Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.755 visninger
123 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg er temmelig nysgerrig kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres mænd/kærester arbejder med?

Jeg kan starte med min egen.

Han arbejder i et stort entreprenørfirma ved navn "Per Aarsleff", hvor han det meste af foråret og sommeren ligger ude, da de arbejder mange forskellige steder her i DK. Det betyder også at han heller ikke er hjemme så ofte i de måneder, men vi har det personligt rigtig godt på den måde - og nyder hinanden på en helt anden måde, end da han havde et alm. syv til fire job før i tiden og var hjemme hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Mira0911

Min kæreste er truckfører...

Han arbejder på en møbelfabrik, som høre under Tvilum Scanbirk...

Anmeld

11. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Min kæreste er kok og arbejder på comwell i Kolding

Anmeld

11. februar 2010

oo

min mand er uddannet fysiker med sidefag i matematik fra Københavns Universitet og han arbejder p.t. som gymnasielærer hvor han underviser i både fysik og matematik. og han er faktisk rigtig glad for det, hvilket vist har overrasket ham selv, og han er en hamrende dygtig underviser, så det er dejligt

Anmeld

11. februar 2010

JustAnotherName

Min mand arbejder som handicaphjælper. Han har døgnvagt hver 4. dag

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tjuhl skriver:

min mand er uddannet fysiker med sidefag i matematik fra Københavns Universitet og han arbejder p.t. som gymnasielærer hvor han underviser i både fysik og matematik. og han er faktisk rigtig glad for det, hvilket vist har overrasket ham selv, og han er en hamrende dygtig underviser, så det er dejligt

Det lyder da rigtig spændende.... Ja, gid man selv var et geni til matematik. 'De kloge' mener matematik er logik - for mig er det en by i Rusland

Anmeld

11. februar 2010

LotteGabriella

Min mand er udlært tømrer, men arbejder som mentor for unge kontanthjælpsmodtagere imellem 18-25 år

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

så ved jeg hvor jeg skal spørge hvis Matematik og Fysik på A-niveau bliver aktuelt:0)

Anmeld

11. februar 2010

wamse

Min kommende mand regerer et helt land og i hans fritid rider han rundt på en hvid hest

Sorry, ligger syg her hjemme så smider lige et par svar rundt i det forskellige indlæg

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

min forlovede er socialrådgiver... pt. ansat som konsulent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.