Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tør næsten ikke skrive det, for kan jo tage fejl... Men jeg tror det er lykkedes nu... Har en sådan murren i underlivet, har haft det de sidste par dage, og skal ikke have mens før om tidligst en uge. Og har også haft svimmelhed og kvalme. Det er godt nok sket før, hvor mens kom alligevel, men da kan kroppen jo have frastødt forsteret, hvis der har været et... Føler mig helt "tung" i underlivet... Hvad tror I???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvornår skal du teste?det lyder da spændene har selv haft det på samme måde..Masser af baby støv og til dig..
MaleneS skriver: Hvornår skal du teste?det lyder da spændene har selv haft det på samme måde..Masser af baby støv og til dig..
Min mens har varet i mere end 30 dage de sidste 5 måneder, så skal først teste d. 1. maj. Tester nok før, kan jo ikke lade værre
Også babystøv og til dig
Og hvornår skal du teste??
En uge før jeg testede kunne jeg faktisk godt mærke at der var der. Mit underliv var ikke som det plejede. Der var meget aktivitet, jeg var træt, brysterne gjorde ondt bare man kiggede på dem osv. Så det kunne da godt være det er din tur nu
Persille83 skriver: En uge før jeg testede kunne jeg faktisk godt mærke at der var der. Mit underliv var ikke som det plejede. Der var meget aktivitet, jeg var træt, brysterne gjorde ondt bare man kiggede på dem osv. Så det kunne da godt være det er din tur nu
Det er nemlig den aktivitet i underlivet, som ikke plejer at være der + lidt kvalme der får mig på tankerne. Har også lidt ømme bryster, men det har jeg tit
Tillykke med de 2 streger i øvrigt
håber virkelig for dig at den er der
sender en masse baby støv til dig
og alt hvad jeg kan
knuz
Louisiana28 skriver: Og hvornår skal du teste??
Jeg skal selv teste den 26 på min fødselsdag
Men tror måske mens er på vej
kudsk skriver: håber virkelig for dig at den er der sender en masse baby støv til dig og alt hvad jeg kan knuz
Tusind tak for det
MaleneS skriver: Jeg skal selv teste den 26 på min fødselsdag Men tror måske mens er på vej
Uh, det er jo snart Jeg har over en uge endnu, inden jeg skal teste
Håber da ikke du får mens!! Håber du får verdens bedste fødselsdagsgave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128