Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

TineA

Rart at høre lidt forskelligt

Jeg har en del i min omgangskreds der ikke forstår, at jeg ville føle mig akavet.. Jamen, altså - jeg er jo en flodhest og så i stiletter , nej nej nej  og så synes jeg måske bare ikke, at det matcher med bytur og dunk ?

Men jeg ville nu rigtig gerne afsted. Min kæreste og alle vores fælles venner skal afsted i aften, og så kan jeg sgu godt føle mig lidt ensom og tyk herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

CarinaSB

mor6473 skriver:

Hedder da buddy holly motter

jeg mente os Hadsund .. der hedder det Daisy ..

Anmeld

1. juli 2010

TineA

DK skriver:

Jeg var af og til i byen da jeg var gravid med Kirstine. Det var mest fordi vi skulle til koncert eller lign. på den lokale.  Jeg kunne ikke holde særligt længe og gik oftest hjem kl. 1. Derfor var jeg vist aldrig på diskotek med dunk, men jeg ville heller ikke have haft det sjovt tror jeg. Men af og til var jeg med veninderne eller mine søskende på bar/værtshus og høre musik eller få en "drink" som led i en hyggelig aften. Det var helt okay syntes jeg. Jeg fik aldrig negative kommentarer, men derimod ret mange komplimenter fra fremmede mænd (som åbenbart finder gravide med dunk røv lækre??!!??)

Jeg synes ikke at ens sociale liv efter kl. 22 behøver stoppe fuldstændigt bare fordi man er gravid. Så længe man har det sjovt så er det da helt okay at tage med tøserne på cokctailbar eller lign en lørdag aften. Så længe man ikke drikker og ryger så tager baby vel ikke skade af lidt høj musik og en glad mor?

Ja, sjovt .. Jeg var på Sams Bar og se landskamp sidste torsdag og det var næsten uhyggeligt så mange mænd der roste mig og dunken

Anmeld

1. juli 2010

misslea

DK skriver:

Jeg var af og til i byen da jeg var gravid med Kirstine. Det var mest fordi vi skulle til koncert eller lign. på den lokale.  Jeg kunne ikke holde særligt længe og gik oftest hjem kl. 1. Derfor var jeg vist aldrig på diskotek med dunk, men jeg ville heller ikke have haft det sjovt tror jeg. Men af og til var jeg med veninderne eller mine søskende på bar/værtshus og høre musik eller få en "drink" som led i en hyggelig aften. Det var helt okay syntes jeg. Jeg fik aldrig negative kommentarer, men derimod ret mange komplimenter fra fremmede mænd (som åbenbart finder gravide med dunk røv lækre??!!??)

Jeg synes ikke at ens sociale liv efter kl. 22 behøver stoppe fuldstændigt bare fordi man er gravid. Så længe man har det sjovt så er det da helt okay at tage med tøserne på cokctailbar eller lign en lørdag aften. Så længe man ikke drikker og ryger så tager baby vel ikke skade af lidt høj musik og en glad mor?

helt enig

Mit sociale liv har egentlig ikke ændret sig som sådan!!! Er stadig med til fester fredagsbarer på arbejdet, koncerter mm!!! Jeg har det dog stadig lidt underligt med diskoteker, så det har jeg ikke gjort endnu... tror jeg ville føle mig lidt malplaceret

Men ja - du har helt ret... ens sociale liv efter kl. 22.00 behøver bestemt ikke at gå i stå

Anmeld

1. juli 2010

TineA

misslea skriver:

helt enig

Mit sociale liv har egentlig ikke ændret sig som sådan!!! Er stadig med til fester fredagsbarer på arbejdet, koncerter mm!!! Jeg har det dog stadig lidt underligt med diskoteker, så det har jeg ikke gjort endnu... tror jeg ville føle mig lidt malplaceret

Men ja - du har helt ret... ens sociale liv efter kl. 22.00 behøver bestemt ikke at gå i stå

Et af mine problemer med at være social efter 22 er, at min seng kalder utroligt højt på mig

Jeg har været med til en masse små-fester, et stort bryllup, konfirmationer, fødselsdage , you name it .. Men måtte sgu indse, at det kræver lidt energi at lave et lille menneske

Men jeg er helt enig med dig , jeg ville føle mig MEGA malplaceret på et diskotek og jeg kan næsten forudse en masse masse kommentarer - både positive som negative ..

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Jeg syntes det er respektløst at rende i byen, når man er gravid og så ser det heller ikke særlig smart ud. Bare min mening

Anmeld

1. juli 2010

TineA

line melias mor skriver:

jeg var i byen nogle enkelte gange indtil jeg var fem seks måneder henne. det var mest fordi der var nogle fødselsdage og en polterarbend. syntes ikke det var specielt sjovt med alle de fulde mennesker

Nej, fulde mennesker er bare ikke sjove når man selv er ædru - gravid eller ej

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Jeg syntes det er respektløst at rende i byen, når man er gravid og så ser det heller ikke særlig smart ud. Bare min mening

Mener du på diskotek eller bare generelt?

Altså på barer, værtshuse, privatfester osv. ?

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Mette88 skriver:

Hvorfor er det respektløst, mener du? Bare nysgerrig!

Anmeld

1. juli 2010

TineA

CarinaSD skriver:

Jeg var på Daisy i Hobro dagen før jeg fødte .. Og hold da op alle de gloede .. det var lige som om at de aldrig havde set en gravid .. hehe

Frisk gjort !! Hvordan i alverden kunne du holde til det ?

Jeg er 32+0 i morgen og ville ikke kunne overskue at tage i byen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.