At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Lou87

Mia Maia skriver:

Hej...

Jeg blev jo insemineret i onsdag, og går nu og venter. Jeg er egentlig ganske rolig, men kan mærke at det bliver sværere som dagene går, da det går op for mig at der er en chance for det er lykkedes...

Jeg har så mange gange kigget på baby tøj, og haft en inderlig lyst til at købe noget, men i dag var jeg meget tæt på. I slutningen af måneden ved jeg om det er lykkedes og min kæreste har fødselsdag 1. maj. Så hvis jeg er gravid vil jeg rigtig gerne give ham sådan en body fra h&m hvor der står I  daddy på...men men hvad hvis jeg ikke er gravid...

Så spørgsmålet er, også sådan mere generelt...

Er det okay at købe noget før man er gravid??

Hej

Først og fremmest så krydser jeg fingre for dig..  Håber da du er gravid, man kan godt blive så skuffet når man ikk er. Derfor er det også svært og råde dig... Fordi til dels sys jeg bare du skal købe den body, og du kan jo bare købe den så sent så det er tids nok til og kunne bytte den igen. Mere hvis du ikk er gravid, så ku jeg godt forestille mig man ku blive trist af og gå og kigge på tingene...... Men det jo helt op til dig Jeg synes også sagtens du kan købe ting inden du er gravid, det jo ens eget valg

Jeg personligt er ½ henne nu og har kun købt små ting som stofbleer og nogle bodyer da jeg var ovre de første 3 måneder.. og har lige købt barnevogn i sidste uge - da jeg nok har været bekymret for der skete noget og ikk ville ha en masse ting stående

Men held og lykke med det hele og hvis du føler for det så slå dig endelig løs - husk det er DIN graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

MM1987

Lou87 skriver:

Hej

Først og fremmest så krydser jeg fingre for dig..  Håber da du er gravid, man kan godt blive så skuffet når man ikk er. Derfor er det også svært og råde dig... Fordi til dels sys jeg bare du skal købe den body, og du kan jo bare købe den så sent så det er tids nok til og kunne bytte den igen. Mere hvis du ikk er gravid, så ku jeg godt forestille mig man ku blive trist af og gå og kigge på tingene...... Men det jo helt op til dig Jeg synes også sagtens du kan købe ting inden du er gravid, det jo ens eget valg

Jeg personligt er ½ henne nu og har kun købt små ting som stofbleer og nogle bodyer da jeg var ovre de første 3 måneder.. og har lige købt barnevogn i sidste uge - da jeg nok har været bekymret for der skete noget og ikk ville ha en masse ting stående

Men held og lykke med det hele og hvis du føler for det så slå dig endelig løs - husk det er DIN graviditet

Jeg købte dem i går, og har det indtil videre rigtig fint med det, sad med det igår og den dejligste virkelighed ramte mig - at jeg (forhåbentlig) snart har mit eget skønne lille barn...

Jeg er lidt af en planlægger (eller Monica fra Friends, som kæresten siger) og jeg har derfor allerede sat grænser for hvornår jeg skal købe alt ind...

Vi tager nok ud og køber lidt efter den første hjerteblinks scanning, men ikke noget særligt, bare et symbol, og efter NF køber vi det møbel der skal udgøre puslebord mm. Først når vi ved kønnet og har været MD så skal der købes stort ind - barnevogn osv...

Bliver lidt pinlig over at jeg allerede har besluttet sådan noget

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Lou87 skriver:

Hej

Og hov....

Håber du får en fortsat rigtig god graviditet og at det bliver et dejligt gensyn med den lille d. 20...

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Lou87 skriver:

Jeg personligt er ½ henne nu og har kun købt små ting som stofbleer og nogle bodyer da jeg var ovre de første 3 måneder..

Hvilken type ble fik du? Undskyld for at kapre tråden. Det er bare det at en af mine venner, som allerede er gravid, er i tvivl om hvilken ble hun skal have, siden der er så mange typer. Nogle ser ud til at være nemmere at lukke end andre, andre er økologiske bleer i forskellige størrelser. Vi (jeg vil gerne lære det til tiden kommer til mig også ) har også et spørgsmål omkring hvor mange bleer man skal bruge til babyens alder, og om det er en god ide at låne nogle først. Vi talte om det i går omkring disse stofbleer.

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Mia Maia skriver:

Jeg er lidt af en planlægger (eller Monica fra Friends, som kæresten siger) og jeg har derfor allerede sat grænser for hvornår jeg skal købe alt ind...

Det er jeg også :-) jeg tager et billede af skabet jeg købt...

Anmeld

13. april 2010

MM1987

paula.pedersen skriver:

Det er jeg også :-) jeg tager et billede af skabet jeg købt...

Ja gør endelig det, det vil jeg gerne se...

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Ups, forkert link. Denne type ble

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Her er det.  Vi vil male det antik hvid.

Anmeld

13. april 2010

MM1987

paula.pedersen skriver:

Her er det.  Vi vil male det antik hvid.

Det er godt nok også flot...

Vi har selv et gammelt spisebord med tilhørende stole, som er blevet malet hvidt, det fungere bare rigtig godt...

Anmeld

13. april 2010

paula.pedersen

Tak! Jeg er vild med antik. jeg har meget i huset, men til et babyværelse, tror jeg hvidt er bedst :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.