Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Louisiana

npn skriver:

Det var så lidt...

Og ja, det kan jeg levende forestille mig, det er virkelig skrækkeligt så meget det kan påvirke en...

Det er ikke spor rart. Og det er svært at forklare folk, som ikke er i lign. situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Lotus86

Ja netop, og det er sgu tit det væreste..

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

npn skriver:

Ja netop, og det er sgu tit det væreste..

Ja 

Anmeld

11. maj 2010

Riksen

Årh, det er jeg ked af at høre, søde

Jeg synes ikke at du skal give op - som du har skrevet under dit profilbillede. Det skal nok lykkedes - det lykkedes for mig, så hvorfor skulle det ikke også lykkes for dig? Jeg ved udmærket godt, at folk kan sige nok så mange gange, at det nok skal lykkes, men indtil man selv tror på det, preller det af. Men vi kan da lave en aftale om, at jeg tror for dig - så kan du slappe lidt af 

Jeg håber at du snart får din mens, så I kan komme i gang igen.

Jeg sender dig mange varme tanker

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Årh, det er jeg ked af at høre, søde

Jeg synes ikke at du skal give op - som du har skrevet under dit profilbillede. Det skal nok lykkedes - det lykkedes for mig, så hvorfor skulle det ikke også lykkes for dig? Jeg ved udmærket godt, at folk kan sige nok så mange gange, at det nok skal lykkes, men indtil man selv tror på det, preller det af. Men vi kan da lave en aftale om, at jeg tror for dig - så kan du slappe lidt af 

Jeg håber at du snart får din mens, så I kan komme i gang igen.

Jeg sender dig mange varme tanker

Hvor er du dog sød  

Jeg tror bare, at jeg lige skal være ked lidt, mit humør kommer jo op igen. Det er bare lige nu det er hårdt. Tak for, at du tror på det, og tak for dine varme tanker 

Anmeld

13. maj 2010

sufinurs

Louisiana28 skriver:

Det er ikke spor rart. Og det er svært at forklare folk, som ikke er i lign. situation

Jeg bliver altså sur, hvis du giver op!!!!! Jeg har lige haft influenza og derfor ikke været med her .. men hold da op, hvor gør det ondt at læse dine beskeder .. men du skal tro på det endnu søde!!

Stort knus

Anmeld

13. maj 2010

Louisiana

sufinurs skriver:

Jeg bliver altså sur, hvis du giver op!!!!! Jeg har lige haft influenza og derfor ikke været med her .. men hold da op, hvor gør det ondt at læse dine beskeder .. men du skal tro på det endnu søde!!

Stort knus

Jeg var meget ked af det, da jeg skrev, at jeg ville give op. Det virkede bare så umuligt lige der...

Tak for din opbakning 

Anmeld

13. maj 2010

sufinurs

Louisiana28 skriver:

Jeg var meget ked af det, da jeg skrev, at jeg ville give op. Det virkede bare så umuligt lige der...

Tak for din opbakning 

godt ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.