Mia Maia skriver:
Jeg købte dem i går, og har det indtil videre rigtig fint med det, sad med det igår og den dejligste virkelighed ramte mig - at jeg (forhåbentlig) snart har mit eget skønne lille barn...
Jeg er lidt af en planlægger (eller Monica fra Friends, som kæresten siger) og jeg har derfor allerede sat grænser for hvornår jeg skal købe alt ind...
Vi tager nok ud og køber lidt efter den første hjerteblinks scanning, men ikke noget særligt, bare et symbol, og efter NF køber vi det møbel der skal udgøre puslebord mm. Først når vi ved kønnet og har været MD så skal der købes stort ind - barnevogn osv...
Bliver lidt pinlig over at jeg allerede har besluttet sådan noget
Haha det var en meget sjov sammenligning med Monica fra venner - så forstår man rigtig hva du mener 
Og jeg synes bestemt ikk du skal være flov.. Jeg har som sagt også kun købt små ting, dog først da jeg havde været til NF dvs altså ca da 3 måneders risiko tiden var ovre. Men har fx købt barnevogn nu her i sidste uge og skal først til MD nu her d. 20.. Såå... Men som skrevet, det er din graviditet.. Hvad der gør dig glad, er bare det du skal gøre - vi er jo alle forskellige
Men det da en dejlig tanke med den body til din kæreste, dejligere fødselsdagsgave kan han da ikk få (specielt ikk hvis i har prøvet længe
)
Og jo mange tak, jeg går sådan og håber alt bare er som det skal være til den MD, men glæder mig aller mest bare til og se barnet på skærmen igen - det jo fantastisk og surrealistisk os 
Anmeld