Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

mullesmith2

Hvis du havd en svag streg nummer to i forgårs så tror jeg også den er der nu hvis du er gravid  Det var mine streger ihvertfald   Efter to dage kunne jeg teste positiv hele dagen faktisk, med mindre jeg havde drukket 2 liter vand ud i et hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Louisiana

npn skriver:

Jeg krydser fingre

Tak 

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Hvis du havd en svag streg nummer to i forgårs så tror jeg også den er der nu hvis du er gravid  Det var mine streger ihvertfald   Efter to dage kunne jeg teste positiv hele dagen faktisk, med mindre jeg havde drukket 2 liter vand ud i et hehe

Jeg har testet her til morgen, og der var den negativ. Men bliver ved med at drømme, at jeg tester positiv. Har også en følelse af, at jeg er gravid, men det kan selvfølgelig bare være drømmene der påvirker mig 

Nu må vi se, hvad lægen finder ud af. Skal derhen om en lille time... 

Anmeld

3. maj 2010

Lotus86

Aii altså.... Jeg håber virkelig for jer at den er der...

Anmeld

3. maj 2010

mullesmith2

Det er bare så spændende det her baby.dk.....  Krydser fingre for dig Louise...

Anmeld

3. maj 2010

BinaMor

mullesmith2 skriver:

Det er bare så spændende det her baby.dk.....  Krydser fingre for dig Louise...

ja så mange (måske) gode nyheder hele tiden

Anmeld

3. maj 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Louisiana28 skriver:

Jeg har testet her til morgen, og der var den negativ. Men bliver ved med at drømme, at jeg tester positiv. Har også en følelse af, at jeg er gravid, men det kan selvfølgelig bare være drømmene der påvirker mig 

Nu må vi se, hvad lægen finder ud af. Skal derhen om en lille time... 

Uha, jeg krydser fingre for dig!

Dengang jeg var gravid med min søn kunne jeg først teste positiv da jeg var 7 uger henne. Vi var på ferie, og jeg havde en helt klar fornemmelse af, at jeg var grvid, men testen var bragende negativ. Først da jeg var 7 uger henne kom de to streger....

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

Jeg er selv ved at briste af spændning!

Får svar imorgen eftermiddag, min læge var så flink at skrive, at det hastede  Bare den er positiv

Tak for jeres opbakning, det varmer i hele hjertet  

Anmeld

3. maj 2010

Louisiana

SØS skriver:

Uha, jeg krydser fingre for dig!

Dengang jeg var gravid med min søn kunne jeg først teste positiv da jeg var 7 uger henne. Vi var på ferie, og jeg havde en helt klar fornemmelse af, at jeg var grvid, men testen var bragende negativ. Først da jeg var 7 uger henne kom de to streger....

Iiiiiihh, hvor jeg håber det er det samme for mig! Min veninde kunne også først teste positiv efter hun var gået tre uger over tiden med sin ældste. Inden da var alle tests også bragende negative... Håber håber håber håber håber

Anmeld

3. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Iiiiiihh, hvor jeg håber det er det samme for mig! Min veninde kunne også først teste positiv efter hun var gået tre uger over tiden med sin ældste. Inden da var alle tests også bragende negative... Håber håber håber håber håber

Det her det bliver bare ik mere spændende nu.... oh gud hvor er der da lang tid til i morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.