Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
æv æv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne
stort kram ... mens igen mens?? øv øv øv men mist ikke håbet.. det kommer!!!
Tak alle sammen, for jeres søde ord
Jeg har godt nok ikke fået mens endnu, men synes mit underliv alarmere om snarlig ankomst. Er på dag 36, synes det lader vente på sig... Vil godt bare have mensen overstået, så vi kan prøve igen
Louisiana28 skriver: Tak alle sammen, for jeres søde ord Jeg har godt nok ikke fået mens endnu, men synes mit underliv alarmere om snarlig ankomst. Er på dag 36, synes det lader vente på sig... Vil godt bare have mensen overstået, så vi kan prøve igen
øv havde lige håbet
håber din mens kommer så i hurtigt kan prøve igen håber den er der næste gang
Louisiana28 skriver: Vågnede i morges med følelsen af, at jeg nok ikke er gravid... Og fik da også ret, da jeg ringede til lægen. Testen var negativ Tak for jer alles støtte og søde ord, det har virkelig varmet og gjort mig rigtig glad! Det havde været meget mere hårdt, hvis ikke jeg havde haft jer! Tusind tak, piger
Vågnede i morges med følelsen af, at jeg nok ikke er gravid... Og fik da også ret, da jeg ringede til lægen. Testen var negativ
Tak for jer alles støtte og søde ord, det har virkelig varmet og gjort mig rigtig glad! Det havde været meget mere hårdt, hvis ikke jeg havde haft jer! Tusind tak, piger
ØV!!! Og den blodprøve er 100% sikker og ikke bar taget for tidligt? Det er jeg helt ked af at høre... Stort kram!
Godt nok en lang cyklus du har dig. Men det skal nu nok lykkedes krammer
Mettemus skriver: ØV!!! Og den blodprøve er 100% sikker og ikke bar taget for tidligt? Det er jeg helt ked af at høre... Stort kram!
Lægesekretæren sagde godt nok, at det kunne være det var for tidligt at teste. Jeg har jo ikke fået min mens endnu - hvilket undre mig meget, for er på dag 37 nu. Så længe plejer der ikke at gå! Men jeg tør slet ikke tro på det mere... Tak for kram - et kram tilbage til dig
mullesmith2 skriver: Godt nok en lang cyklus du har dig. Men det skal nu nok lykkedes krammer
Min cyklus plejer heller ikke, at være så lang! Og synes, at jeg har haft lidt ondt som jeg plejer lige inden mens, men den er bare ikke kommet endnu... Men jeg vil slet ikke håbe på noget, jeg bliver jo helt skør til sidst
Louisiana28 skriver: Lægesekretæren sagde godt nok, at det kunne være det var for tidligt at teste. Jeg har jo ikke fået min mens endnu - hvilket undre mig meget, for er på dag 37 nu. Så længe plejer der ikke at gå! Men jeg tør slet ikke tro på det mere... Tak for kram - et kram tilbage til dig
Nej man er altså lidt sårbar når man ønsker sig et barn - hvor meget tør man lige at håbe af frygt for at blive skuffet og ked af det. Og det er da lidt mærkeligt med en cyklus på mere end 37 dage - plejer den at køre som et urværk eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128