At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

hmm...nej, det har jeg ikke. har du sendt den privat?

Nej jeg har citeret dig i det indlæg hvor du spurgte om hvor man kunne købe det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

MM1987

pigebaby19 skriver:

hehe ja det er da har selv købt og skal os insemineres her inden så længe.

Der er godt nok mange der købt, så lige nu er jeg helt stolt af mig selv at jeg har holdt mig i skindet. Men det er også fordi kæresten ikke vil have det, så godt det er en overraskelse for ham, for tror ikke hans psyke kan holde til dig...

Held og lykke med insemineringen - håber du oplever den lykkerus jeg har oplevet de sidste par dage...

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Maise skriver:

Det er så meget i orden. Jeg har siden jeg var omkring de 20 købt bøger til mit kommende barn jeg så først fik 10 år efter. Elsker bøger og er nu igang med at købe musik til hende.

Sååååå fyr den af

Hi-hi...der er jeg jo knap så litterær - men er tilgengæld stor fan af tøj, og det er der jeg har sat ind...

Speaking of - har du set man kan få nogen cd'er der hedder rockabye baby... det er kendte rock sange lavet om til godnat melodier...

Anmeld

10. april 2010

Maise

Hi-hi...der er jeg jo knap så litterær - men er tilgengæld stor fan af tøj, og det er der jeg har sat ind...

Speaking of - har du set man kan få nogen cd'er der hedder rockabye baby... det er kendte rock sange lavet om til godnat melodier...

næ det har jeg ikke set, men tak for tippet. det vil jeg da tjekke ud. Det er mere bamses molodibox, Alberte, kaj og Andrea, åhh abe boxen, cirkeline, søs fengers vuggeviser og den dur jeg har købt indtil videre. nu hvor hun er spæd hører vi baby klassisk, det kan hun lide.

Anmeld

11. april 2010

VIPpigen

Mia Maia skriver:

Nej, jeg tror også der kommer en pause i købetrangen når jeg er gravid og angsten for at miste melder sig...men at jeg har købt lidt fra før tror jeg ikke betyder så meget...

Men efter NF skal jeg helt sikkert ud og købe lidt, og vi har også aftalt at vi så småt begynder at lave det værelse der skal til (ikke med baby ting, men indretter det så det bliver klart)...

Held og lykke med graviditeten...jeg er sikker på det kommer til at gå fint...

Tror heller ikke det gør så meget hvis du køber en ting eller 2, kan jo være det også bringer held

Og ja, når vi har været til NF, og fået at vide alt er som det skal være, så skal købetrangen nok komme, hihi.

Håber da også der er bid for jer,  hvertfald for i får en positiv test hel om små 14 dage...

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Jeg synes ikke der skal være alle de regler for hvad man må/ikke må.

Gør hvad du har lyst til - jeg kan sagtens forstå, at det kribler i fingrene for at købe lidt. Sådan er det når man ønsker et barn så meget og jeg tror ikke at din sorg over, hvis det nu ikke lykkes denne gang, blir mindre af at du lader være.

Jeg havde i mange år også billeder og lidt tøj liggende til "det barn jeg ikke havde fået endnu".

Jeg sender en i jeres retning og håber at farmand får sin I daddy-trøje til maj.

Anmeld

11. april 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Jeg synes ikke der skal være alle de regler for hvad man må/ikke må.

Gør hvad du har lyst til - jeg kan sagtens forstå, at det kribler i fingrene for at købe lidt. Sådan er det når man ønsker et barn så meget og jeg tror ikke at din sorg over, hvis det nu ikke lykkes denne gang, blir mindre af at du lader være.

Jeg havde i mange år også billeder og lidt tøj liggende til "det barn jeg ikke havde fået endnu".

Jeg sender en i jeres retning og håber at farmand får sin I daddy-trøje til maj.

Nej, sådan har jeg også lidt tænkt, det med at jeg ikke bliver mere ked af det fordi jeg har den...

Jeg håber godt nok også at den kan blive pakket fint ind til 1. maj, det ville være lykken...

Mange tak for svar...

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Hej Mia, jeg kender følelsen. For ca. 3 år siden, blev jeg gravid, men mistede barnet kort tid efter. Jeg nåede at købe nogle stykker tøj og en pakke med bleer. Jeg købte pakken fordi jeg ville overraske mine svigerforældre. Jeg sendte en tom ble i en konvolut til dem, og selvfølgelig forstod min svigermor det med det samme, mens min svigerfar spurgte hvad det mon handlede om haha.

Men pointen er, jeg var meget glad da jeg var gravid, og efter jeg mistede barnet, blev jeg ved med at kigge nostalgisk på de ting jeg havde købt, men med en god fornemmelse inden i mig. Engang imellem kigger jeg stadig på tingene (Jeg kunne aldrig give det væk ), men jeg fortryder ikke jeg fik dem. De minder mig om en dejlig periode i mit liv.

I år vil vi prøve at blive gravide igen, og jeg har allerede købt et skab på Lauritz jeg planlægger at sætte i stand og bruge til babytøj. Jeg ved det er lidt tidligt... :-)

Held og lykke, og jeg kryder fingre for du er gravid!

Anmeld

13. april 2010

MM1987

paula.pedersen skriver:

Hej Mia, jeg kender følelsen. For ca. 3 år siden, blev jeg gravid, men mistede barnet kort tid efter. Jeg nåede at købe nogle stykker tøj og en pakke med bleer. Jeg købte pakken fordi jeg ville overraske mine svigerforældre. Jeg sendte en tom ble i en konvolut til dem, og selvfølgelig forstod min svigermor det med det samme, mens min svigerfar spurgte hvad det mon handlede om haha.

Men pointen er, jeg var meget glad da jeg var gravid, og efter jeg mistede barnet, blev jeg ved med at kigge nostalgisk på de ting jeg havde købt, men med en god fornemmelse inden i mig. Engang imellem kigger jeg stadig på tingene (Jeg kunne aldrig give det væk ), men jeg fortryder ikke jeg fik dem. De minder mig om en dejlig periode i mit liv.

I år vil vi prøve at blive gravide igen, og jeg har allerede købt et skab på Lauritz jeg planlægger at sætte i stand og bruge til babytøj. Jeg ved det er lidt tidligt... :-)

Held og lykke, og jeg kryder fingre for du er gravid!

Er ked af du har mistet, men til trods for den åbenlys triste er det også en dejligt historie...

Igår var jeg nede og købe den body og tilhørende bukser, og har slet ikke fortrudt det. Jeg sad med det igår og den vidunderlige virkelighed ramte mig, at inden længe (forhåbenligt) så kan jeg give en de små klæder på...

Jeg håber du snart bliver gravid og a alt kommer til at gå godt denne gang...

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Tak Mia, det var hårdt da det stod på. Nu fokuserer jeg bare på at blive klar til den næste graviditet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.