Børneopsparing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Lullaby

Ej hvor bliver vi snydt. Med danske bank får Bella 40000 i stedet for 51000 i en anden bank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Ej hvor bliver vi snydt. Med danske bank får Bella 40000 i stedet for 51000 i en anden bank

Nemlig...skynd dig at flyt den til en anden bank..

Anmeld

14. februar 2010

Heidi.

Hej:)

Vi sætter 200 kr ind om måneden.. Det er det man max må indsætte på en børneopsparing..

Min mor har også lavet en såkaldt bedsteforældrekonto.. Der bliver også sat 200 kr ind om måneden.

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Hej

Vi sætter 200 kr ind om måneden.. Det er det man max må indsætte på en børneopsparing..

Min mor har også lavet en såkaldt bedsteforældrekonto.. Der bliver også sat 200 kr ind om måneden.

Faktisk må man sætte 250kr ind..

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Her et link til en bank med gode renter på børneopsparinger:

http://www.bankmedhjerte.dk/Boerneopsparing.aspx

Anmeld

14. februar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Hvor fint I også har lavet en til ham..hatten af for det..

Min den store havde en fra sin farmor, hende der var der engang...men da jeg gik fra manden der burde have været far til Jeppe så stoppede den emsige kvinde til en farmor også med at betale til opsparingen, der blev ikke givet gaver osv osv..så sørgeligt.

Men ikke alle er ens...

Knus Eva..

ja der er jeg virkelig priviligeret. min datters farmor oprettede en til hende, som hun stadig indbetaler til.

mine ældste drenges far oprettede en til den ældste, men indbetalte ikke noget på den. så den overtog jeg, samtidig med at jeg lavede en til den næste. da jeg flyttede sammen med min mand, ønskede vi at flytte alle konti til samme bank, så ex-en fik tilbuddet om enten selv at overtage indbetalinger, eller give tilladelse til en flytning. han overtog den selv...så vi betaler faktisk kun til 3 ud af 5 børn

for vi valgte at fortsætte med at indbetale til min bonus søn selv om han flyttede.....det skal han jo ikke straffes for

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

ja der er jeg virkelig priviligeret. min datters farmor oprettede en til hende, som hun stadig indbetaler til.

mine ældste drenges far oprettede en til den ældste, men indbetalte ikke noget på den. så den overtog jeg, samtidig med at jeg lavede en til den næste. da jeg flyttede sammen med min mand, ønskede vi at flytte alle konti til samme bank, så ex-en fik tilbuddet om enten selv at overtage indbetalinger, eller give tilladelse til en flytning. han overtog den selv...så vi betaler faktisk kun til 3 ud af 5 børn

for vi valgte at fortsætte med at indbetale til min bonus søn selv om han flyttede.....det skal han jo ikke straffes for

Hvor er det bare godt for Jeres unger... sådan burde alle gøre...

Anmeld

14. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Åh ja.... det var da ikke meget han har fået sat ind...mærkeligt, ikke?

Ingen af mine børns bedsteforældre sætter noget ind til dem, men mine forældre gør vidst også rigeligt for mig og drengene.

Men ja, tænker det nok skal blive fint når de får dem...bedre end intet..

Han er et stort fjols og ungerne ser ham ikke mere efter deres fars død   De har deres arv de får udbetalt når de bliver 18 ..  Jo syntes det er en rigtig fin sjat penge du får givet dine børn der ..

Anmeld

14. februar 2010

Lullaby

Nemlig...skynd dig at flyt den til en anden bank.

Kan man det???

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Kan man det???

Ja da...selvfølgelig... du skal bare melde dig til den nye bank så sender de en seddel du skal skrive under på og så kører det.. jeg flytter mine drenges nu her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.