"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Mettemus

KaMa skriver:

Var jeg den eneste som fældede en tåre, til Rikkes nf scanning?

Ang. Thomas og Maria. De har sgu lige så meget ret til behandling som alle andre. Tror de supplerer hinanden godt. Deres forhold er nok lige så stabilt som de fleste andres. De har bare en anden kommunikationsform.

Jep - jeg måtte også lige blinke et par ekstra gange der... ligesom da jeg så et bryllupsprogram på dr1 tidligere.. jøsses!

Og selvfølgelig har de ret til behandling, men må indrømme at jeg tænkte at det var ok at han ikke fik børn lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Solstrålen

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes programmet var rigtig godt... På nær da diætisten sagde hun havde gjort sig selv til ægte kvinde... Da hun nu havde alm. cuklus... Ok... Jeg har ikke cyklus uanset om jeg er tyk el. tynd... Maks 1 gang om året... Er jeg så ikke en ægte kvinde... Føler selv på den måde... Men føj hvor er den led at høre fra andre...

Nu har jeg godt nok "alm. cylus" men jeg synes osse at den kommentar var under bæltstedet ..

Det var vist ikke helt gennemtænkt for jeg føler mig da bestemt ikke mere som kvinde end andre ..

Super godt program ... men var det det ? Altså kommer der ikke flere afsnit ?

Anmeld

14. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Nej det er netop det jeg mener - men fik måske formuleret mig forkert?? Jeg mener netop at folk måske bliver lidt ensporede og tror at det kun er overgvægtige der ikke kan få børn, og omvendt at når man er overvægtig kan man ikke få børn... Ih, formulerede jeg mig så dumt?? Ups..

Jeg forstod godt din formulering... Så ingen alarm herfra søde

Anmeld

14. maj 2010

angelmom

KaMa skriver:

Hold da fest en retorik du holder dig der ;-)

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg (tror jeg). Normen her i DK er, at pco-piger får fertilitetsbehandling - de skal eventuelt tabe sig inden - som alle overvægtige skal, som skal i behandling. I mellemtiden bliver de opfordret til at spise efter lavt Glykæmisk index, da det i sig selv kan rette op på pco'en. I mange tilfælde skal der dog hormonstimulering til, når pigen har tabt tilpas meget, så hun må komme i behandling. Så du har da lidt ret i at man kan spise sig gravid - men langt fra alle kan nøjes med diæt.

Læs nu for helvede det jeg skrev i første omgang tak! før du begynder at "belære", tak!!

jeg ved rent faktisk en masse omkring PCO og jeg ved osse at min egen lillesøster rent ud sagt blev sat på en kur for at spise sig til en gravidlitet men kom aldrig i nærheden af en kunstig befrugtning, det klarede naturen selv!

ville det skade dig at stige ned fra det snobbet ego og begynde at læse hvad fanden folk skrive før du åbner din snobbet mund var?!

Og i det hele tage omkring stoftskifte sygdomme, og de mange fordomme som du incl selv lige lukker ud!

Anmeld

14. maj 2010

angelmom

Jeg noget desværre ikke at se andet afsnit igår da jeg kold samtidigt med min søn..

Men går da ud fra de vil genudsende det på et eller andet tidspunkt..

Anmeld

14. maj 2010

Becks

angelmom skriver:

Læs nu for helvede det jeg skrev i første omgang tak! før du begynder at "belære", tak!!

jeg ved rent faktisk en masse omkring PCO og jeg ved osse at min egen lillesøster rent ud sagt blev sat på en kur for at spise sig til en gravidlitet men kom aldrig i nærheden af en kunstig befrugtning, det klarede naturen selv!

ville det skade dig at stige ned fra det snobbet ego og begynde at læse hvad fanden folk skrive før du åbner din snobbet mund var?!

Og i det hele tage omkring stoftskifte sygdomme, og de mange fordomme som du incl selv lige lukker ud!

Wow  Sys måske lige du overeagerede der.. Jeg kan på intet tidspunkt læse i Karina´s indlæg at hun er snobbet eller "belære" dig. Husk gå efter bolden ikke personen

Anmeld

14. maj 2010

Vial

angelmom skriver:

Pco er ikke en stofskiftesygdom. Det er en hormon ubalance som bunder i at man har svært ved at optage insulin. Evt pga forkert livsstil og så kan man spise sig gravid. Nogle har desværre brug for mere hjælp.

Men tænker da at du måske skulle ha' tjekket dit stofskifte sådan som du hænger oppe under loftet ;-)

Anmeld

14. maj 2010

heaven

angelmom skriver:

hold da op...... det var et voldsomt udbrud? Håber da du har nogen omkring dig, du lyder til du har rigtig meget brug for en krammer. Håber da dagen imorgen bliver bedre for dig....

Jannie.

Ps: Kender du ordet/begrebet "kammertonen"??

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
angelmom skriver:

Det er i orden at være uenige. Bare man er det på en ordentlig måde 

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

angelmom skriver:

Wow Det var dog en sjælden aggressiv kommunikationsform du lægger for dagen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.