"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

Er det ikke først halv...?

Jo, jeg har da set forkert.. Tak Men nu har jeg endelig fået tilkæmpet mig fjernsynet, for manden har set fodbold.. Så jeg siger det ikke hæjt herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Svei

kitty skriver:

Jo, jeg har da set forkert.. Tak Men nu har jeg endelig fået tilkæmpet mig fjernsynet, for manden har set fodbold.. Så jeg siger det ikke hæjt herhjemme

Nej, lad endelig være med det...

Anmeld

13. maj 2010

Vial

angelmom skriver:

Jeg må lige tilføje at jeg bliver godt og grundigt irreterede når jeg opdager at folk bevist misforstår det jeg skriver/siger eller lige skal belære mig om nogle ting i form af begyndelse af misforståelse..

I mit indlæg omkring PCO har jeg ikke skrevet eller givet udtryk på noget som helst tidspunkt hverken på linierne eller mellem linierne som jeg aldrig skriver noget, at min søster blev sat på en kur!!HUn fik besked på at spise sig til en gravidlitet..

En af mine amerikanske veninder har osse lige fået afvide her i onsdags at hun osse har PCO, og er blevet sat til at spise sig til en gravidlitet.. ( h un skal så dog lige smide små 25 kg)

Jeg skal simpelthen bruge så meget energi på at oversætte mit eget danske sprog til folk måske kan forstå det!!

Jeg har tilmed skrevet tonsvis af blogs omkring den danske efterhånden extremme dårlig kommunikations form!!

Hold da fest en retorik du holder dig der ;-)

Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg (tror jeg). Normen her i DK er, at pco-piger får fertilitetsbehandling - de skal eventuelt tabe sig inden - som alle overvægtige skal, som skal i behandling. I mellemtiden bliver de opfordret til at spise efter lavt Glykæmisk index, da det i sig selv kan rette op på pco'en. I mange tilfælde skal der dog hormonstimulering til, når pigen har tabt tilpas meget, så hun må komme i behandling. Så du har da lidt ret i at man kan spise sig gravid - men langt fra alle kan nøjes med diæt.

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

NEEEEEEEEEEEEEJ, han er træls at spørge om hun vil med på McD.. Så hjælp dog din kæreste!!!

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

NEEEEEEEEEEEEEJ, han er træls at spørge om hun vil med på McD.. Så hjælp dog din kæreste!!!

Han sgu satme ha et klap i sin r** - hvad er da det for en støtte at få????

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

jamen jamen jamen...hun er skisme da lige så dum at vælge at få barn med ham...jeg synes faktisk ikke de virker som om de er så gamle indeni..

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Der er jo ingen form for støtte!! Kæft jeg er taknemmelig for ham jeg har, nu hvor vi skal i behandling... Puha, tænk hvis jeg havde sådan en på slæb.. Nej nej nej, det vender sig indeni mig!!

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

jamen jamen jamen...hun er skisme da lige så dum at vælge at få barn med ham...jeg synes faktisk ikke de virker som om de er så gamle indeni..

Nej, de virker ikke helt vildt modne..

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Hun virker til at være helt væk i ham og han er bare fuldstændig ligeglad med alt! Hold nu op hvor er det et mærkeligt par...

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Hun virker til at være helt væk i ham og han er bare fuldstændig ligeglad med alt! Hold nu op hvor er det et mærkeligt par...

Nej, og nu står hun nærmest og grine, når hun siger de har spist junk.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.