Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Louisiana

Mettemus skriver:

Nej man er altså lidt sårbar når man ønsker sig et barn - hvor meget tør man lige at håbe af frygt for at blive skuffet og ked af det. Og det er da lidt mærkeligt med en cyklus på mere end 37 dage - plejer den at køre som et urværk eller?

Nej, den har svunget mellem 30-33 dage, og en enkelt gang været på 36 dage efter jeg stoppede med p-piller. Men jeg tog kun p-piller i 2 eller 3 måneder, det var ikke så længe. Men alle gange har jeg haft menssmerter i flere dage inden mensen startede. Denne gang kan jeg mærke lidt murren eller uro, men slet ikke det samme som de andre gange. Går ud fra, at mensen er på vej. Ved ikke rigtig hvad min krop har gang i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Mettemus

Louisiana28 skriver:

Nej, den har svunget mellem 30-33 dage, og en enkelt gang været på 36 dage efter jeg stoppede med p-piller. Men jeg tog kun p-piller i 2 eller 3 måneder, det var ikke så længe. Men alle gange har jeg haft menssmerter i flere dage inden mensen startede. Denne gang kan jeg mærke lidt murren eller uro, men slet ikke det samme som de andre gange. Går ud fra, at mensen er på vej. Ved ikke rigtig hvad min krop har gang i 

4-7 dage over tid er da også ok lang tid... Hvor er det bare topfrustrerende med en krop der ikke bare gør som den får besked på!

for at du alligevel er gravid, men at de bare ikke har kunnet teste dig fordi det er for tidligt endnu!

Klem

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

Mettemus skriver:

4-7 dage over tid er da også ok lang tid... Hvor er det bare topfrustrerende med en krop der ikke bare gør som den får besked på!

for at du alligevel er gravid, men at de bare ikke har kunnet teste dig fordi det er for tidligt endnu!

Klem

Ja, det er ret så frustrerende! 

Tak for   

Anmeld

6. maj 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre! Men da du ikke har fået din mens endnu, vil jeg håbe for jer at der er gevinst

Anmeld

6. maj 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Det er jeg ked af at høre! Men da du ikke har fået din mens endnu, vil jeg håbe for jer at der er gevinst

Tak 

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

Jeg forstår slet ikke min krop mere... Har stadig ikke fået mens, og er på dag 38 nu. Men har godt nok kvalme idag, og ondt i underlivet. Så enten er jeg heldig, ellers har jeg spist noget dårligt mad og mensen er på vej... Tog en test idag, og syntes at den så ultra positiv ud (tog den 2. gang jeg var på toilet idag, så det var ikke morgenurin), men det kan jo også bare være ønsketænkning... Hvor er det bare ekstremt frustrerende ikke at få et tydeligt svar! 

Skulle bare lige af med mine frustrationer, tak for du læste med 

Anmeld

7. maj 2010

Lone Jakobsen

jamen hvis den var posetiv er den så ikke god nok?

uhh jeg står jo næsten selv midt i det....så føler virkelig med dig.

Anmeld

7. maj 2010

Miss.Sunshine

Hey må vi se et billede!!!

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

jamen hvis den var posetiv er den så ikke god nok?

uhh jeg står jo næsten selv midt i det....så føler virkelig med dig.

Jeg ved det ikke... For som sagt, så kan det være noget jeg bildte mig ind... Synes bare, at jeg kunne ane en meget meget meget svag streg, når jeg holdt den i strakt arm... Men puh, hvor har jeg kvalme 

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Hey må vi se et billede!!!

Jeg kan ikke finde vores kamera   For jeg ville faktisk have taget et, men det ligger ikke på sin plads, og kan ikke finde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.