Husleje fra eget yngel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

TTM

Jamen helt klart, 2000 er et helt fint beløb, plus hun jo så lærer at ting i verden altså koster penge.. Jeg ville ikk ha' noget problem med at sige det koster 2000 for at bo hjemme. jeg betalte selv 50% af alt jeg tjente, som så gik til mad/tøjvask (som jeg selv var med til) rengøring af huset, "leje" af stald til min hest osv.

Så hellere de lærer det koster noget og bo alene, end de ryger i ribers når de flytter.. 

Bare lige en kommentar herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

CamillaSoefelt

Synes helt sikkert at 2000kr er fair...

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

Christinahr skriver:

Jeg synes 2000 er mange penge for at bo hjemme, det kan hun jo for et kolligieværelse for.

Personligt kan jeg godt se ideen i at de skal lære at alt ikke er gratis og at adm. økonomi, men synes stadig det er sådan lidt; Nu du blevet 18 så nu skal du beatle eller smutte.

Jeg ville ikke kunne få mig selv til at bruge 2000 kr af mine ungers penge hver måned. Jeg ville sidde demtil side og give hende dem som indskud ell. lign. Måske hun har mange penge stående, men det er dyrt at være ung og hvis hun skal have møbler og sådan kan det blive dyrt.

Hvad er mange penge ???

Hun er næsten millionær så syntes ikke 2000 er for meget når vi tilmed forlader vores del af huset .

Kunne da godt sætte pengene tilside til hende hver md . Men er det rimeligt når jeg har langt mindre penge end hende ??

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nej - øv, det er jeg da ked af at høre (og tænker slet ikke gid det var mig:-) Hvad er det der er sket??

tænk jeg synes slet ikke vi trænede sååå hårdt igen men min form må jo bare være noget bedre end din....

Hi hi ja gid det var dig   Gid jeg kunne trække den lidt længere ...  Nej vi trænede nu ikke særligt hårdt men min krop er åbenbart svag   Den er gal med knæledet og min ryg er åbenbart ikke stærk nok til mit job ,, Så skal træne knæet og genopbygge min ryg

Anmeld

28. maj 2010

trunte89

N&J skriver:

Så du syntes ærlig talt at en pige på 18 eller 17 år ikke kan lære noget nyttig af at tage hendes egen tøjvask fremfor hendes mor.. 

Altså det er jo ikke for sjov at børn og unge på pensioner skal lære at klare deres eget vasketøj, der er jo en pædagogisk tanke bag om at udstyre de unge med en følelse af bedrift, ansvar og skabe en udvikling af deres selvstændighedsfølelse for at nævne nogle få.. 

Siger ikke, at de ikke kan lære noget af det. Slet ikke

Siger bare, at jeg ikke vil dele det op i dit og mit, så jeg kun vasker mit eget og hun skal vaske sit. Synes det er så meget nemmere at vaske alt sammen. Hun skal være velkommen til at vaske tøj, men det bliver vasket sammen. ( Har hun et brændende ønske om selv at vaske sit eget tøj, vil jeg selvfølgelig ikke forbyde hende det)

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

trunte89 skriver:

Siger ikke, at de ikke kan lære noget af det. Slet ikke

Siger bare, at jeg ikke vil dele det op i dit og mit, så jeg kun vasker mit eget og hun skal vaske sit. Synes det er så meget nemmere at vaske alt sammen. Hun skal være velkommen til at vaske tøj, men det bliver vasket sammen. ( Har hun et brændende ønske om selv at vaske sit eget tøj, vil jeg selvfølgelig ikke forbyde hende det)

Sådan har jeg det også

Anmeld

28. maj 2010

trunte89

Muffi . skriver:

Sådan har jeg det også

Dejligt, at jeg ikke er den eneste

Anmeld

28. maj 2010

Stumpen

Muffi . skriver:

Hvad er mange penge ???

Hun er næsten millionær så syntes ikke 2000 er for meget når vi tilmed forlader vores del af huset .

Kunne da godt sætte pengene tilside til hende hver md . Men er det rimeligt når jeg har langt mindre penge end hende ??

Nu bliver jeg nysgerrig, men ved ikke om det kommer mig ved, men hvordan kan hun nærmest være millionær?

Jeg synes helt klart at hun skal betale for at bo hjemme og lære at forvalte hendes penge..

Anmeld

28. maj 2010

Lady Marion <3

Stumpen skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig, men ved ikke om det kommer mig ved, men hvordan kan hun nærmest være millionær?

Jeg synes helt klart at hun skal betale for at bo hjemme og lære at forvalte hendes penge..

Det er ingen hemmelighed og faktisk ret sørgeligt   Hun undværede hellere de penge . Hendes far blev slået ihjel på sin motorcykel for halvanden år siden   Så med hussalg , erstatning og pension blev begge mine unger næsten millionære men en far fattigere

Anmeld

28. maj 2010

Stumpen

Muffi . skriver:

Det er ingen hemmelighed og faktisk ret sørgeligt   Hun undværede hellere de penge . Hendes far blev slået ihjel på sin motorcykel for halvanden år siden   Så med hussalg , erstatning og pension blev begge mine unger næsten millionære men en far fattigere

Åh hvor tragisk.. Forstår godt at hun hellere vil have sin far end pengene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.