"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

otlitrom

Loa skriver:

Hehe tror det måske var mig der misforstod......

Men super de så får hjælp til det.....

OK.. Godt der ikke er nogen ko på isen, for det var bestemt ikke meningen.. Emnet betyder nok bare meget for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Det kan jeg - som sidder midt i suppedasen - også blive meget rørt over! Da hun siger: det er ikke noget vi taler om, så blev jeg helt tosset! Hvis man ikke taler om det, så slagter man sit forhold. (Er min overbevisning). Det handler ikke om, at sidde time efter time, og se hinanden dybt i øjnene og tude over det, der ikke sker. Men det handler om, at lige berøre emnet engang i mellem, få luftet ud, give et kys og et kram, og et blik der siger : Jeg elsker dig, selvom det her ikke lykkes lige nu. Det kan endda gøres med humor! Og det kunne jeg ikke mærke hos dem...

Den kæreste have jeg fyrret på sekundet! Med alle de timer jeg har været muggen, har vrisset, slået i puder, og tudet i skjul, så havde det bare ikke været godt nok! Jeg er taknemmelig for ham jeg har!!

Vi må bare også uske, at vi ikke ser det hele.. Det er klippet.. Sådan er TV!

JA...det har du ret i. Vi ser kun en brøkdel af det hele. Og er også enig om kommunikation. FANME jeg havde også fyret ham. Er du så færdig....!!! Jeg synes heller ikke helt jeg tror på dem. Man skal for dælme kunne kommunikere, snakke om alle de følelser som følger med den situation...

Når barnet engang endeligt kommer, så er netop det vigtigt i forholdet. Hvis man ikke kan det, hvordan skal man så overleve som par, når den lille kommer??? 

Hey....du har jo (næstefter min, ha ha) verdens bedste kæreste...som oveni købet kan farve dit hår ;-) Imponerende, faktisk!!

Anmeld

6. maj 2010

Pia.

Syntes bestemt også godt om programmet og skal uden tvivl se det næste gang...

Anmeld

6. maj 2010

slettet_7530

Jeg havde desværre glemt at optage det, så vil spørge som den anden Jeanne om i ved det bliver genudsendt??

Anmeld

6. maj 2010

M&F&C

Jeg kender Rikke og Anders, gennem min tidligere kæreste! Og hvor har de dog kæmpet for det - og hold op jeg synes de fortjener alt godt de søde mennesker  

Jeg synes det er et godt program, og kender flere med PCO der idag venter sig, hvor er det skønt - man bliver næsten helt skruk med alle de babyer der kommer i sommeren og frem

Anmeld

6. maj 2010

Nadi

KaMa skriver:

Det var da lidt for vildt med det babyudstyr, som Rikke har erhvervet sig. Det kan da umulig bringe held, var min tanke. Helt irationel tænkt af mig... Hehe

Det var også min første tanke, så du er ikke alene om at være irationel  Hehe

Anmeld

6. maj 2010

Nadi

Jeg så programmet, og synes det er et rigtig godt program. Tror at det er opbygget rigtig godt, så man får første trin mod at blive gravid her til aften og efter hånden kommer der flere trin på og forhåbentlig er målet for dem at de har en gravid flot mave

Min veninde har lige fået konstateret pco og hun skrev til mig efter programmet at hun havde fået meget inspiration allerede nu til at få gjort noget ved sagen. Hun blev også super motiveret af at se programmet, så  til programmet!

-Nadia

Anmeld

8. maj 2010

angelmom

Jeg må lige tilføje at jeg bliver godt og grundigt irreterede når jeg opdager at folk bevist misforstår det jeg skriver/siger eller lige skal belære mig om nogle ting i form af begyndelse af misforståelse..

I mit indlæg omkring PCO har jeg ikke skrevet eller givet udtryk på noget som helst tidspunkt hverken på linierne eller mellem linierne som jeg aldrig skriver noget, at min søster blev sat på en kur!!HUn fik besked på at spise sig til en gravidlitet..

En af mine amerikanske veninder har osse lige fået afvide her i onsdags at hun osse har PCO, og er blevet sat til at spise sig til en gravidlitet.. ( h un skal så dog lige smide små 25 kg)

Jeg skal simpelthen bruge så meget energi på at oversætte mit eget danske sprog til folk måske kan forstå det!!

Jeg har tilmed skrevet tonsvis af blogs omkring den danske efterhånden extremme dårlig kommunikations form!!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Trækker lige den her op ad gemmerne, i stedet for at starte en ny

Nu kommer afsnit nr. 2 kl 20:35. Skal I se det (igen)?

Jeg skal!!

Anmeld

13. maj 2010

Svei

kitty skriver:

Trækker lige den her op ad gemmerne, i stedet for at starte en ny

Nu kommer afsnit nr. 2 om 10 minutter. Skal I se det (igen)?

Jeg skal!!

Er det ikke først halv...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.