VILDT godt program!! Og for os, som ikke ved hvordan det føles for dem herinde, som bakser med at blive gravide (uanset om det er det ene eller andet der er årsagen til det), så giver det os andre et indblik i, hvordan det må føles. Programmet rørte mig meget...
Det hårdeste var at se Rikke....og se hende med barnevognen, som hun har købt og går og gemmer på... og også at se Maria bryde sammen, fordi hun bebrejder sig selv overfor kæresten (der i øvrigt ikke støtter hende super godt efter min mening), at hun ikke kan blive gravid.
De kæmper fanme....og det er SÅ flot!!
Puha...det korte resumé for næste uge viser, at det nok bliver hårdt at se... især at Rikke får et tilbagefald.
Vi må helt klart følge med i det her ;-)
KRAM
Det kan jeg - som sidder midt i suppedasen - også blive meget rørt over! Da hun siger: det er ikke noget vi taler om, så blev jeg helt tosset! Hvis man ikke taler om det, så slagter man sit forhold. (Er min overbevisning). Det handler ikke om, at sidde time efter time, og se hinanden dybt i øjnene og tude over det, der ikke sker. Men det handler om, at lige berøre emnet engang i mellem, få luftet ud, give et kys og et kram, og et blik der siger : Jeg elsker dig, selvom det her ikke lykkes lige nu. Det kan endda gøres med humor! Og det kunne jeg ikke mærke hos dem...
Den kæreste have jeg fyrret på sekundet! Med alle de timer jeg har været muggen, har vrisset, slået i puder, og tudet i skjul, så havde det bare ikke været godt nok! Jeg er taknemmelig for ham jeg har!! 
Vi må bare også uske, at vi ikke ser det hele.. Det er klippet.. Sådan er TV!