At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Børnetøj er i forhold til voksentøj også noget billigere (for det meste da), så når det samtidig er til 50% er det jo ret billigt (host host).

Kan godt forstå du er lidt nervøs, det er sådan noget mærkeligt noget som man overhovedet ikke selv har noget at skulle have sagt i forhold til. Og ret frustrerende når man nu har brugt hele sit teenageliv på p-piller og i konstant angst for at blive gravid ved et uheld, at det så ikke bare kan virke som det skal når man beslutter at nu vil man gerne have et barn.

Jamen jeg fik en negativ test for snart et par uger siden, så vi håber på mere held d. 7. maj

Ja det virker en lille smule tåbeligt nu...

Men det skal jo nok komme (bliver jeg ved med at sige til mig selv)...men min tålmodighed er elendig, eller rettere jeg har ikke nogen...

Okay, øv øv - men så må du være lige omkring ægløsning nu eller??...lad os håbe på godt nyt d. 7. maj...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

.... Hos os indtil str.74.... LOL... UUUUH... Kun en uge... bare det var mig... min bankdame er lidt anstrengt... HIHI gad vide hvorfor mon... LOL...

Hi-hi...du skal bare have en bankmand som min...han forhøjer bare kassekreditten...

Ja, men jeg synes det er de sidste dage hvor det er værst, jeg kommer altid helt ned i kuldkælderen...

Men på onsdag er det overstået - endten med gode nyheder eller dårlige nyheder...

Anmeld

16. april 2010

businesstigger

Jeg har testdag tirsdag, men ved ikke om jeg snydetester søndag. Har en gang testet positiv 3+4 så der er jo en chance ... for der er laaang tid til næste uge selvom det begynder at hjælpe på det.

Jeg var forbi H&M i dag for at se efter noget til min søn og ture slet ikke gå hen i baby afd. Jeg spottede dog på tværs af afdelingerne en tiger sommerdragt - korte ærmer korte ben. Sooo cute og jeg har en ting med tigere Heldigvis var der en monster kø så jeg holdt mig i skindet

Anmeld

16. april 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Jeg har testdag tirsdag, men ved ikke om jeg snydetester søndag. Har en gang testet positiv 3+4 så der er jo en chance ... for der er laaang tid til næste uge selvom det begynder at hjælpe på det.

Jeg var forbi H&M i dag for at se efter noget til min søn og ture slet ikke gå hen i baby afd. Jeg spottede dog på tværs af afdelingerne en tiger sommerdragt - korte ærmer korte ben. Sooo cute og jeg har en ting med tigere Heldigvis var der en monster kø så jeg holdt mig i skindet

Uh...det er dagen før mig...

Det er så spændende, men samtidig hader jeg den sidste uge inden test, kører altid helt ned...

Jeg tør ikke teste før...så må klare mig til onsdag - bliver bare sur hvis jeg får mens tirsdag...(har en ide om det er bedre jeg finder ud af det med en test)

Hi-hi ja - kø i H&M kan holde en fra det meste...

Det er bare så hyggeligt med alt det baby halløj - jeg glæder mig til det er helt "lovligt" at gå amok...

Anmeld

16. april 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Uh...det er dagen før mig...

Det er så spændende, men samtidig hader jeg den sidste uge inden test, kører altid helt ned...

Jeg tør ikke teste før...så må klare mig til onsdag - bliver bare sur hvis jeg får mens tirsdag...(har en ide om det er bedre jeg finder ud af det med en test)

Hi-hi ja - kø i H&M kan holde en fra det meste...

Det er bare så hyggeligt med alt det baby halløj - jeg glæder mig til det er helt "lovligt" at gå amok...

14 dages ventetid er bare så lang. Jeg synes man når at tolke og omtolke alle de signaler kroppen sender. Og alle siger man bare skal slappe af og det er noget nær det sidste man kan.

Og ja det er helt klart fantastisk når det så lige pludselig bliver legalt at gå og falde i svime over nyttet babytøj og lign. Da jeg var gravid med min søn var jeg på shopping tur i London og shoppede amok med lækre ting til ham.

Og det bliver ikke bedre selvom de bliver større. Jeg får altid købt noget til Alexander men sjældent til mig selv ...

Anmeld

16. april 2010

MM1987

businesstigger skriver:

14 dages ventetid er bare så lang. Jeg synes man når at tolke og omtolke alle de signaler kroppen sender. Og alle siger man bare skal slappe af og det er noget nær det sidste man kan.

Og ja det er helt klart fantastisk når det så lige pludselig bliver legalt at gå og falde i svime over nyttet babytøj og lign. Da jeg var gravid med min søn var jeg på shopping tur i London og shoppede amok med lækre ting til ham.

Og det bliver ikke bedre selvom de bliver større. Jeg får altid købt noget til Alexander men sjældent til mig selv ...

Ja, den første uge tager jeg alle kroppens signaler som en god ting og 2. uge der er jeg sikker på det er bare noget jeg bilder mig ind...

Nej kunne godt forestille mig at det ikke bliver bedre - har fornemmelsen af jeg bliver posedamen med børn i designer tøj...

Vi skal til stockholm til sommer og hvis jeg er gravid når jeg lige at få kønnet afvide - så skal jeg også bare shoppe AMOK...

Anmeld

16. april 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

<br /><br /><p> Ja, den første uge tager jeg alle kroppens signaler som en god ting og 2. uge der er jeg sikker på det er bare noget jeg bilder mig ind...</p><p> Nej kunne godt forestille mig at det ikke bliver bedre - har fornemmelsen af jeg bliver posedamen med børn i designer tøj...</p><p> Vi skal til stockholm til sommer og hvis jeg er gravid når jeg lige at få kønnet afvide - så skal jeg også bare shoppe AMOK...</p>

Lige præcis sådan har jeg det også med uger og symptomer!!!

Anmeld

17. april 2010

Lou87

Mia Maia skriver:

Jamen det er jo det, når man selv synes at nu er det tid, så er det tid...

Ja, det bliver da dejligt at se den lille igen - og kunne godt forestille mig det er surealistisk, især for manden kunne jeg forestille mig...

Og så gør det det bare meget mere virkeligt når man kan få lov at se den lille...

Knus

Det jo det ... synes som jeg har sagt før man skal huske det er ens egen graviditet og ikke andres

Og ja, min kæreste var helt stille til NF og sad bare og kiggede op på den skærm... smiler.. så blir sjovt og se om han er lige så stille til MD på tirsdag - uanset hvad glæder jeg mig bare... hihi... og kan virkelig virkelig virkelig ikk beslutte om jeg vil ha kønnet at vide eller ej

Anmeld

17. april 2010

Lou87

paula.pedersen skriver:

Ahh, ja, glemte den type

Hihi , sådan kan det jo gå  Håber du finder svar på dit spørgsmål alligevel... jeg er sikker på jeg nok selv havner i det samme tvivl spørgsmål når jeg når dertil - der er jo et hav af de bleer altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.