"for fed til at få børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

lunde

jeg skal da oz lige følge med..

fik selv afvide, at jeg var nok var en af dem om havde svært ved at få barn, pga min vægt...   MEN halvanden måned efter, BINGO... så var jeg sku gravid...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Monica

Jeg vil gerne se det... Har selv PCO (har fået 2 børn med hjælp) så vil se om der er noget om det...

Monica

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

Pia. skriver:

Skal I se det I aften ? På tv2 kl. 20.35 ? Tror det er et hårdt følelsesmæssigt program...Men jeg skal da lige se hvad det er for noget.

Knus Pia.

JEG SKAL OGSÅ SE DET!!!! Tror sgu også det er hårdt...

Knus

Anmeld

6. maj 2010

mullesmith2

Det må jeg også hellere se, da jeg selv syntes det er lidt af et mirakel at jeg er blevet gravid da jeg vejer 107kg og er 167cm. Men er da overlykkelig og går en hård tid i møde  Mulesmith 9+3

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

Nå, hvad synes i så? Jeg synes vist det tegner til at være ret godt? Var bange for at der ville være en alt for frelst vinkel hvor man sad og blev forarget, men synes egentligt at det viser at det er hårdt arbejde at få børn?

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

Hvad synes I så om programmet?

Jeg er - som en af de barnløse - bange for, at man nu ude i det danske land tænker, at man skal være overvægtig for at være barnløs. At en ændret kost kan gøre dig gravid. Jeg siger ikke at det ikke kan hjælpe nogen, men jeg tror ikke det hjælper alle.

Jeg synes det er fint at få fokus på problemet, for det er der, og er tabubelagt.. Jeg tror bare mange kommer til at tænke "at sådan er det bare" og glemmer at se de andre "variationer" af problemet...

Anmeld

6. maj 2010

Fines mor

kitty skriver:

Jeg er - som en af de barnløse - bange for, at man nu ude i det danske land tænker, at man skal være overvægtig for at være barnløs. At en ændret kost kan gøre dig gravid. Jeg siger ikke at det ikke kan hjælpe nogen, men jeg tror ikke det hjælper alle.

Jeg synes det er fint at få fokus på problemet, for det er der, og er tabubelagt.. Jeg tror bare mange kommer til at tænke "at sådan er det bare" og glemmer at se de andre "variationer" af problemet...

NU behøver man ikke skylde alt skyld på de overvægtige;-(

Anmeld

6. maj 2010

Loa

kitty skriver:

Nåh men skulle de ikke tabe sig, for at kunne få hjælp af det offentlige til at kunne få børn? Var det ikke derfor der var så meget fokus på sund kost og motion?

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Ja det er rigtig nok.. jeg var bare så glad for at der ikke mellem linjerne blev sagt noget i retningen af "fede mennesker bør ikke få børn".

Men det kan jo også være at der kommer mere fokus på selve behandlingsdelen senere i programrækken når de er kommet længere i deres vægttab

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

Fines mor skriver:

NU behøver man ikke skylde alt skyld på de overvægtige;-(

Nej det er netop det jeg mener - men fik måske formuleret mig forkert?? Jeg mener netop at folk måske bliver lidt ensporede og tror at det kun er overgvægtige der ikke kan få børn, og omvendt at når man er overvægtig kan man ikke få børn... Ih, formulerede jeg mig så dumt?? Ups..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.