Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28 skriver: Nej, for regnede jo med, at få svar på blodprøven idag.
Nej, for regnede jo med, at få svar på blodprøven idag.
Ja, det er selvfølgelig rigtigt! Godt tænkt, Kitty
Jeg tror bare jeg ville være så spændt at jeg testede alligevel..
Jeg håber det bedste!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Ja, det er selvfølgelig rigtigt! Godt tænkt, Kitty Jeg tror bare jeg ville være så spændt at jeg testede alligevel.. Jeg håber det bedste!
Det er da fint tænkt Jeg tænkte på det i morges, men så besluttede jeg alligevel, at vente. Men havde nok taget en test, hvis jeg havde vidst, at jeg skulle vente en dag mere
Hvor er det bare spændende
alt hvad der krydses kan for, at den er der!
Så er der svar idag.... Pisse spændende... Tænker på dig hele tiden, bare det er denne gang
Vågnede i morges med følelsen af, at jeg nok ikke er gravid... Og fik da også ret, da jeg ringede til lægen. Testen var negativ
Tak for jer alles støtte og søde ord, det har virkelig varmet og gjort mig rigtig glad! Det havde været meget mere hårdt, hvis ikke jeg havde haft jer! Tusind tak, piger
Øv
ØV
Louisiana28 skriver: Vågnede i morges med følelsen af, at jeg nok ikke er gravid... Og fik da også ret, da jeg ringede til lægen. Testen var negativ Tak for jer alles støtte og søde ord, det har virkelig varmet og gjort mig rigtig glad! Det havde været meget mere hårdt, hvis ikke jeg havde haft jer! Tusind tak, piger
Damn!
var sikker på jeg skulle ind og se dig skrive at du havde rt og den var der. Det er jeg ked af på dine vejne!
Håber det snart bliver jeres tur!!!
mere kan jeg ik sige... Lortepis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128