Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Lone Jakobsen

æv æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

blomst84

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne 

Anmeld

5. maj 2010

sufinurs

stort kram ... mens igen mens?? øv øv øv men mist ikke håbet.. det kommer!!!

Anmeld

5. maj 2010

Louisiana

Tak alle sammen, for jeres søde ord  

Jeg har godt nok ikke fået mens endnu, men synes mit underliv alarmere om snarlig ankomst. Er på dag 36, synes det lader vente på sig... Vil godt bare have mensen overstået, så vi kan prøve igen 

Anmeld

5. maj 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Jeg har godt nok ikke fået mens endnu, men synes mit underliv alarmere om snarlig ankomst. Er på dag 36, synes det lader vente på sig... Vil godt bare have mensen overstået, så vi kan prøve igen 

øv havde lige håbet

håber din mens kommer så i hurtigt kan prøve igen håber den er der næste gang

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

Louisiana28 skriver:

Vågnede i morges med følelsen af, at jeg nok ikke er gravid... Og fik da også ret, da jeg ringede til lægen. Testen var negativ 

Tak for jer alles støtte og søde ord, det har virkelig varmet og gjort mig rigtig glad! Det havde været meget mere hårdt, hvis ikke jeg havde haft jer! Tusind tak, piger  

ØV!!! Og den blodprøve er 100% sikker og ikke bar taget for tidligt? Det er jeg helt ked af at høre... Stort kram!

Anmeld

6. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Godt nok en lang cyklus du har dig. Men det skal nu nok lykkedes  krammer

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

Mettemus skriver:

ØV!!! Og den blodprøve er 100% sikker og ikke bar taget for tidligt? Det er jeg helt ked af at høre... Stort kram!

Lægesekretæren sagde godt nok, at det kunne være det var for tidligt at teste. Jeg har jo ikke fået min mens endnu - hvilket undre mig meget, for er på dag 37 nu. Så længe plejer der ikke at gå! Men jeg tør slet ikke tro på det mere... Tak for kram - et kram tilbage til dig

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Godt nok en lang cyklus du har dig. Men det skal nu nok lykkedes  krammer

Min cyklus plejer heller ikke, at være så lang! Og synes, at jeg har haft lidt ondt som jeg plejer lige inden mens, men den er bare ikke kommet endnu... Men jeg vil slet ikke håbe på noget, jeg bliver jo helt skør til sidst 

Anmeld

6. maj 2010

Mettemus

Louisiana28 skriver:

Lægesekretæren sagde godt nok, at det kunne være det var for tidligt at teste. Jeg har jo ikke fået min mens endnu - hvilket undre mig meget, for er på dag 37 nu. Så længe plejer der ikke at gå! Men jeg tør slet ikke tro på det mere... Tak for kram - et kram tilbage til dig

Nej man er altså lidt sårbar når man ønsker sig et barn - hvor meget tør man lige at håbe af frygt for at blive skuffet og ked af det. Og det er da lidt mærkeligt med en cyklus på mere end 37 dage - plejer den at køre som et urværk eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.