Mia Maia skriver:
Det er nogen af de samme tanker jeg er gået med, men er slet ikke overtroisk, så slår dem hurtigt væk...
Lige nu synes jeg det er det rigtige, men jeg ved jo ikke hvordan jeg har det når den ligger der, men tror det fylder mere i mit hovede nu end når jeg har købt den...
Jeg kender godt det der med at det er akavet at være i babybutik, for jeg har også lokket kæresten med i tro om at det kunne være SÅ hyggeligt, men nej, man føler bare at alle kan se man IKKE er gravid og tænker hvad laver du her...meget ubehageligt...selvom jeg godt ved det hele foregik i mit hovede...
Er sikker på at du ikke fortryder købet
og ja du tænker jo nærmest mere på den nu!
Lige præsis sådan som i oplevede i forretningen var det også for os! vi stod der så noller og kiggede på alle mulige fine ting, hev tøj af bøjlerne for at se det rigtigt osv... så kommer ekspidienten hen og spørger os om det er til en gave og om vi har brug for hjælp... ØMH nej ingen gave... vi kigger bare
pinligt! følte at alle de andre kunder kiggede på os... haha om min stakkels kæreste som ikke var helt tosset med at gå derind i forvejen var knald rød i hovedet og sagde ikke et pip igen før vi sad i bilen...
Kan KUN blive en bedre oplevelse næste gang... selvom man da kan få sig et billigt grin over det nu. det er ellers viborgs bedste børnetøjs sted, men går først derinde igen når jeg har stor mave så der ingen tvivl er om det er "til gave" 
Haha sidder lidt over griner over det de stakkels mænd nogle gange må finde sig i at blive udsat for af os skrukke kvinder! 
Anmeld