Muffi . skriver:
Uhh hjælp tøser , dette er svært
Min datter bliver 18 til januar og havde planer om at flytte hjemmefra . Nu har hun fundet ud af hun egentlig gerne ville blive hjemme et par år endnu da hun skal studere og samtidig gerne vil have en bil ,, Luksus ,,, Hun har nu spurgt om hun må overtage vores ende af huset
Det er ligesom en slags lejlighed for sig selv med kæmpe værelse , mindre værelse , entre , bryggersindgang , walk in closet og badeværelse og i øvrigt haveudgang ,,, Det kan vi se lidt praktisk i , idet vi kan rykke ned i den anden ende og Lillebror kan få et endnu størrer værelse end det han har nu ,, Men skal hun betale hjemme når hun bliver 18 ?? Jeg havde tænkt mig at 2000 kr pr måned ville være rimeligt for husleje , kost og tøjvask er det rimeligt ?? Hun kan få hjemmeboende su , har fritidsjob hvor hun tjener ca 3000 pr månedog så har hun en kæmpe formue hvor vi har aftalt at hun får 2000 pr måned udbetalt mens hun studerer og resten bliver investeret ... Tøser ,, Er jeg fair ???
Ja det synes jeg, specielt når hun får nærmest en lejlighed for sig selv, i den anden ende. Jeg synes dte er helt fair, da hun ude måske kun lige ville kunne klare sig med de 2000 i mad, tøjvask osv, hvis hun var heldig.
Så ja jeg synes dte er helt fair, i siger 2000 
Anmeld