At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

businesstigger

Det er da super sødt! Kan godt forstå du "kom til" at købe det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Det er da super sødt! Kan godt forstå du "kom til" at købe det

Hi-hi...ja efter et længere indlæg herinde - var det et noget af et impulskøb

Jeg håber det kan blive en rigtig god fødselsdagsgave...

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

For fanden hvor er de søde og jeg synes faktisk slet ikke det er corny?! Syns bare det er en rigtig sød tanke og kunne sagtens finde på at putte min nyfødte i det når den tid engang kommer.

Åh ... Jeg er så træt af at jeg er så overtroisk, for ville SÅ gerne begynde at købe nogle ting så man ikke pludselig står og skal ha det hele på samme tid.

Min kæreste er dog helt inde i alting med testdag og sådan, så der er nok ikke nogen speciel måde at fortælle ham det på andet end jeg kommer skrigende ind med de to streger

Anmeld

16. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

For fanden hvor er de søde og jeg synes faktisk slet ikke det er corny?! Syns bare det er en rigtig sød tanke og kunne sagtens finde på at putte min nyfødte i det når den tid engang kommer.

Åh ... Jeg er så træt af at jeg er så overtroisk, for ville SÅ gerne begynde at købe nogle ting så man ikke pludselig står og skal ha det hele på samme tid.

Min kæreste er dog helt inde i alting med testdag og sådan, så der er nok ikke nogen speciel måde at fortælle ham det på andet end jeg kommer skrigende ind med de to streger

Ej, min kæreste er også helt med på hvornår jeg tester...

Men har har fødselsdag 10 dage efter, og der kan han få overraskelses...

Håber vi får et øjeblik sammen, hvor det bliver meget virkeligt at vi skal være forældre (forhåbentligt)..

Jeg er slet ikke overtroisk, så ingen problemer her - men man skal overveje det, for man ved jo bedst selv hvordan man vil have det efterfølgende...

Anmeld

16. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Puha, det med undskyldningerne for shopping kender jeg godt, det er resulteret i et godt forhold til min bankrådgiver (han ser bare på rente indtægten)...

Ja den er lidt corny på den fede måde - og en af de lidt mindre kedelige unisex ting.

Og forresten - tror du ikke bare vi ender med at købe dobbelt så meget?

Haha - kender godt det med bankrådgiveren!

Og købe dobbelt så meget? *stikke-fingrene-i-ørerne-smiley* LALALALALA Nej overhovedet ikke

HVIS de utænkelige skulle ske at man får shoppet ligerigeligt amok, kan man jo altid gå et par størrelser op - så har man også lidt på lager (endnu flere undskyldninger...)

Nu skal du også snart teste!

Anmeld

16. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Haha - kender godt det med bankrådgiveren!

Og købe dobbelt så meget? *stikke-fingrene-i-ørerne-smiley* LALALALALA Nej overhovedet ikke

HVIS de utænkelige skulle ske at man får shoppet ligerigeligt amok, kan man jo altid gå et par størrelser op - så har man også lidt på lager (endnu flere undskyldninger...)

Nu skal du også snart teste!

Ha-ha....vi ved det - men det er den eneste gang vi siger det højt...

Ja det er jo det...jeg tror da jeg ender med at have tøj i 50, 56 og 62...

Kom bare med flere undskyldninger...

Har en til: Når der nu er udsalg i magasin, så ville det jo være dumt ikke at spare alle de penge...

Jahh...på onsdag...5 dage...det føles som en evighed...

Anmeld

16. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Har en til: Når der nu er udsalg i magasin, så ville det jo være dumt ikke at spare alle de penge...

Åh udsalg - min bedste ven og værste fjende

Og 5 dage er jo lige om lidt! Håber sådan for dig at den er positiv - det kunne jo være helt og aldeles fantastisk!

Anmeld

16. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Åh udsalg - min bedste ven og værste fjende

Og 5 dage er jo lige om lidt! Håber sådan for dig at den er positiv - det kunne jo være helt og aldeles fantastisk!

Jeg er faktisk ikke så god til det når det er mig selv, men har købt gaver til børn når der har været udsalg i magasins børne afd., og der er bare mange fine ting til halvpris...

Jeg har jo hele tiden haft gode fornemmelser, men synes lidt det er forsvundet og er bare blevet nervøs istedet...

Hvordan står det til hos jer?

Anmeld

16. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Jeg er faktisk ikke så god til det når det er mig selv, men har købt gaver til børn når der har været udsalg i magasins børne afd., og der er bare mange fine ting til halvpris...

Jeg har jo hele tiden haft gode fornemmelser, men synes lidt det er forsvundet og er bare blevet nervøs istedet...

Hvordan står det til hos jer?

Børnetøj er i forhold til voksentøj også noget billigere (for det meste da), så når det samtidig er til 50% er det jo ret billigt (host host).

Kan godt forstå du er lidt nervøs, det er sådan noget mærkeligt noget som man overhovedet ikke selv har noget at skulle have sagt i forhold til. Og ret frustrerende når man nu har brugt hele sit teenageliv på p-piller og i konstant angst for at blive gravid ved et uheld, at det så ikke bare kan virke som det skal når man beslutter at nu vil man gerne have et barn.

Jamen jeg fik en negativ test for snart et par uger siden, så vi håber på mere held d. 7. maj

Anmeld

16. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

.... Hos os indtil str.74.... LOL... UUUUH... Kun en uge... bare det var mig... min bankdame er lidt anstrengt... HIHI gad vide hvorfor mon... LOL...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.