Eva skriver:
Jer der har en børneopsparing til Jeres børn, hvor meget sætter I ind på den, hvor lang tid løber den, hvilken bank har I valgt og hvad er afkastet...?
Jeg kan ikke lige overskue det med hvor det er bedst at have en børneopsparing, lige nu har jeg bare i danske bank, som er min bank, men tror jeg kan få mere i renter andre steder, men hvor?
Jeg sætter kun 100kr ind pr. barn, da meningen for tre år siden var at min x også skulle betale 100kr ind til hvert barn, MEN det har han så ikke fået gjort, så nu vil jeg sætte beløbet op selv...synes bare det er træls vi ikke kan være sammen om det...
nå, men de løber alle tre til børnene er 21når og så skulle det gerne ende med omkring 50.000kr til hver, det er da ok, ikke? mere kan jeg ikke sætte til side..
Men hvad og hvordan gør I?
Knus Eva..
Til mine børn vil jeg prøve at få sat de 3000 ind om året som man må. Så længe de er så små og ik selv har ønsker til fødselsdag og jul så ønsker jeg penge til børneopsparingen til dem. Gaver fra mig er somreel en meget beskeden ting og derudover penge til opsparingen.
Jeg tror den løber til de er 18 år, med mulighed for forlængelse, men har det sådan at når de bliver 18, er de myndige og skal selv bestemme over deres penge.
Anmeld