Husleje fra eget yngel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

iln

Jeg synes det er helt i orden at din datter betaler 2000 kr. for at bo hjemme - specielt når hun får så meget råderum. Jeg betalte også husleje for at bo hjemme mens jeg afsluttede gymnasiet.

Jeg synes også det er i orden du bruger pengene til husholdning. Pengene hun betaler er jo til mad, strøm, vand mm. som hun bruger. Nu skriver nogen at du måske skulle gemme pengene så hun har dem til et indskud el. når hun skal have en lejlighed. Men når du skriver at hun har mange penge mellem hænderne synes jeg da det vil være sundt at hun får en opsparing og selv sparer op til dette. Så kan I jo hjælpe på en anden måde med lidt møblementer el.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Sakris

2000,-er i mine øre, ufattelig billigt, for både, sin "egen" lille bolig, mad og vask. Da jeg boede hos min mormor under praktik, betalte jeg 2500,- om måneden for et lille værelse på 10 m2, ved siden af min anden husleje. Jeg havde jo godt nok udeboende su og lån - men også 2 huslejer og intet lønnet arbejde! Det var en tilvænningssag, og synes ikke jeg manglede noget!

Anmeld

6. juni 2010

Lady Marion <3

Tak for alle jeres svar   Største delen syntes 2000 er et rimeligt beløb og sådan bliver det , børn har godt af at lære hvad penge er og at leve ikke er gratis ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.