Børneopsparing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Mutti2

Jeg må indrømme at jeg ikke har så meget forstand på renter osv.

Men jeg har valgt sparnord!! Jeg sætter 250 kr ind om måneden, som er max.

Den er indtil videre sat til 18 år!! Men jeg regner med at forhøje den!!

Min økonomi er fin lige nu, og jeg har planer om inden længe  at flytte til noget billigere!! og når dette sker, vil jeg til at ligge til side til rejser, konfirmation osv.

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Janep

jeg sætter 500- 1000 kr ind hver 3 mrd alt efter hva jeg kan undvære af børnepengene.
vi lavede en aml børneoparing + en pondus konto fordi man ikk kunne sætte så meget ind om måneden.
jeg ved ikke hvor meget det blir til når hun er 18 men jeg ved at hun får rigeligt.
hun har nemlig også fået en børneopspring af sin farfar i dåbsgave og så har hun fået en af sin grandmoster også.

Anmeld

14. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Eva skriver:

Jer der har en børneopsparing til Jeres børn, hvor meget sætter I ind på den, hvor lang tid løber den, hvilken bank har I valgt og hvad er afkastet...?

Jeg kan ikke lige overskue det med hvor det er bedst at have en børneopsparing, lige nu har jeg bare i danske bank, som er min bank, men tror jeg kan få mere i renter andre steder, men hvor?

Jeg sætter kun 100kr ind pr. barn, da meningen for tre år siden var at min x også skulle betale 100kr ind til hvert barn, MEN det har han så ikke fået gjort, så nu vil jeg sætte beløbet op selv...synes bare det er træls vi ikke kan være sammen om det... nå, men de løber alle tre til børnene er 21når og så skulle det gerne ende med omkring 50.000kr til hver, det er da ok, ikke? mere kan jeg ikke sætte til side..

Men hvad og hvordan gør I?

Knus Eva..

Vi har også lavet en til Benjamin og regner med at sætte en 50-100 kr ind hver måned. Men jeg undre mig over at du kan spare 50.000 op, vi fik at vide af vores bankmand at der max kan stå 37.000 (mener jeg). Er det bare en alm. konto du bruger som børneopsparing?

Anmeld

14. februar 2010

Benjamin09

Marianne.risom skriver:

Vi har også lavet en til Benjamin og regner med at sætte en 50-100 kr ind hver måned. Men jeg undre mig over at du kan spare 50.000 op, vi fik at vide af vores bankmand at der max kan stå 37.000 (mener jeg). Er det bare en alm. konto du bruger som børneopsparing?

Eva : Bare glem mit spørgsmål igen, havde ikke lige fået læst hele tråden (dovenskaben længe leve) Sorry.

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Marianne.risom skriver:

Med renters renter renter... så skulle jeg gerne kunne komme derop, måske højere...

Anmeld

14. februar 2010

Benjamin09

Eva skriver:

Med renters renter renter... så skulle jeg gerne kunne komme derop, måske højere...

Har du så bare en bundet konto ved siden af børneopsparingen?

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Marianne.risom skriver:

Har du så bare en bundet konto ved siden af børneopsparingen?

Jeg har kun den...altså børneopsparingen.. og så har drengene en konto hver også hvor de sparer op, men dem må de selv hæve på osv..

Anmeld

14. februar 2010

Kvindemin

MorpåSjælland skriver:

Ej hvor bliver vi snydt. Med danske bank får Bella 40000 i stedet for 51000 i en anden bank

Ej er det rigtigt

Celina har også Nordea.

Anmeld

14. februar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg tænker også at lidt er da trods alt bedre end intet..

Ja bestemt, og så må vi jo lærer vores kære børn, at penge er ikke alt

Har læst lidt frem og tilbage med renter og lign. Det ser ud som om der ikke er en fordel at have ved Nordea, men hvordan pokker finder jeg ud af det? For så skal opsparingen da flyttes.

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Chritinap skriver:

Ja bestemt, og så må vi jo lærer vores kære børn, at penge er ikke alt

Har læst lidt frem og tilbage med renter og lign. Det ser ud som om der ikke er en fordel at have ved Nordea, men hvordan pokker finder jeg ud af det? For så skal opsparingen da flyttes.

Du skal bare kontakte den bank du ønsker at få børneopsapringen til og så hjælper de dig...der er en der giver 4,4% der skal man være helkunde, men det tror jeg sgu bare jeg gør.. jeg ejer alligevel intet og er virkelig træt af den bank jeg har..

Knus eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.