"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Vial

Var jeg den eneste som fældede en tåre, til Rikkes nf scanning?

Ang. Thomas og Maria. De har sgu lige så meget ret til behandling som alle andre. Tror de supplerer hinanden godt. Deres forhold er nok lige så stabilt som de fleste andres. De har bare en anden kommunikationsform.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Det er jo det... man skal også passe på at gøre sig til dommer over hvad andre skal og ikke skal? Og lige præcis - hvem skal bedømme hvor meget man vil det? Men hvis man nu i forvejen er frustreret kan jeg sagtens forstå at man bliver irriteret og provokeret.

Altså, jeg tænker ikke tanken tit. Jeg forholder mig til, hvordan situationen ser ud, og så tager vi den der fra. Vi kan jo ikke gøre andet. Men nogle gange bliver man da 5 år og vil forrest i kæen, bare fordi "min far er større end din far"... Det nytter bare ikke noget...

Og der er ingen der kan dømme den slags. Jeg tror de ville komme på overarbejde ved etisk råd!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Var jeg den eneste som fældede en tåre, til Rikkes nf scanning?

Ang. Thomas og Maria. De har sgu lige så meget ret til behandling som alle andre. Tror de supplerer hinanden godt. Deres forhold er nok lige så stabilt som de fleste andres. De har bare en anden kommunikationsform.

Jeg håber ikke du forstår mine indlæg som om de ikke har ret, for det er ikke meningen.. Det er ulideligt ikke at kunne få børn, og alle der ikke kan har ret til hjælp!! De har en anderledes kommunikationsform og levevis end vi har. Men altså.. Der er også bare så mange ting der ikke bliver vist i tv, som vi ikke ved noget om... Men lige i klippene synes jeg ikke de virker til at kommunikere særlig godt sammen, eller at han støtter hende særlig godt!

Jeg fældede ikke en tåre til Rikkes NF.. Men jeg tænkte på, hvor meget jeg glæder mig til at det engang bliver min tur. Samtidig med at jeg var glad på deres vegne.. For det lykkedes endelig for dem!

Anmeld

13. maj 2010

Bom

Yrsa skriver:

Ja...tv frem for alt andet...jeg tænker også på at man åbenbart hjælper alle med at få børn uden at vurdere om de er egnede...når så barnet er der, så er der andre instanser der skal ind og støtte op hvis ikke de magter det.,...hmm...

Søde, kom sådan til og tænke på, læste du ude og hjemme i sidste uge??

Der var der netop en artikel om en kvinde der havde fået hjælp til at få et barn, og bagefter kom kommunen så og fjernede barnet... (Der stod dog ikke hvorfor) Synes da det er grotesk at der bliver hjulpet med at sætte børn til verden, som alligevel skal fjernes fra moderen, det kan jo ikke være sundt for barnet..

Anmeld

13. maj 2010

ønskebørn74

Jeg synes programmet var rigtig godt... På nær da diætisten sagde hun havde gjort sig selv til ægte kvinde... Da hun nu havde alm. cuklus... Ok... Jeg har ikke cyklus uanset om jeg er tyk el. tynd... Maks 1 gang om året... Er jeg så ikke en ægte kvinde... Føler selv på den måde... Men føj hvor er den led at høre fra andre...

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Altså, jeg tænker ikke tanken tit. Jeg forholder mig til, hvordan situationen ser ud, og så tager vi den der fra. Vi kan jo ikke gøre andet. Men nogle gange bliver man da 5 år og vil forrest i kæen, bare fordi "min far er større end din far"... Det nytter bare ikke noget...

Og der er ingen der kan dømme den slags. Jeg tror de ville komme på overarbejde ved etisk råd!

Man kan også lige så godt bare "nøjes" med at bekymre sig om sit eget - alt andet får man ikke andet rynker og dårlig humør ud af.

Hvornår skal i igang?

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Mini-Terp skriver:

Søde, kom sådan til og tænke på, læste du ude og hjemme i sidste uge??

Der var der netop en artikel om en kvinde der havde fået hjælp til at få et barn, og bagefter kom kommunen så og fjernede barnet... (Der stod dog ikke hvorfor) Synes da det er grotesk at der bliver hjulpet med at sætte børn til verden, som alligevel skal fjernes fra moderen, det kan jo ikke være sundt for barnet..

Nej, det læste jeg ikke...men jeg ved godt det foregår,...men det er åbenbart først og fremmest forældrene der tages hensyn til...men det er skræmmende og ja, børn bliver jo meget nemt ødelagt hvis ikke indsatsen kommer hurtigt...og effektivt. det er sgu grotesk...

Anmeld

13. maj 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes programmet var rigtig godt... På nær da diætisten sagde hun havde gjort sig selv til ægte kvinde... Da hun nu havde alm. cuklus... Ok... Jeg har ikke cyklus uanset om jeg er tyk el. tynd... Maks 1 gang om året... Er jeg så ikke en ægte kvinde... Føler selv på den måde... Men føj hvor er den led at høre fra andre...

ENIG HVOR LATTERLIG VAR DEN KOMMENTAR LIGE!

Kitty: Den var ikke specielt til mig. Har ikke nærlæst alle indlæg.

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Man kan også lige så godt bare "nøjes" med at bekymre sig om sit eget - alt andet får man ikke andet rynker og dårlig humør ud af.

Hvornår skal i igang?

Ja, jeg har nok i at tænke over vores eget.. Resten er netop blot til at få dårlig mave over, og det hjælper ikke just på projektet!

Vi skal til forsamtale om 14 dage...

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

KaMa skriver:

ENIG HVOR LATTERLIG VAR DEN KOMMENTAR LIGE!

Kitty: Den var ikke specielt til mig. Har ikke nærlæst alle indlæg.

OK Jeg vil bare helst ikke ud i noget smuds, for det er ikke meningen

Og kommentaren bed jeg ikke mærke i.. Men "en rigtig kvinde"... Arh, måske ikke lige så smart sagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.