At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Jeg købte en lille smule inden jeg blev gravid, også før vi begyndte at prøve, fordi det var nogle ting jeg virkelig gerne ville have til mit kommende barn. Synes man skal mærke efter inden i sig selv hvad man har det godt med! For nogle er det måske ikke så smart med babytøj- og ting omkring sig hvis man prøver at blive gravid, mens det for andre er en hyggelig og dejlig ting.

Så mærk efter hvordan du selv har det

Du har ret...

Jeg tror jeg bestiller den ene body, for som Christina også skriver, så gør den nok ikke den store forskel...

Og det er jo fordi jeg synes det kunne være perfekt, hvis jeg bliver gravid at give den til ham på hans fødselsdag...

Hvis det ikke tager overhånd tror jeg bare det bliver hyggeligt for mig...men jeg håber ikke det er sådan lidt jomfru agtigt, og at når først man har gjort det en gang, så er det lettere alle de andre gange

Tak for svaret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Du har ret...

Jeg tror jeg bestiller den ene body, for som Christina også skriver, så gør den nok ikke den store forskel...

Og det er jo fordi jeg synes det kunne være perfekt, hvis jeg bliver gravid at give den til ham på hans fødselsdag...

Hvis det ikke tager overhånd tror jeg bare det bliver hyggeligt for mig...men jeg håber ikke det er sådan lidt jomfru agtigt, og at når først man har gjort det en gang, så er det lettere alle de andre gange

Tak for svaret...

Det tror jeg desværre det er  

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Det tror jeg desværre det er  

Det betyder jo så at jeg inden længe har indrettet et børneværelse og barnevognen står klar.

Ej...men måske en skuffe med tøj - åh nej!! Ej der må jeg være stærk...kun ét lille fix...

Anmeld

10. april 2010

FruEllingsen

Jeg synes det er helt okey at købe noget, selvom at man ikke er gravid.

Jeg gjorde det selv den dag jeg blev insemineret. jeg købte lidt babytøj, og bildte mig selv ind at det måtte bringe held. hehe.. det viste sig så også at jeg var blevet gravid, men tror nu ikke det var pga. tøjet. hihi..

Krydser fingre for at der er gevinst for jer....

Anmeld

10. april 2010

MM1987

Drømmer skriver:

Jeg synes det er helt okey at købe noget, selvom at man ikke er gravid.

Jeg gjorde det selv den dag jeg blev insemineret. jeg købte lidt babytøj, og bildte mig selv ind at det måtte bringe held. hehe.. det viste sig så også at jeg var blevet gravid, men tror nu ikke det var pga. tøjet. hihi..

Krydser fingre for at der er gevinst for jer....

Jeg er sikker på det er pga tøjet - hvilket betyder jeg med det samme skal ned og købe ind

Ej, jeg køber også det sæt jeg så der... og så er det slut...

Jeg tror godt jeg kan styre det...

Anmeld

10. april 2010

VIPpigen

Jeg fandt ud af i mandags at vi venter vores første, og jeg har dårlig nok turde kigge på noget tøj, fordi jeg frygter så MEGET det skal gå galt, for pokker da, syntes det er virkelig svært, glæder mig helt vildt, men syntes bare heller ikke jeg har væert mere skræmt som nu...

Syntes det er super at købe en lille ting til at starte ud med, tror bare lige jeg skal tage mig sammen til at gøre det... hihi

Anmeld

10. april 2010

Trolde_mor

Jeg købte en lille smule inden jeg blev gravid, også før vi begyndte at prøve, fordi det var nogle ting jeg virkelig gerne ville have til mit kommende barn. Synes man skal mærke efter inden i sig selv hvad man har det godt med! For nogle er det måske ikke så smart med babytøj- og ting omkring sig hvis man prøver at blive gravid, mens det for andre er en hyggelig og dejlig ting.

Så mærk efter hvordan du selv har det

Kunne ikke have skrevet det bedre.

Jeg købte nogle få bodyer og cowboybukser brugte, forid det var så billigt, jeg ikke kunne lade det gå forbi min næse hehe...

Men de lå i en kasse og er først noget jeg har kigget på nu her.

Men det der betød noget var at da vi havde besluttet at starte på projekt baby, var vi i en babybutik, og der fandt jeg de sødeste små bomuldssokker, og de holdte faktisk gejsten i live hos mig i de måneder hvor vi prøvede og igen igen måtte sande at vi ikke var gravide. Så for mig hjalp det faktisk psyken, at hvis jeg holdte ud ville vi en dag stå med en lille baby der skulle have de små sokker på... Glæden ved den tanke, gav mod til at fortsætte, når man følte alt var håbløs.

Så køb den hvis du føler for det, måske det også styrker dig, som det gjorde mig

Og jeg må sige, at man nok aldrig kan sige hvornår det er smart at købe tøj til den lille.For der kan jo altid ske noget f.eks. SA, og var det så smart at købe lidt tøj?

Vi har købt to små sæt efter vi er blevet grvaide - men det er først for 14 dage siden, og har ikke turde købe andet, i angst for om noget mon gik galt med graviditeten og sådan har jeg det da stadig. Men det bliver jo nok bedre med tiden - håber jeg

Alt muligt held og lykke til at i bliver gravide i denne omgang

(Blev vist noget af en smøre )

Anmeld

10. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Hej...

Jeg blev jo insemineret i onsdag, og går nu og venter. Jeg er egentlig ganske rolig, men kan mærke at det bliver sværere som dagene går, da det går op for mig at der er en chance for det er lykkedes...

Jeg har så mange gange kigget på baby tøj, og haft en inderlig lyst til at købe noget, men i dag var jeg meget tæt på. I slutningen af måneden ved jeg om det er lykkedes og min kæreste har fødselsdag 1. maj. Så hvis jeg er gravid vil jeg rigtig gerne give ham sådan en body fra h&m hvor der står I  daddy på...men men hvad hvis jeg ikke er gravid...

Så spørgsmålet er, også sådan mere generelt...

Er det okay at købe noget før man er gravid??

Jeg køber en lille ting ved hver insemination.. Kan ikke lade være, det er min måde at tro på det... Og glæden bliver håndgribelig...

Knus og kram Lene

Anmeld

10. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Jeg køber en lille ting ved hver insemination.. Kan ikke lade være, det er min måde at tro på det... Og glæden bliver håndgribelig...

Knus og kram Lene

Det var en god ide...

Så taget det heller ikke overhånd...en gang for hver forsøg...

Jeg tror også det giver positiv energi at man tror på, og ja som du siger gør det håndgribeligt...

Jeg skal vidst i H&M Mandag - glæder mig allerede...

Anmeld

10. april 2010

MM1987

VIPpigen skriver:

Jeg fandt ud af i mandags at vi venter vores første, og jeg har dårlig nok turde kigge på noget tøj, fordi jeg frygter så MEGET det skal gå galt, for pokker da, syntes det er virkelig svært, glæder mig helt vildt, men syntes bare heller ikke jeg har væert mere skræmt som nu...

Syntes det er super at købe en lille ting til at starte ud med, tror bare lige jeg skal tage mig sammen til at gøre det... hihi

Nej, jeg tror også der kommer en pause i købetrangen når jeg er gravid og angsten for at miste melder sig...men at jeg har købt lidt fra før tror jeg ikke betyder så meget...

Men efter NF skal jeg helt sikkert ud og købe lidt, og vi har også aftalt at vi så småt begynder at lave det værelse der skal til (ikke med baby ting, men indretter det så det bliver klart)...

Held og lykke med graviditeten...jeg er sikker på det kommer til at gå fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.