Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Sujan

Min kæreste er smed og arbejder for AGJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

otlitrom

Min mandse er uddannet brandmand

Det er  desværre svært at få job, så han arbejder på et lager, hvor han "plukker", kører truck og lastbil..

Er jeg virkelig den eneste med en mand i uniform?

Anmeld

11. februar 2010

MetteT

Min mand er uddannet i JYSK, men da han var færdig der kom han til et reservedelsfirma (til biler) og har været chauffør (alm. varevogn) der i 5 år, hvor han har kørt ud til mekanikerne med varer.. Men nu ska han endelig til at ind i butikken og "omskoles" så han kan komme til at ekspedere.. Det glæder han sig til..

Knus Mette

Anmeld

11. februar 2010

Bavianis

Min kæreste er psykolog som mig (den klassiske med at han var tutor for mig på universitetet...). Han arbejder dog indenfor det kliniske felt, og er med i et kontorfællesskab i Aalborg, hvor han arbejder med terapi.

Han har rigtig gode arbejdstider, mandag og tirsdag møder han først over middag, og er hjemme ved 21tiden, de resterende dage har han fri ml 16 og 12:-)

Desuden er han, idet han er selvstændig, meget fleksibel, hvilket har været utroligt dejligt disse uger, hvor han har været med på sygehuset hele tiden.

Det er rigtigt fedt at have en mand/kæreste der er indenfor det samme hverv som en selv - man har en masse spændende diskussioner. Også fordi vores arbejdsområder er forkskellige, så vi kan spørge hinanden til råds, da vi oplever forskellige sider af problematikker. 

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Det er heldigvis ikke så tit, og jeg ved jo godt hvordan det er. Jeg er selv projektleder, bare i en anden branche, og indimellem indebærer jobbet bare sådan nogle ting..

Så længe det er mere undtagelsen end reglen er det til at leve med, selvom jeg godt nok bandede hans kolleger langt væk i går da telefonen vækkede mig. Freja er super forkølet og hoster og pylrer helt natten, så at blive vækket af telefonen også når jeg lige er faldet i søvn, var næsten mere end jeg kunne klare lige der..

Jeg har forklaret manden at hvis hans kollega har forfrysninger i den ene skulder i dag, er det mine onde tanker der er ansvarlige.

JA det har du ret i... og man ved jo at det bare er sådan det er ind imellem...

Anmeld

11. februar 2010

Kloster

Hej.

Min mand er udlært klejnsmed. Men har nu fået en titel på sit arbejde: Directing maneger  Nå men han tegner og udviker test-høst-maskiner til en del lande. De bliver bl.a brugt til at se bedst mulig udbytte til biobrændsel.

Kloster

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Mathildesmor skriver:

Hvor dejligt at se at det også kan være lykken, stortset at være sammen 24 timer i døgnet

Puha, tror godt nok jeg ville få en fis af min mand, hvis vi skulle være så meget sammen, ha ha. Godt nok elsker jeg ham højt, men jeg tror ik jeg ville kunne holde ud både at være sammen med ham privat og arbejdsmæssigt. Er glad for at vi har "hver vores"

Vi elsker det begge to Og trænger jeg til lidt "luftforandring" går jeg tur med ungerne... Han har også ind imellem møder uden for huset, det er dog ikke mange...

Men jo vi er vilde med det sådan som det er her, begge to

Anmeld

11. februar 2010

siw84

min kæreste er udd. kok.. men arbejder nu som salgskonsulent i et køkken engros firma H.W.Larsen hvor han så os har meget bedre arbejds tider og fri hver weekend... og det er vi rigtig glade for nu når vi venter vores første..

knus siw 37+5

Anmeld

11. februar 2010

LISBETH:-)

Min mand er uddannet i forsvaret og har været udsendt bla. til kosovo. Men da de ville sende ham til Afghanistan sage han op. (Med lidt pres fra mig) Desværre er der ikke så mange firmaer (udover forsvaret) hvor man kan bruge hans uddannelse, som er at kører kampvogn

Han har så i mange år arbejdet som pædagogmedhjælper for domsanbragte psykisk udviklingshæmmede. Men blev træt af at arbejde med mennesker.

De sidste 3 år har han så arbejdet på Hempel i Lyngby (som laver skibsmaling) her sammensætter/blander han malingen. Et meget fysisk hårdt arbejde - han skal bla. flytte rundt på 250 kg tønder med håndkraft.  Han har lange arbejdesdage da Lyngby ligger 147 km fra hvor vi bor. Så han bruger 3 timer hver dag i bil.  "Heldigvis" skal fabrikken lukke og flytte til Polen d. 31/5, så der skal han finde noget nyt - forhåbentlig tættere på hvor vi bor!!!

Anmeld

11. februar 2010

sbs78

Min mand arbejder som filial direktør i en Nordea. Så jeg kan kalde mig "Fru bank direktør" ha ha og jeg selv er bare en sølle frisør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.