Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Cstinne

Znuzke skriver:

300 km2 hus?? Det er da det største hus jeg nogensinde har hørt om....

Her er lidt at tykke på... til de nysgerrige

Og så selvf. et billede af mig og manden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

ekzunz

Cstinne skriver:

Her er lidt at tykke på... til de nysgerrige

Og så selvf. et billede af mig og manden

Det var nu bestemt ikke fordi jeg ikke tror på dig Jeg tænker bare at du nok har fået et enkelt K for meget med - og det så skulle være 300 m2 istedet for 300 km2

Men det er godt nok et skønt hus!!!

Anmeld

15. februar 2010

Cstinne

Det var nu bestemt ikke fordi jeg ikke tror på dig Jeg tænker bare at du nok har fået et enkelt K for meget med - og det så skulle være 300 m2 istedet for 300 km2

Men det er godt nok et skønt hus!!!

Hihihi.... helt korrekt min staveged Men hvis vi nu tager staldene og de andre stuehuse med, så skal det vist nok passe... Ha ha ha

Anmeld

24. februar 2010

Mor.sander

Min mand er uddannet farvehandler, men har ikke arbejde med i brancen i mange år. Har har lavet lidt af hvert, bla. sejlet med Bornholms trafikken og sidst var han på slagteri, men fant hurtigt ud af efter vi blev et par, at det fysiske hårde arbejde ikke hang sammen med familielivet, så han gik med tanken om at sige op, men bliv så fyre i første fyringsrunde, da finaskrisen ramte, første gang han er blev fyret og den eneste af de 6 der forlod kontoret med et smil. Nu drømmer han om at uddanne sig til pædagog, men pt. er han sygemeldt med en dyb deprission.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.