Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Jeg ved det ikke... For som sagt, så kan det være noget jeg bildte mig ind... Synes bare, at jeg kunne ane en meget meget meget svag streg, når jeg holdt den i strakt arm... Men puh, hvor har jeg kvalme 

jeg synes det er super svært. tog selv en test som var svagt posetiv....havde kvalme, brystspændinger og var ekstremt oppustet. men lægen tog bare en test og sendte mig hjem med beskeden om at jeg bildte mig selv det hele ind

så uhh hvor jeg håber du virkelig er gravid....men jeg ved nu med mig selv at psyken kan være en tricky fætter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Jeg kan ikke finde vores kamera   For jeg ville faktisk have taget et, men det ligger ikke på sin plads, og kan ikke finde det 

Du forstår da at holde os på pinebænken

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

jeg synes det er super svært. tog selv en test som var svagt posetiv....havde kvalme, brystspændinger og var ekstremt oppustet. men lægen tog bare en test og sendte mig hjem med beskeden om at jeg bildte mig selv det hele ind

så uhh hvor jeg håber du virkelig er gravid....men jeg ved nu med mig selv at psyken kan være en tricky fætter.

Ej da... Jamen er du så gravid eller hva???

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Du forstår da at holde os på pinebænken

Det er bestemt ikke med vilje!! Undskyld... 

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Ej da... Jamen er du så gravid eller hva???

nej testen hos lægen var negativ. jeg har spiral og sku egentligt ikke ha flere. men fik pludselig mange tegn. og begyndte at håbe at der måske var en ekstra til mig alligevel

er vist en af dem der aldrig holder op med at være skruk

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

nej testen hos lægen var negativ. jeg har spiral og sku egentligt ikke ha flere. men fik pludselig mange tegn. og begyndte at håbe at der måske var en ekstra til mig alligevel

er vist en af dem der aldrig holder op med at være skruk

Så du har fået mens og det er helt sikkert, at du ikke er gravid?

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Så du har fået mens og det er helt sikkert, at du ikke er gravid?

nej ved hormon spiral kan mens godt udeblive helt, hvilket den også gjorde i sidste måned (måske det der fik mine hormoner til at gå bananas)

lægen mener det er 99 sikkert at man ikke bliver gravid med den slags beskyttelse....men lige denne ene gang, gad jeg godt være blandt den ene procent åhh man bliver sku så tåbelig med alderen

men nej, der kan gå flere måneder før jeg får mens igen...så der ku godt være noget, man bare ikke kan måle endnu. det tør jeg bare ikke tro på mere

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

nej ved hormon spiral kan mens godt udeblive helt, hvilket den også gjorde i sidste måned (måske det der fik mine hormoner til at gå bananas)

lægen mener det er 99 sikkert at man ikke bliver gravid med den slags beskyttelse....men lige denne ene gang, gad jeg godt være blandt den ene procent åhh man bliver sku så tåbelig med alderen

men nej, der kan gå flere måneder før jeg får mens igen...så der ku godt være noget, man bare ikke kan måle endnu. det tør jeg bare ikke tro på mere

Jeg kan se, at du er 31 ligesom mig, og jeg forsøger da ihærdigt, at blive gravid, så synes da bestemt ikke, at du er fjollet! 31 er heller ingen alder! Vi er da unge endnu!  

Måske skal du prøve at teste igen om en uges tid? Man ved jo aldrig 

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Jeg kan se, at du er 31 ligesom mig, og jeg forsøger da ihærdigt, at blive gravid, så synes da bestemt ikke, at du er fjollet! 31 er heller ingen alder! Vi er da unge endnu!  

Måske skal du prøve at teste igen om en uges tid? Man ved jo aldrig 

nej hvor sjovt, jeg troede du var yngre

men nej, 31 er måske ingen alder, men jeg har 4 børn + en bonus søn der kommer hver anden weekend. så ser man på den "mentale alder" så føler jeg mig nok ældre end jeg er

med hensyn til at teste igen, så bliver jeg nød til at stoppe her, og indse at det var det. så jeg vil ikke teste mere... jeg bliver altid så trist når den viser negativ (og sku jeg alligevel ha vundet....ja så opdager jeg det nok på et tidspunkt) 

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

nej hvor sjovt, jeg troede du var yngre

men nej, 31 er måske ingen alder, men jeg har 4 børn + en bonus søn der kommer hver anden weekend. så ser man på den "mentale alder" så føler jeg mig nok ældre end jeg er

med hensyn til at teste igen, så bliver jeg nød til at stoppe her, og indse at det var det. så jeg vil ikke teste mere... jeg bliver altid så trist når den viser negativ (og sku jeg alligevel ha vundet....ja så opdager jeg det nok på et tidspunkt) 

Ja okay, kan godt se, at I har nok at se til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.