Jeg købte en lille smule inden jeg blev gravid, også før vi begyndte at prøve, fordi det var nogle ting jeg virkelig gerne ville have til mit kommende barn. Synes man skal mærke efter inden i sig selv hvad man har det godt med! For nogle er det måske ikke så smart med babytøj- og ting omkring sig hvis man prøver at blive gravid, mens det for andre er en hyggelig og dejlig ting.
Så mærk efter hvordan du selv har det 
Kunne ikke have skrevet det bedre.
Jeg købte nogle få bodyer og cowboybukser brugte, forid det var så billigt, jeg ikke kunne lade det gå forbi min næse hehe...
Men de lå i en kasse og er først noget jeg har kigget på nu her.
Men det der betød noget var at da vi havde besluttet at starte på projekt baby, var vi i en babybutik, og der fandt jeg de sødeste små bomuldssokker, og de holdte faktisk gejsten i live hos mig i de måneder hvor vi prøvede og igen igen måtte sande at vi ikke var gravide. Så for mig hjalp det faktisk psyken, at hvis jeg holdte ud ville vi en dag stå med en lille baby der skulle have de små sokker på... Glæden ved den tanke, gav mod til at fortsætte, når man følte alt var håbløs.
Så køb den hvis du føler for det, måske det også styrker dig, som det gjorde mig 
Og jeg må sige, at man nok aldrig kan sige hvornår det er smart at købe tøj til den lille.For der kan jo altid ske noget f.eks. SA, og var det så smart at købe lidt tøj?
Vi har købt to små sæt efter vi er blevet grvaide - men det er først for 14 dage siden, og har ikke turde købe andet, i angst for om noget mon gik galt med graviditeten og sådan har jeg det da stadig. Men det bliver jo nok bedre med tiden - håber jeg 
Alt muligt held og lykke til at i bliver gravide i denne omgang 
(Blev vist noget af en smøre
)