Lou87 skriver:
Hej 
Først og fremmest så krydser jeg fingre for dig..
Håber da du er gravid, man kan godt blive så skuffet når man ikk er. Derfor er det også svært og råde dig... Fordi til dels sys jeg bare du skal købe den body, og du kan jo bare købe den så sent så det er tids nok til og kunne bytte den igen. Mere hvis du ikk er gravid, så ku jeg godt forestille mig man ku blive trist af og gå og kigge på tingene...... Men det jo helt op til dig
Jeg synes også sagtens du kan købe ting inden du er gravid, det jo ens eget valg 
Jeg personligt er ½ henne nu og har kun købt små ting som stofbleer og nogle bodyer da jeg var ovre de første 3 måneder.. og har lige købt barnevogn i sidste uge - da jeg nok har været bekymret for der skete noget og ikk ville ha en masse ting stående 
Men held og lykke med det hele og hvis du føler for det så slå dig endelig løs - husk det er DIN graviditet 
Jeg købte dem i går, og har det indtil videre rigtig fint med det, sad med det igår og den dejligste virkelighed ramte mig - at jeg (forhåbentlig) snart har mit eget skønne lille barn...
Jeg er lidt af en planlægger (eller Monica fra Friends, som kæresten siger) og jeg har derfor allerede sat grænser for hvornår jeg skal købe alt ind...
Vi tager nok ud og køber lidt efter den første hjerteblinks scanning, men ikke noget særligt, bare et symbol, og efter NF køber vi det møbel der skal udgøre puslebord mm. Først når vi ved kønnet og har været MD så skal der købes stort ind - barnevogn osv...
Bliver lidt pinlig over at jeg allerede har besluttet sådan noget
Anmeld