Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Synes om

Min mand ville da nyde at have et arbejde som din - han ELSKER også fiskeri.....

det kræver man bor tæt på fjord og hav, i vores tilfælde ringkøbing... det er lidt træls at vi kun kan flytte rundt i kommunen, for når jeg skal læse til sygeplejerske ville jeg gerne bo i holstebro, men det er udelukket !  

Det er faktisk ikk så svært at få job som fisker pt - så ud på en kutter med manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Skouboe

Min er officielt IT-konsulent og arbejder med Microsoft CRM men bruger i øjeblikket det meste af sin tid som IT-projektleder...

Arbejdstiderne er for det meste ret fleksible da han har hjemmearbejdsplads, men i øjeblikket hvor de er ved at implementere en stor løsning, har han døgnvagt - jeg blev vækket af hans telefon 0.30 i nat (det blev han iøvrigt også), så jeg er en smule irriteret... det er ikke mig der har vagt 

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

det kræver man bor tæt på fjord og hav, i vores tilfælde ringkøbing... det er lidt træls at vi kun kan flytte rundt i kommunen, for når jeg skal læse til sygeplejerske ville jeg gerne bo i holstebro, men det er udelukket !  

Det er faktisk ikk så svært at få job som fisker pt - så ud på en kutter med manden

He he, det var nu skrevet mest i sjov.

Han elsker sit arbejde som entreprenør, og vigtigst af alt, så har han de bedste kollegaer, som jeg med sikkerhed ved, at han ikke vil undvære til fordel for fiskeri.
Han fisker lidt i sin fritid, men med årene er det blevet til mindre end da jeg lærte ham at kende

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Min mand har sit eget IT selskab, med en enkelt ansat udover ham selv....

Heh så jeg er "Direktør-Fru-Rasmussen"

Han arbejder hjemmefra, har kontor i kælderen, jeg selv er dagplejer så vi er begge hjemme det meste af tiden, det er drøn hyggeligt og rigtig dejligt at vi kan spise middagsmad sammen. Og endnu mere rart når han, som f.eks. i øjeblikket, nærmest arbejder i døgndrift, at han så i det mindste er herhjemme

Anmeld

11. februar 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Min er officielt IT-konsulent og arbejder med Microsoft CRM men bruger i øjeblikket det meste af sin tid som IT-projektleder...

Arbejdstiderne er for det meste ret fleksible da han har hjemmearbejdsplads, men i øjeblikket hvor de er ved at implementere en stor løsning, har han døgnvagt - jeg blev vækket af hans telefon 0.30 i nat (det blev han iøvrigt også), så jeg er en smule irriteret... det er ikke mig der har vagt 

Suuuk der har vi også været.... at han blev ringet op på alle tider af døgnet...hele ugen.... det er lidt træls i længden.

Anmeld

11. februar 2010

mor2piger

min mand er kok

Anmeld

11. februar 2010

CarinaSB

Min kæreste ejer et par selvskaber .. Han arbejder med selskabs rådgivning .. :)

Anmeld

11. februar 2010

Loa

Min mand er revisor. Ansat i et mellemstort firma i KBH.. Han har desuden sit eget revisorfirma ved siden af... Så han arbejder meget....

Men er dog glad for at en af os har styr på økonomien/skat/selvangivelser og alt det der..... 

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

TbCp skriver:

Min mand har sit eget IT selskab, med en enkelt ansat udover ham selv....

Heh så jeg er "Direktør-Fru-Rasmussen"

Han arbejder hjemmefra, har kontor i kælderen, jeg selv er dagplejer så vi er begge hjemme det meste af tiden, det er drøn hyggeligt og rigtig dejligt at vi kan spise middagsmad sammen. Og endnu mere rart når han, som f.eks. i øjeblikket, nærmest arbejder i døgndrift, at han så i det mindste er herhjemme

Hvor dejligt at se at det også kan være lykken, stortset at være sammen 24 timer i døgnet

Puha, tror godt nok jeg ville få en fis af min mand, hvis vi skulle være så meget sammen, ha ha. Godt nok elsker jeg ham højt, men jeg tror ik jeg ville kunne holde ud både at være sammen med ham privat og arbejdsmæssigt. Er glad for at vi har "hver vores"

Anmeld

11. februar 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Suuuk der har vi også været.... at han blev ringet op på alle tider af døgnet...hele ugen.... det er lidt træls i længden.

Det er heldigvis ikke så tit, og jeg ved jo godt hvordan det er. Jeg er selv projektleder, bare i en anden branche, og indimellem indebærer jobbet bare sådan nogle ting..

Så længe det er mere undtagelsen end reglen er det til at leve med, selvom jeg godt nok bandede hans kolleger langt væk i går da telefonen vækkede mig. Freja er super forkølet og hoster og pylrer helt natten, så at blive vækket af telefonen også når jeg lige er faldet i søvn, var næsten mere end jeg kunne klare lige der..

Jeg har forklaret manden at hvis hans kollega har forfrysninger i den ene skulder i dag, er det mine onde tanker der er ansvarlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.