KaMa skriver:
Hold da fest en retorik du holder dig der ;-)
Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg (tror jeg). Normen her i DK er, at pco-piger får fertilitetsbehandling - de skal eventuelt tabe sig inden - som alle overvægtige skal, som skal i behandling. I mellemtiden bliver de opfordret til at spise efter lavt Glykæmisk index, da det i sig selv kan rette op på pco'en. I mange tilfælde skal der dog hormonstimulering til, når pigen har tabt tilpas meget, så hun må komme i behandling. Så du har da lidt ret i at man kan spise sig gravid - men langt fra alle kan nøjes med diæt.
Læs nu for helvede det jeg skrev i første omgang tak! før du begynder at "belære", tak!!
jeg ved rent faktisk en masse omkring PCO og jeg ved osse at min egen lillesøster rent ud sagt blev sat på en kur for at spise sig til en gravidlitet men kom aldrig i nærheden af en kunstig befrugtning, det klarede naturen selv!
ville det skade dig at stige ned fra det snobbet ego og begynde at læse hvad fanden folk skrive før du åbner din snobbet mund var?!
Og i det hele tage omkring stoftskifte sygdomme, og de mange fordomme som du incl selv lige lukker ud!
Anmeld