"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Nej, det er ikke bare dig...men der er jo nok en grund til præcis det par er valgt....

Jep, for det gælder jo stadigvæk om at lave "godt" tv... Synes da godt nok også de har fundet nogle ret forskellige par!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

Jep, for det gælder jo stadigvæk om at lave "godt" tv... Synes da godt nok også de har fundet nogle ret forskellige par!!

Ja...tv frem for alt andet...jeg tænker også på at man åbenbart hjælper alle med at få børn uden at vurdere om de er egnede...når så barnet er der, så er der andre instanser der skal ind og støtte op hvis ikke de magter det.,...hmm...

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at hun finder sig i det - behandling eller ej!

Selvfølgelig reagerer mennesker (mænd) foskelligt på barnløshed, men det der er simpelthen en skandale.... Han støtter hende slet ikke!

Nej han vil hellere have McD end baby.. jøsses mand

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Nej han vil hellere have McD end baby.. jøsses mand

Ja, det er da noget af et tosset valg.. men det viser da noget om ham som "far"....

Hvor er det dejligt at det lykkedes for det ene par!

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Men det gør de som nok ikke...som jeg ser dem og hører dem, der er de vidst meget "lige" og på samme plan...jeg kan bare ikke se de to have et barn...altså ud fra det lidt vi ser og hører.

Nej tror også at det er helt fint med den hund...

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Ja, det er da noget af et tosset valg.. men det viser da noget om ham som "far"....

Hvor er det dejligt at det lykkedes for det ene par!

Ja, de havdegodt nok fortjent det! Det var dejligt at det netop lige var dem det lykkedes for - kunne i hvert fald godt unde hende det med alt det hun havde været igennem!

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Ja...tv frem for alt andet...jeg tænker også på at man åbenbart hjælper alle med at få børn uden at vurdere om de er egnede...når så barnet er der, så er der andre instanser der skal ind og støtte op hvis ikke de magter det.,...hmm...

Jeg tænkte nogenlunde det samme, især i forhold til hvor meget ventetid der er i det system - er det så ok at der er nogen imellem der umiddelbart ikke rigtig vil det (begge to)?. Er fuldstændig sikker på at hun ender som alenemor hvis hun nogensinde bliver gravid.

Men det kan jo også være at han er anderledes i virkeligheden og bare er blevet portrætteret lidt kedeligt

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Jeg tænkte nogenlunde det samme, især i forhold til hvor meget ventetid der er i det system - er det så ok at der er nogen imellem der umiddelbart ikke rigtig vil det (begge to)?. Er fuldstændig sikker på at hun ender som alenemor hvis hun nogensinde bliver gravid.

Men det kan jo også være at han er anderledes i virkeligheden og bare er blevet portrætteret lidt kedeligt

Ja, jeg bliver nok lidt provokeret og tænker: Hvorfor kan vi så ikke komme lidt hurtigere til, end de "useriøse".. Vi vil gerne have et barn... Men så er det spørgsmålet, hvem der kan bestemme og hvem der vil det nok? (Og hvor egoistisk har jeg lige lov at være... )

Anmeld

13. maj 2010

ivfmarie

pis og helvede! Jeg glemte det!

Og det er endda til dels filmet på "min" klinik... Ved I om det genudsendes?

Marie - der ellers har husket mig selv på det hele ugen...

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Ja, jeg bliver nok lidt provokeret og tænker: Hvorfor kan vi så ikke komme lidt hurtigere til, end de "useriøse".. Vi vil gerne have et barn... Men så er det spørgsmålet, hvem der kan bestemme og hvem der vil det nok? (Og hvor egoistisk har jeg lige lov at være... )

Det er jo det... man skal også passe på at gøre sig til dommer over hvad andre skal og ikke skal? Og lige præcis - hvem skal bedømme hvor meget man vil det? Men hvis man nu i forvejen er frustreret kan jeg sagtens forstå at man bliver irriteret og provokeret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.