"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

Hun virker til at være helt væk i ham og han er bare fuldstændig ligeglad med alt! Hold nu op hvor er det et mærkeligt par...

Måske de bare skulle holde sig til at have hund...bare for lige at se hvordan det går...

Jeg synes de virker som en smule tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Der er jo ingen form for støtte!! Kæft jeg er taknemmelig for ham jeg har, nu hvor vi skal i behandling... Puha, tænk hvis jeg havde sådan en på slæb.. Nej nej nej, det vender sig indeni mig!!

Får simpelthen så ondt af hende - hun virker helt alene om projektet - han er der kun for at kritisere hende!

Dejligt at du har en støttende mand, det der kan da ikke blive værre!?!

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

Får simpelthen så ondt af hende - hun virker helt alene om projektet - han er der kun for at kritisere hende!

Men hun har sørme da et valg...jeg får ondt af deres evt kommende barn..det er jo helt skævt det der...

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Måske de bare skulle holde sig til at have hund...bare for lige at se hvordan det går...

Jeg synes de virker som en smule tilbage...

Jeg kan måske ikke helt forstå, at hvis man har valgt at sætte så stort et maskineri i sving for at blive gravide, at man så ikke engang har talt om opdragelse - har man de samme forventninger, værdier osv?

Men det er nok bare mig...

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

Jeg kan måske ikke helt forstå, at hvis man har valgt at sætte så stort et maskineri i sving for at blive gravide, at man så ikke engang har talt om opdragelse - har man de samme forventninger, værdier osv?

Men det er nok bare mig...

Nej, det er ikke bare dig...men der er jo nok en grund til præcis det par er valgt....

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at hun finder sig i det - behandling eller ej!

Selvfølgelig reagerer mennesker (mænd) foskelligt på barnløshed, men det der er simpelthen en skandale.... Han støtter hende slet ikke!

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Nej, og nu står hun nærmest og grine, når hun siger de har spist junk.......

Det er ikke fordi McD er den eneste mulighed hvis man ikke selv kan overskue at lave mad - kan slet ikke forstå at man har lyst hvis man ligger med influenza

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Yrsa skriver:

Men hun har sørme da et valg...jeg får ondt af deres evt kommende barn..det er jo helt skævt det der...

Ja heldigvis, men tror ikke hun har tænkt sig at træffe det valg - det blir ham der siger fra, hvis nogen af dem gør

Anmeld

13. maj 2010

Svei

Mettemus skriver:

Ja heldigvis, men tror ikke hun har tænkt sig at træffe det valg - det blir ham der siger fra, hvis nogen af dem gør

Men det gør de som nok ikke...som jeg ser dem og hører dem, der er de vidst meget "lige" og på samme plan...jeg kan bare ikke se de to have et barn...altså ud fra det lidt vi ser og hører.

Anmeld

13. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Det er ikke fordi McD er den eneste mulighed hvis man ikke selv kan overskue at lave mad - kan slet ikke forstå at man har lyst hvis man ligger med influenza

Nej, jeg har da lige ligget i 4 dage, og det eneste jeg tænkte på var ristet brød og friskpresset appelsinjuice..... Men jeg tror måske heller ikke de tænker, som folk er flest??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.