Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

otlitrom

Hvornår får du svar? Jeg følger spændt med fra sidelinjen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Louisiana

Tak alle sammen for jeres interesse  Jeg ringede lige til lægen, og som jeg skrev igår, så var den sendt som hastesag, men den er ikke kommet endnu  Lægesekretæren vil ringe, hvis hun får den inden hun går hjem... Jeg er ved at gå til at spændning!! Håber ikke jeg skal vente til imorgen..!! 

Anmeld

4. maj 2010

mortil4dejligepiger

Ih altså, hvor jeg håber, du snart får besked om, at det er lykkedes denne gang!!  

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

uhh hvor er det spændende

Anmeld

4. maj 2010

mullesmith2

Hva nu hvis den er negativ? Nu må du ik sætte håbet for højt op søde ellers bliver du jo helt ulykkelig hvis det ik lige er denne gang. Men det håber jeg da bestemt det er, er helt spændt på dine vejne det er så spændende   

Anmeld

4. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Hva nu hvis den er negativ? Nu må du ik sætte håbet for højt op søde ellers bliver du jo helt ulykkelig hvis det ik lige er denne gang. Men det håber jeg da bestemt det er, er helt spændt på dine vejne det er så spændende   

Det har jeg tænkt på, og jeg forsøger selvfølgelig, at holde jordforbindelsen  Men jeg er også totalt i tvivl lige nu. Fra det ene minut til det andet kan jeg være sikker på begge dele. 

Anmeld

4. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det har jeg tænkt på, og jeg forsøger selvfølgelig, at holde jordforbindelsen  Men jeg er også totalt i tvivl lige nu. Fra det ene minut til det andet kan jeg være sikker på begge dele. 

det er da fedt de ville tage blodprøve, det pleje lægerne ellers ik være så flink til har jeg fornemmelse af.  kommer der først svar i morgen?

Anmeld

4. maj 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

det er da fedt de ville tage blodprøve, det pleje lægerne ellers ik være så flink til har jeg fornemmelse af.  kommer der først svar i morgen?

Ja, det var slet ikke noget problem med blodprøven 

Lægesekretæren har ikke ringet, så får først svar imorgen  Og skal nok vente til imorgen eftermiddag igen  Men bare den er positiv, så er det ventetiden værd  Og jeg har ikke fået mens endnu, så det tegner godt! Er på dag 35 idag, så... Håbe håbe håbe 

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Louisiana28 skriver:

Ja, det var slet ikke noget problem med blodprøven 

Lægesekretæren har ikke ringet, så får først svar imorgen  Og skal nok vente til imorgen eftermiddag igen  Men bare den er positiv, så er det ventetiden værd  Og jeg har ikke fået mens endnu, så det tegner godt! Er på dag 35 idag, så... Håbe håbe håbe 

Har du ikke testet selv igen??

Anmeld

4. maj 2010

Louisiana

kitty skriver:

Har du ikke testet selv igen??

Nej, for regnede jo med, at få svar på blodprøven idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.