angelmom skriver:
Jeg må lige tilføje at jeg bliver godt og grundigt irreterede når jeg opdager at folk bevist misforstår det jeg skriver/siger eller lige skal belære mig om nogle ting i form af begyndelse af misforståelse..
I mit indlæg omkring PCO har jeg ikke skrevet eller givet udtryk på noget som helst tidspunkt hverken på linierne eller mellem linierne som jeg aldrig skriver noget, at min søster blev sat på en kur!!HUn fik besked på at spise sig til en gravidlitet..
En af mine amerikanske veninder har osse lige fået afvide her i onsdags at hun osse har PCO, og er blevet sat til at spise sig til en gravidlitet.. ( h un skal så dog lige smide små 25 kg)
Jeg skal simpelthen bruge så meget energi på at oversætte mit eget danske sprog til folk måske kan forstå det!!
Jeg har tilmed skrevet tonsvis af blogs omkring den danske efterhånden extremme dårlig kommunikations form!!
Hold da fest en retorik du holder dig der ;-)
Nu har jeg ikke læst dit tidligere indlæg (tror jeg). Normen her i DK er, at pco-piger får fertilitetsbehandling - de skal eventuelt tabe sig inden - som alle overvægtige skal, som skal i behandling. I mellemtiden bliver de opfordret til at spise efter lavt Glykæmisk index, da det i sig selv kan rette op på pco'en. I mange tilfælde skal der dog hormonstimulering til, når pigen har tabt tilpas meget, så hun må komme i behandling. Så du har da lidt ret i at man kan spise sig gravid - men langt fra alle kan nøjes med diæt.
Anmeld