angelmom skriver:
stop så dit snobberi du har intet at have det i!! husk lige at du er den defekte kvinde og jeg ikke?!
tænk på at man skal have hjælp for at kunne få børn ha! der fandeme mange kvinder som jeg som ikke har det problem heldigvis da!!
føj siger jeg bare...
Også vil jeg lige fortælle dig at jeg er ligesom gift med en medicin studerne og ved faktisk langt mere omkring pco og andre sygdomem end du og din snobbet tom hjernet holdning nogensinde vil komme til!!
Jeg burde nok synke lige så¨langt ned som du er..men desværre efterlod jeg ikke min hjerne ved alteret som du gjorte..
Og lige til alle jer andre, så er jeg faktisk den som er udsat for angreb IGEN! af den samme tom hjernet prinsesse..
Mon ikke du burde finde et andet sted og "svine" folk til, end herinde?
Jeg er godt nok målløs over det du skriver, og kunne skrive mange tilng tilbage, men jeg vælger at holde det for mig selv!
Jeg synes godt nok ikke du kan være bekendt at skrive Kama er en defekt kvinde, hvor får du det fra?
Er du en smule sarkastisk - Det fornemmer jeg, ja vær du bare glad for at du ikke skal have hjælp til og få børn, men du kan fandeme IKKE tillade dig at skrive det på den måde... Er du klar over hvor hårdt psykisk det er, for os som skal have hjælp?
Find din kammertone og lad være med at svine folk til..
FØJ!!!!!!!
Anmeld