikke skade af lidt høj musik og en glad mor?

Ikke overraskende er jeg helt enig - vi holdt endda nogle fester herhjemme for vennerne i anledning af fødselsdag / jul m.m. og jeg hyggede mig rigtig meget (lå dog til sidst bare i en fatboy og lod mig opvarte, men det passede mig strålende). Når jeg blev træt sendte jeg folk i byen og bad dem om ikke at sende min kæreste hjem før han var så færdigbagt at han kunne undvære det i laaang tid fremover 

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Rosa skriver:

Ikke overraskende er jeg helt enig - vi holdt endda nogle fester herhjemme for vennerne i anledning af fødselsdag / jul m.m. og jeg hyggede mig rigtig meget (lå dog til sidst bare i en fatboy og lod mig opvarte, men det passede mig strålende). 

God stil

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

Ja var afsted et par gange, mega hyggeligt, man kan også danse med mavsen

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Ja

Skal lige forstå det rigtigt

Du synes, at det er forkert at både tage på diskotek, bar, privatfest osv ?

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

ct skriver:

Hvorfor er det respektløst, mener du? Bare nysgerrig!

Godt nok findes der ikke dumme spørgsmål, men jeg syntes da godt nok at denne her læner sig op af at det bliver dumt. For det første må man ikk drikke når man er gravid og det er jo det indtryk man giver når man går i byen.

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Tulipan skriver:

Ja var afsted et par gange, mega hyggeligt, man kan også danse med mavsen

Ja, det kan man da Er bare bange for albuer og fulde mennesker på dansegulvet ..

Anmeld

1. juli 2010

CarinaSB

Tine2104 skriver:

Frisk gjort !! Hvordan i alverden kunne du holde til det ?

Jeg er 32+0 i morgen og ville ikke kunne overskue at tage i byen nu

Jamen jeg tænkte på at der nok gik laaaaaang tid inden at jeg kunne komme i byen .. det var faktisk os hårdt for jeg havde veer .. Men jeg sad ned hele tiden Så gik det fint

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Skal lige forstå det rigtigt

Du synes, at det er forkert at både tage på diskotek, bar, privatfest osv ?

Hvad mener du med privat fest altså? Hvor alle drikker sig pisse stive elle hvad? Det jeg mener med byen er diskotek/værtshus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.