At købe ting til baby inden man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Mettemus

Jeg vil sige go go go!!! Har nemlig selv fundet den fiiiineste træuro med høns til  at hænge over et puslebord, men tænkt at "nu må jeg hellere lige vente" og "hvad nu hvis det ikke går godt" osv, OG NU ER DEN UDSOLGT!!!!  Næste gang jeg forelsker mig i noget, som jeg ikke mener livet er værd at leve uden, køber jeg det helt sikkert for at undgå endnu en materiel skuffelse!

Klem fra Mette som er udstyrsløs og fortryder det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Jeg vil sige go go go!!! Har nemlig selv fundet den fiiiineste træuro med høns til  at hænge over et puslebord, men tænkt at "nu må jeg hellere lige vente" og "hvad nu hvis det ikke går godt" osv, OG NU ER DEN UDSOLGT!!!!  Næste gang jeg forelsker mig i noget, som jeg ikke mener livet er værd at leve uden, køber jeg det helt sikkert for at undgå endnu en materiel skuffelse!

Klem fra Mette som er udstyrsløs og fortryder det!

Ja, jeg gider heller ikke gå og tænke hvad nu hvis mere - der skal noget positiv energi på bordet og troen tilbage...

For selvfølgelig får vi også vores små guldklumper, og så er det jo meget rart at være lidt på forkant...

Anmeld

13. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja, jeg gider heller ikke gå og tænke hvad nu hvis mere - der skal noget positiv energi på bordet og troen tilbage...

For selvfølgelig får vi også vores små guldklumper, og så er det jo meget rart at være lidt på forkant...

Præciiiis! Og de ting vi køber nu behøver vi ikke købe senere og så blir det jo billigere til den tid!

Og lige meget om du blir gravid til din kærestes fødselsdag eller ej, er en "I Daddy"-body da altid sød og sjov!?!?! KØB KØB!

Klem fra supershopperen Mette som er verdensmester i dårlige undskyldninger der giver grønt lys til at shoppe!

Anmeld

13. april 2010

Lou87

Mia Maia skriver:

Jeg købte dem i går, og har det indtil videre rigtig fint med det, sad med det igår og den dejligste virkelighed ramte mig - at jeg (forhåbentlig) snart har mit eget skønne lille barn...

Jeg er lidt af en planlægger (eller Monica fra Friends, som kæresten siger) og jeg har derfor allerede sat grænser for hvornår jeg skal købe alt ind...

Vi tager nok ud og køber lidt efter den første hjerteblinks scanning, men ikke noget særligt, bare et symbol, og efter NF køber vi det møbel der skal udgøre puslebord mm. Først når vi ved kønnet og har været MD så skal der købes stort ind - barnevogn osv...

Bliver lidt pinlig over at jeg allerede har besluttet sådan noget

Haha det var en meget sjov sammenligning med Monica fra venner - så forstår man rigtig hva du mener

Og jeg synes bestemt ikk du skal være flov.. Jeg har som sagt også kun købt små ting, dog først da jeg havde været til NF dvs altså ca da 3 måneders risiko tiden var ovre. Men har fx købt barnevogn nu her i sidste uge og skal først til MD nu her d. 20.. Såå... Men som skrevet, det er din graviditet.. Hvad der gør dig glad, er bare det du skal gøre - vi er jo alle forskellige Men det da en dejlig tanke med den body til din kæreste, dejligere fødselsdagsgave kan han da ikk få (specielt ikk hvis i har prøvet længe )

Og jo mange tak, jeg går sådan og håber alt bare er som det skal være til den MD, men glæder mig aller mest bare til og se barnet på skærmen igen - det jo fantastisk og surrealistisk os

Anmeld

13. april 2010

Lou87

paula.pedersen skriver:

Hvilken type ble fik du? Undskyld for at kapre tråden. Det er bare det at en af mine venner, som allerede er gravid, er i tvivl om hvilken ble hun skal have, siden der er så mange typer. Nogle ser ud til at være nemmere at lukke end andre, andre er økologiske bleer i forskellige størrelser. Vi (jeg vil gerne lære det til tiden kommer til mig også ) har også et spørgsmål omkring hvor mange bleer man skal bruge til babyens alder, og om det er en god ide at låne nogle først. Vi talte om det i går omkring disse stofbleer.

Jeg tror der er en lille misforståelse... smiler..

Jeg mener stofbleer, som i STOF ... hihi  se link

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=450&gclid=CLDLqNCphKECFYWUzAodcmQXuw

Jeg har endnu ingen erfaring med bleer selv desværre , ellers ville jeg gerne hjælpe

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Præciiiis! Og de ting vi køber nu behøver vi ikke købe senere og så blir det jo billigere til den tid!

Og lige meget om du blir gravid til din kærestes fødselsdag eller ej, er en "I Daddy"-body da altid sød og sjov!?!?! KØB KØB!

Klem fra supershopperen Mette som er verdensmester i dårlige undskyldninger der giver grønt lys til at shoppe!

Puha, det med undskyldningerne for shopping kender jeg godt, det er resulteret i et godt forhold til min bankrådgiver (han ser bare på rente indtægten)...

Ja den er lidt corny på den fede måde - og en af de lidt mindre kedelige unisex ting.

Og forresten - tror du ikke bare vi ender med at købe dobbelt så meget?

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Lou87 skriver:

Haha det var en meget sjov sammenligning med Monica fra venner - så forstår man rigtig hva du mener

Og jeg synes bestemt ikk du skal være flov.. Jeg har som sagt også kun købt små ting, dog først da jeg havde været til NF dvs altså ca da 3 måneders risiko tiden var ovre. Men har fx købt barnevogn nu her i sidste uge og skal først til MD nu her d. 20.. Såå... Men som skrevet, det er din graviditet.. Hvad der gør dig glad, er bare det du skal gøre - vi er jo alle forskellige Men det da en dejlig tanke med den body til din kæreste, dejligere fødselsdagsgave kan han da ikk få (specielt ikk hvis i har prøvet længe )

Og jo mange tak, jeg går sådan og håber alt bare er som det skal være til den MD, men glæder mig aller mest bare til og se barnet på skærmen igen - det jo fantastisk og surrealistisk os

Jamen det er jo det, når man selv synes at nu er det tid, så er det tid...

Ja, det bliver da dejligt at se den lille igen - og kunne godt forestille mig det er surealistisk, især for manden kunne jeg forestille mig...

Og så gør det det bare meget mere virkeligt når man kan få lov at se den lille...

Knus

Anmeld

16. april 2010

paula.pedersen

Lou87 skriver:

Jeg tror der er en lille misforståelse... smiler..

Jeg mener stofbleer, som i STOF ... hihi  se link

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=450&gclid=CLDLqNCphKECFYWUzAodcmQXuw

Jeg har endnu ingen erfaring med bleer selv desværre , ellers ville jeg gerne hjælpe

Ahh, ja, glemte den type

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

uuuh, må vi ikke se billede af hvad du har købt? Måtte lige forbi en babytøjsbutik igår, men holdt mig i skindet, føler virkelig ALLE kan se på mig det ikke er til mig selv, lidt dumt faktisk.

Meeen derfor må jeg jo nyde dine glæder og se de fine billeder

Anmeld

16. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

uuuh, må vi ikke se billede af hvad du har købt? Måtte lige forbi en babytøjsbutik igår, men holdt mig i skindet, føler virkelig ALLE kan se på mig det ikke er til mig selv, lidt dumt faktisk.

Meeen derfor må jeg jo nyde dine glæder og se de fine billeder

Det er jo gemt godt af vejen så manden ikke opdager det...

Men fandt lige billeder af det på H&M's hjemmeside..

Det er jo lidt corny (det der I )...

Begge i str. 50, som jeg synes er fuldstændig uvirkeligt lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.