Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Det her det bliver bare ik mere spændende nu.... oh gud hvor er der da lang tid til i morgen....

Haha, nej, jeg er også ved at omkomme af spændning. Der er uendelig lang tid til imorgen eftermiddag!! Jeg får ikke lukket et øje i nat...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

mettenoah

Har nu læst alle indlæg.. og er ved at dø af spænding

Håber for jer, at storken kommer flyvende og henter en stofble.. og så 9mdr. bringer den tilbage med indholdet af det skønneste barn

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

mettenoah skriver:

Har nu læst alle indlæg.. og er ved at dø af spænding

Håber for jer, at storken kommer flyvende og henter en stofble.. og så 9mdr. bringer den tilbage med indholdet af det skønneste barn

Tusind tak for det  Jeg tænker på det hele tiden, mens jeg forsøger at beskæftige mig med noget andet... Hvilket jeg næsten ikke kan koncentrere mig om...

Anmeld

3. maj 2010

mortil4dejligepiger

Hej med dig.

Jeg ønsker så meget for dig, at du får et dejligt positivt svar fra lægen i morgen.  Jeg er helt enig med dig i, at det må være Jeres tur nu

Jeg  for dig!

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med dig.

Jeg ønsker så meget for dig, at du får et dejligt positivt svar fra lægen i morgen.  Jeg er helt enig med dig i, at det må være Jeres tur nu

Jeg  for dig!

Tusind tak for det  Og i lige måde, hvis I prøver 

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Jeg kan næsten ikke finde ud af hvad jeg skal tænke mere... Jeg er 98 % sikker på, at jeg får at vide imorgen, at jeg er gravid. Men alligevel er jeg også rigtig meget i tvivl, og er så bange for, at testen viser negativ... Mine følelser er bare ren rutsjebane lige nu, det er ren :  

Anmeld

4. maj 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Jeg kan næsten ikke finde ud af hvad jeg skal tænke mere... Jeg er 98 % sikker på, at jeg får at vide imorgen, at jeg er gravid. Men alligevel er jeg også rigtig meget i tvivl, og er så bange for, at testen viser negativ... Mine følelser er bare ren rutsjebane lige nu, det er ren :  

åh, håber sådan for jer, krydser alt der krydses kan

Anmeld

4. maj 2010

sufinurs

Louisiana28 skriver:

er ret sikker på.. at du får et positivt svar .. spændende.. fik min mens i morges men er ikke ked af det.. (endnu).. men ville godt nok blive det på din vegne .. venter spændt på svaret fra blodprøven.. knus og kryds (hvorfor kan min computer ikke lave de søde ikoner grrrrr)

Anmeld

4. maj 2010

Mettemus

Tror jeg har læst tråden fire gange nu for at se om der er noget nyt, og er ret så spændt - fortæl fortæl!?!?!?

Anmeld

4. maj 2010

mullesmith2

hvornår får du svar idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.