Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Koen.

Rosa skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du normalvis går i byen, men det lyder som om du kommer nogle steder som er meget anderledes end der jeg kommer.Og at du generelt ser verden som et farligt sted fyldt med utilregnelige mennesker.

Jeg har som nævnt været i byen og til fester under min graviditet (uden alkohol og røg) og jeg har ikke mødt andet end omsorgsfulde mennesker der tog hensyn og viste respekt for at jeg ikke sad og isolerede mig i 9 måneder med kamillethe og fodbad.

Det lyder som om du dømmer andre som ikke gør nøjagtig som du. Du ytrer ikke bare din mening - du uddyber den også med at antyde at vi andre er uansvarlige og "tager chancer" på bekostning af vores børn, hvilket jeg synes er vildt overdrevet. Derfor får du så mange svar lige  nu fra folk som føler at du enten misforstår dem eller dømmer dem på et helt utilstrækkeligt grundlag.

"Nattelivet" som du skriver er ikke kun og faktisk yderst sjældent lig med voldsomt fulde mennesker som er raver rundt i blinde med smadrede flasker i hænderne, parat til at harpunere en (gravid) mave. Det kan ligeså vel være en flok venner som nyder et par coctails på en cafe om aftenen, eller en 50års fødselsdag med dans og musik som den jeg selv var til i 7.måned.

Tror du ikke dit svar handler mere om din generelle indstilling til alkohol og dine private oplevelser med fulde mennesker?

Rosa - som nød sin graviditet i fulde drag, og ikke fortryder det mindste.

Så enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

MetteMTH

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du normalvis går i byen, men det lyder som om du kommer nogle steder som er meget anderledes end der jeg kommer.Og at du generelt ser verden som et farligt sted fyldt med utilregnelige mennesker.

Jeg har som nævnt været i byen og til fester under min graviditet (uden alkohol og røg) og jeg har ikke mødt andet end omsorgsfulde mennesker der tog hensyn og viste respekt for at jeg ikke sad og isolerede mig i 9 måneder med kamillethe og fodbad.

Det lyder som om du dømmer andre som ikke gør nøjagtig som du. Du ytrer ikke bare din mening - du uddyber den også med at antyde at vi andre er uansvarlige og "tager chancer" på bekostning af vores børn, hvilket jeg synes er vildt overdrevet. Derfor får du så mange svar lige  nu fra folk som føler at du enten misforstår dem eller dømmer dem på et helt utilstrækkeligt grundlag.

"Nattelivet" som du skriver er ikke kun og faktisk yderst sjældent lig med voldsomt fulde mennesker som er raver rundt i blinde med smadrede flasker i hænderne, parat til at harpunere en (gravid) mave. Det kan ligeså vel være en flok venner som nyder et par coctails på en cafe om aftenen, eller en 50års fødselsdag med dans og musik som den jeg selv var til i 7.måned.

Tror du ikke dit svar handler mere om din generelle indstilling til alkohol og dine private oplevelser med fulde mennesker?

Jeg syntes godt man kan tage på en cafe og spise noget godt mad og få en cocktail og tage til 50 års fødselsdag. Men man kan da ikke tage på diskotek/værtshus og skabe sig totalt ånsvag med de andre. kan du ikke se her at der er en forskel?

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Rosa skriver:

Jeg forbinder en bytur med diskoteker. Altså at tage på en cafe og tage til familie fester er ikke nogen bytur syntes jeg. Men det er jo det i har troet jeg har ment, kan jeg hører.

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Jeg forbinder en bytur med diskoteker. Altså at tage på en cafe og tage til familie fester er ikke nogen bytur syntes jeg. Men det er jo det i har troet jeg har ment, kan jeg hører.

Nej, jeg forbinder en bytur med diskoteker

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Nej, jeg forbinder en bytur med diskoteker

Det er også det jeg skriver!!!

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

lillespurv19 skriver:

Det vil sige at man i 9.mdr skal isolere sig derhjemme? der kan da ligeså hurtigt ske uheld med f.eks en indkøbs vogn i supermarkedet! Så skal man heller ikke handle? Eller er det bare mig der ikke forstår det helt?

Ha Ha. Så kan det hurtigt blive ni lange måneder.

Anmeld

2. juli 2010

CamillaT89

Det er også det jeg skriver!!!

Det behøver jo heller ikke at være farligt at opholde sig på et diskotek. Det er jo nok ikke den lede techno-tramper-fest, man skal tage til, hvor der er fuldt hus. Men måske det lokale diskotek, hvor der kun er mennesker, man kender, og som hygger sig og danser uden at være voldsomme. Men det var desuden ikke det, du skrev, at du havde noget imod. Du skrev, at man ikke skulle gøre det, pga. andres holdninger. 

Altså, alt skal jo selvfølgelig gøres med sund fornuft, det tror jeg da, vi alle kan blive enige om! 

Anmeld

2. juli 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Ha Ha. Så kan det hurtigt blive ni lange måneder.

Jeps, så ville jeg nok blive skør Men altså det er da mindst lige så farligt at handle eller bare tage på arbejde som at tage i byen

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Det er efterhånden ved at være længe siden jeg har været på diskotek.... så det var ikke noget jeg gjorde eller savnede i min graviditet.
Men café og værtshus ville jeg da ikke have undværet... og heldigvis er der jo efterhånden mange steder hvor der ikke må ryges indenfor.
Så fik jeg så også prøvet den del af drinkskortet som jeg ellers sjældent kiggede på.... altså den del med de alkoholfri drinks

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

Jeg var heller ikke afsted på diskotek da jeg var gravid sidst og heller ikke denne gang. men cafe ture og hygge med veninderne gjorde jeg. syntes bare overskudet denne gang er lidt mindre da jeg også har de to store tøser der skal underholdes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.