At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.265 visninger
88 svar
0 synes godt om
10. april 2010

MM1987

Hej...

Jeg blev jo insemineret i onsdag, og går nu og venter. Jeg er egentlig ganske rolig, men kan mærke at det bliver sværere som dagene går, da det går op for mig at der er en chance for det er lykkedes...

Jeg har så mange gange kigget på baby tøj, og haft en inderlig lyst til at købe noget, men i dag var jeg meget tæt på. I slutningen af måneden ved jeg om det er lykkedes og min kæreste har fødselsdag 1. maj. Så hvis jeg er gravid vil jeg rigtig gerne give ham sådan en body fra h&m hvor der står I  daddy på...men men hvad hvis jeg ikke er gravid...

Så spørgsmålet er, også sådan mere generelt...

Er det okay at købe noget før man er gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Valle81

Hejsa:0)

Selvfølgelig er det okay at købe før man er gravid:0)

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg synes man skal gøre lige det man føler for:0)

Jeg ville bare kaste mig ud i det endeløse baby tings univers:0)

Og så krydser jeg lige alt nhvad jeg kan for at du får to streger lige om snart........ var det mellem den 21 og 26 du kunne teste?? Synes jeg at kunne huske fra et andet indlæg:0)

Christina

Anmeld

10. april 2010

Muffinmus

Jeg ville nu altså vente.... Ikke fordi jeg er pessimistisk, men med 2 aborter bag mig, ja så skal jeg ikke have noget babytøj eller andre ting liggende FØR jeg får børn Nu har jeg 2 og er glad for at jeg ventede, for det ville dælme have gjort ondt at have de ting liggende i de 3-4 år det tog før vi fik vores dejlige søn...

Ved det kan være svært, men vent hellere til du rent faktisk er gravid, det vil du sikkert være mest glad for.

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Selvfølgelig er det okay at købe før man er gravid:0)

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg synes man skal gøre lige det man føler for:0)

Jeg ville bare kaste mig ud i det endeløse baby tings univers:0)

Og så krydser jeg lige alt nhvad jeg kan for at du får to streger lige om snart........ var det mellem den 21 og 26 du kunne teste?? Synes jeg at kunne huske fra et andet indlæg:0)

Christina

Ja det var det - godt husket

Du har jo nok ret i at det er okay, men spørgsmålet er måske mere om det er smart??...altså for psyken...for hvor længe skal det ligge der??

Det er det eneste jeg må købe...men det med at det skal være unisex begrænser en del

Anmeld

10. april 2010

Maria.

Go for it!

Jeg har en venninde der har et helt lager, og hun har ikke en gang babyplaner endnu..

Og det kan jo altid gemmes, hvis der skulle gå en måned eller 2 mere..

Krydser SÅ meget fingrer for jer!

Kram!

Anmeld

10. april 2010

Valle81

Mia Maia skriver:

Ja det var det - godt husket

Du har jo nok ret i at det er okay, men spørgsmålet er måske mere om det er smart??...altså for psyken...for hvor længe skal det ligge der??

Det er det eneste jeg må købe...men det med at det skal være unisex begrænser en del

JA det har du ret i, for det kan jo blive en lang affære, og man kan miste osv.

Så du har da ret i at mht psyken, så kan det godt være man skal lade være. Det er svært, og det er jo svært at svare på hvordan du vil reagere på at have det liggende.........

Men en enkelt body gør nok ikke den store forskel???

Knus

Anmeld

10. april 2010

MM1987

MariaE skriver:

Jeg ville nu altså vente.... Ikke fordi jeg er pessimistisk, men med 2 aborter bag mig, ja så skal jeg ikke have noget babytøj eller andre ting liggende FØR jeg får børn Nu har jeg 2 og er glad for at jeg ventede, for det ville dælme have gjort ondt at have de ting liggende i de 3-4 år det tog før vi fik vores dejlige søn...

Ved det kan være svært, men vent hellere til du rent faktisk er gravid, det vil du sikkert være mest glad for.

Du har sikkert ret...desværre

Og ja selvom man er gravid giver det jo ikke en fribillet til at shoppe amok, der vel først efter NF man rigtig kan godt amok....og igen når ma ved kønnet...men havde nu heller ikke tænkt jeg skulle lave de store indkøb før...

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Maria. skriver:

Go for it!

Jeg har en venninde der har et helt lager, og hun har ikke en gang babyplaner endnu..

Og det kan jo altid gemmes, hvis der skulle gå en måned eller 2 mere..

Krydser SÅ meget fingrer for jer!

Kram!

Nøj...jeg har lyst til bare at gøre det og være optimistisk...

Og mange tak...

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Valle81 skriver:

JA det har du ret i, for det kan jo blive en lang affære, og man kan miste osv.

Så du har da ret i at mht psyken, så kan det godt være man skal lade være. Det er svært, og det er jo svært at svare på hvordan du vil reagere på at have det liggende.........

Men en enkelt body gør nok ikke den store forskel???

Knus

Nej, og jeg vil også gemme den langt væk alligevel...det er ikke sådan at den ligger og kigger på mig i skuffen eller den ligger fremme...

Anmeld

10. april 2010

Ansemusen

Jeg købte en lille smule inden jeg blev gravid, også før vi begyndte at prøve, fordi det var nogle ting jeg virkelig gerne ville have til mit kommende barn. Synes man skal mærke efter inden i sig selv hvad man har det godt med! For nogle er det måske ikke så smart med babytøj- og ting omkring sig hvis man prøver at blive gravid, mens det for andre er en hyggelig og dejlig ting.

Så mærk efter hvordan du selv har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.