"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

dorthemus

heaven skriver:

hold da op...... det var et voldsomt udbrud? Håber da du har nogen omkring dig, du lyder til du har rigtig meget brug for en krammer. Håber da dagen imorgen bliver bedre for dig....

Jannie.

Ps: Kender du ordet/begrebet "kammertonen"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

angelmom

KaMa skriver:

Pco er ikke en stofskiftesygdom. Det er en hormon ubalance som bunder i at man har svært ved at optage insulin. Evt pga forkert livsstil og så kan man spise sig gravid. Nogle har desværre brug for mere hjælp.

Men tænker da at du måske skulle ha' tjekket dit stofskifte sådan som du hænger oppe under loftet ;-)

stop så dit snobberi du har intet at have det i!! husk lige at du er den defekte kvinde  og jeg ikke?!

tænk på at man skal have hjælp for at kunne få børn ha! der fandeme mange kvinder som jeg som ikke har det problem heldigvis da!!

føj siger jeg bare...

Også vil jeg lige fortælle dig at jeg er ligesom gift med en medicin studerne og ved faktisk langt mere omkring pco og andre sygdomem end du og din snobbet tom hjernet holdning nogensinde vil komme til!!
Jeg burde nok synke lige så¨langt ned som du er..men desværre efterlod jeg ikke min hjerne ved alteret som du gjorte..

Og lige til alle jer andre, så er jeg faktisk den som er udsat for angreb IGEN! af den samme tom hjernet prinsesse..

Anmeld

18. maj 2010

Becks

angelmom skriver:

stop så dit snobberi du har intet at have det i!! husk lige at du er den defekte kvinde  og jeg ikke?!

tænk på at man skal have hjælp for at kunne få børn ha! der fandeme mange kvinder som jeg som ikke har det problem heldigvis da!!

føj siger jeg bare...

Også vil jeg lige fortælle dig at jeg er ligesom gift med en medicin studerne og ved faktisk langt mere omkring pco og andre sygdomem end du og din snobbet tom hjernet holdning nogensinde vil komme til!!
Jeg burde nok synke lige så¨langt ned som du er..men desværre efterlod jeg ikke min hjerne ved alteret som du gjorte..

Og lige til alle jer andre, så er jeg faktisk den som er udsat for angreb IGEN! af den samme tom hjernet prinsesse..

Mon ikke du burde finde et andet sted og "svine" folk til, end herinde?

Jeg er godt nok målløs over det du skriver, og kunne skrive mange tilng tilbage, men jeg vælger at holde det for mig selv!

Jeg synes godt nok ikke du kan være bekendt at skrive Kama er en defekt kvinde, hvor får du det fra?

Er du en smule sarkastisk - Det fornemmer jeg, ja vær du bare glad for at du ikke skal have hjælp til og få børn, men du kan fandeme IKKE tillade dig at skrive det på den måde... Er du klar over hvor hårdt psykisk det er, for os som skal have hjælp?

Find din kammertone og lad være med at svine folk til..

FØJ!!!!!!!

Anmeld

18. maj 2010

wamse

angelmom skriver:

føj siger jeg bare...

Fuldstændig unødvendigt at blive så personlig som du gør her

Måske man skulle lære at stoppe mens legen var god

Anmeld

18. maj 2010

Vial

angelmom skriver:

føj siger jeg bare...

Jeg håber, at din såkaldte medicinsstuderende mand har en lidt større respekt for mennesker, som har brug for hjælp. Ellers bliver det da op af bakke at være hans patient.

Hvis jeg var dig, så ville jeg holde de slags meninger inde i hoved. Folk får altså et rigtig dårlig indtryk af dig.

På med filteret

Igen. Det er ikke et stofskiftesygdom. Hvis min kæreste var mekaniker, så ville jeg jo ikke kunne skifte tandrem af den årsag. Tror det samme gør sig gældende hos dig. Du ved altså ikke, hvad du taler om ang. PCO.

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

angelmom skriver:

føj siger jeg bare...

Jeg har anmeldt dit indlæg!! Det der er simpelthen under bæltestedet!! Du burde skamme dig!! Er TOSSET, og der skal ellers meget til!! FØJ!

Allesammen: Gå efter bolden, ikke manden!! Bevar den gode stemning!!

Anmeld

18. maj 2010

wamse

kitty skriver:

Jeg har anmeldt dit indlæg!! Det der er simpelthen under bæltestedet!! Du burde skamme dig!! Er TOSSET, og der skal ellers meget til!! FØJ!

Allesammen: Gå efter bolden, ikke manden!! Bevar den gode stemning!!

Jeg har også anmeldt hendes indlæg, for det er da så lavt som man da kan komme Manglende evne for empati skal man lede længe efter

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
angelmom skriver:

føj siger jeg bare...

Så stopper du saftsusme!!! Det der pjat gider vi simpelthen ikke høre på herinde! Uanset hvor vred du bliver så skal du ikke bryde dig om at kalde nogen defekt, og hvad du ellers disker op med af tossede ting! Jeg håber godtnok du tænker dig om før du skriver dit næste indlæg, og hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at give en ordentlig undskyldning!!!

Anmeld

18. maj 2010

Becks

wamse skriver:

Jeg har også anmeldt hendes indlæg, for det er da så lavt som man da kan komme Manglende evne for empati skal man lede længe efter

Jeg anmeldte det også inden jeg skrev mit svar til hende!

Øv hvor den ramte, især når man selv har svært ved og blive gravid

Anmeld

18. maj 2010

Becks

Rosa skriver:

Så stopper du saftsusme!!! Det der pjat gider vi simpelthen ikke høre på herinde! Uanset hvor vred du bliver så skal du ikke bryde dig om at kalde nogen defekt, og hvad du ellers disker op med af tossede ting! Jeg håber godtnok du tænker dig om før du skriver dit næste indlæg, og hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at give en ordentlig undskyldning!!!

og tak Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.