"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Svei

Tutter skriver:

Jeg anmeldte det også inden jeg skrev mit svar til hende!

Øv hvor den ramte, især når man selv har svært ved og blive gravid

Det skal man ikke lade sig ramme af...den "defekt" er langt nemmere at rette op på end så mange andre defekter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Becks

Yrsa skriver:

Det skal man ikke lade sig ramme af...den "defekt" er langt nemmere at rette op på end så mange andre defekter...

Ja

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Jeg anmeldte også indlægget. Efter min mening så burde der ikke være plads til den slags udbrud her.

Det er dog dejligt at se, at vi holder sammen.

Til jer der blev ramt af hendes ord. Tænk på, at det er hende, som har et problem. Det har intet med defekter at gøre, at man skal have hjælp til at få børn.

Jeg bliver ikke ked af at læse det. Jeg tænker bare, at der altid findes nogle, som ikke kan styre sig.

Indlægget var ikke under bæltestedet, det var langt langt under gulvbrædderne. Så rystende, at det egentlig ikke rigtig rammer, synes jeg. Sad mere bare med åben mund

Anmeld

18. maj 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg anmeldte også indlægget. Efter min mening så burde der ikke være plads til den slags udbrud her.

Til jer der blev ramt af hendes ord. Tænk på, at det er hende, som har et problem. Det har intet med defekter at gøre, at man skal have hjælp til at få børn.

Jeg bliver ikke ked af at læse det. Jeg tænker bare, at der altid findes nogle, som ikke kan styre sig.

Indlægget var ikke under bæltestedet, det var langt langt under gulvbrædderne. Så rystende, at det egentlig ikke rigtig rammer, synes jeg. Sad mere bare med åben mund

Jep vi baby.dk piger holder sammen

Anmeld

18. maj 2010

Svei

KaMa skriver:

Ja, sådan havde jeg det også...og igen igen tænkte jeg at dette her medie er taknemmeligt...man kan sige og lade som om man er hvad og hvem som helst...men altså

Men altså....det er jo bare lidt på plan med "min far er stærkere end din far"

Fin lille alvin baby...så lige dine skønne billeder..

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Yrsa skriver:

Ja, sådan havde jeg det også...og igen igen tænkte jeg at dette her medie er taknemmeligt...man kan sige og lade som om man er hvad og hvem som helst...men altså

Men altså....det er jo bare lidt på plan med "min far er stærkere end din far"

Fin lille alvin baby...så lige dine skønne billeder..

Tak - det var sjovt at se ham. Var lidt overrasket over, at han var så tydelig på billederne. Men ærlig talt, så synes jeg, at han ligner alle de andre 3D-babyer.. haha. Bliver godt at se, om Viola ser anerledes ud.

Ja, mediet er taknemmeligt her! Jeg bliver egentlig kun såret, hvis jeg får "intelligent modspil", så at sige. At nogle rammer mine ord eller meninger, så jeg kommer til at tænke en ekstra gang over tingene.. Hvilket jo er sundt, men også svært.

Anmeld

18. maj 2010

Svei

KaMa skriver:

Tak - det var sjovt at se ham. Var lidt overrasket over, at han var så tydelig på billederne. Men ærlig talt, så synes jeg, at han ligner alle de andre 3D-babyer.. haha. Bliver godt at se, om Viola ser anerledes ud.

Ja, mediet er taknemmeligt her! Jeg bliver egentlig kun såret, hvis jeg får "intelligent modspil", så at sige. At nogle rammer mine ord eller meninger, så jeg kommer til at tænke en ekstra gang over tingene.. Hvilket jo er sundt, men også svært.

Ja, det gør de også lidt...bortset fra at min Konrad lignede et monster eller sådan et skelethoved, han var ikke pæn at se på, men det var også ret tidligt og kun fordi de mente der var noget galt jeg valgte at tjekke det ekstra...men mærkeligt er det at det man ser derinde som en film er det der skal ændre alt for en resten af livet...simpelthen bare den beslutning der påvirker mest, de der møgunger..

Ja, det er nemlig sundt og også lidt angstprovokerende, når nogen bare lige kan give igen, altså på en saglig måde...de der store klumper mudder som det her, det får mig bare til at føle medlidenhed med vedkommende...tilbyde et kram og høre om alt er ok..

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Yrsa skriver:

Ja, det er nemlig sundt og også lidt angstprovokerende, når nogen bare lige kan give igen, altså på en saglig måde...de der store klumper mudder som det her, det får mig bare til at føle medlidenhed med vedkommende...tilbyde et kram og høre om alt er ok..

PRÆCIS

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

Ja, jeg kunne også nævne en række af deffekter, meeeen.. Jeg holder næbet lukket

Jeg blev ikke ramt af indlægget, jeg synes simpelthen bare det var smagsløst og blev arrig. Tror slet ikke jeg tænkte på at det skulle ramme mig... Det var bare lavt!

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
angelmom skriver:

stop så dit snobberi du har intet at have det i!! husk lige at du er den defekte kvinde  og jeg ikke?!

tænk på at man skal have hjælp for at kunne få børn ha! der fandeme mange kvinder som jeg som ikke har det problem heldigvis da!!

føj siger jeg bare...

Også vil jeg lige fortælle dig at jeg er ligesom gift med en medicin studerne og ved faktisk langt mere omkring pco og andre sygdomem end du og din snobbet tom hjernet holdning nogensinde vil komme til!!
Jeg burde nok synke lige så¨langt ned som du er..men desværre efterlod jeg ikke min hjerne ved alteret som du gjorte..

Og lige til alle jer andre, så er jeg faktisk den som er udsat for angreb IGEN! af den samme tom hjernet prinsesse..

Dit indlæg er langt over grænsen for, hvad vi definerer som acceptabel omgangstone her på baby.dk.

Det er helt ok at være uenig med andre, bare man er det på en ordentlig og respektfuld måde.

Vi vil gerne endnu en gang anmode dig venligt, men yderst bestemt, om at overveje, om dine indlæg kan have en anstødende, respektløs eller på anden måde grænseoverskridende karakter, inden du poster dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.