Husleje fra eget yngel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

LinLin

Hmm... Jeg betalte ikke for at bo hjemme i 3g - blev 18 i september, så var knapt 19, da jeg flyttede hjemmefra... Fik selv su'en og skulle så bare selv sørge for tøj - min mor vaskede det endda Min mor var i øvrigt alene med min lillebror og mig - så synes da det var flot af hende (på kontorassistentløn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Hi hi Lola ?? Det program husker jeg vist , Var det ikke en ret pæn familie der deltog ???  

Nej - det synes jeg faktisk ikke...brød mig ikke rigtigt om dem.....ha ha ha ha

(jeg er såååå sjååååv)

Anmeld

27. maj 2010

Chalala85

Jeg synes det vil være helt iorden. Det er en god måde hun kan lære på at ting koster og ikke bare vokser ud af skabene. Jeg betalte selv hjemme, MEN de blev dog lagt ind på en konti som jeg så fik da jeg sådan rigtig flyttede hjemmefra. De blev brugt på indskud møbler osv det synes jeg var en rigtig god ide

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nej - det synes jeg faktisk ikke...brød mig ikke rigtigt om dem.....ha ha ha ha

(jeg er såååå sjååååv)

Du er nemmerlig så sjov ,,,,  Ej tænk nu er jeg sygemeldt pga vores løbetur , var hos lægen i forgårs , skal starte til fys

Anmeld

27. maj 2010

matryoshka

Ja, jeg synes at det lyder super. 

Jeg kan huske da mine forældre snakkede om at vi skulle betale husleje hvis vi stadig var hjemmeboende (og ikke studerende) Da sagde jeg at jeg hellere ville bo for mig selv hvis det skulle være, for så kan man jo selv bestemme alt.

Hvordan gør i med hensyn til regler osv.? 

Anmeld

27. maj 2010

smokin

Znuzke skriver:

Hallo moster - hvad er da de for en bemærkning Der er rigtigt rigtigt langt til de 40 når man er 37

Synes du er lidt flabet...

Flabet på en kærlig måde

Anmeld

27. maj 2010

smokin

Muffi . skriver:

Hvordan pokker gættede du at jeg var 37

Jeg ved det ikke? gættede bare

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

MajaPiraya skriver:

Ja, jeg synes at det lyder super. 

Jeg kan huske da mine forældre snakkede om at vi skulle betale husleje hvis vi stadig var hjemmeboende (og ikke studerende) Da sagde jeg at jeg hellere ville bo for mig selv hvis det skulle være, for så kan man jo selv bestemme alt.

Hvordan gør i med hensyn til regler osv.? 

Hvilke regler tænker du på ??  For det kommer til at køre som det gør nu ..

Anmeld

27. maj 2010

matryoshka

Altså.. Jeg ved ikke hvordan det er hjemme hos andre, men hos mine forældre var der nogle regler som bare skulle overholdes under deres tag. 

Fx. ingen fester og jeg skulle ikke ryge inde osv. Jeg vidste i hvertfald at hvis jeg skulle betale min egen leje, skulle jeg også kunne gøre alt det som jeg havde lyst til. Det tror jeg de fleste 18-årige vil.. 

Tænker bare at det burde være en klar aftale om hvor grænsen går, da hun jo stadig bor hos jer, men aligevel ikke. 

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

MajaPiraya skriver:

Altså.. Jeg ved ikke hvordan det er hjemme hos andre, men hos mine forældre var der nogle regler som bare skulle overholdes under deres tag. 

Fx. ingen fester og jeg skulle ikke ryge inde osv. Jeg vidste i hvertfald at hvis jeg skulle betale min egen leje, skulle jeg også kunne gøre alt det som jeg havde lyst til. Det tror jeg de fleste 18-årige vil.. 

Tænker bare at det burde være en klar aftale om hvor grænsen går, da hun jo stadig bor hos jer, men aligevel ikke. 

Når på den måde   Jamen det bliver slet intet problem , hele vores familie hader røg og hun kunne aldrig drømme om at lade folk ryge indenfor   Fester ,,, Hun kunne aldrig drømme om at holde fest uden at spørge hverken nu eller når hun betaler for at bo her ,, Vi har lidt de samme holdninger så tror ikke det kommer til at skabe problemer ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.