Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Mama3

hejsa min mand er har sit eget tømmerfirma sammen med hans bedste ven det hedder hindbodah,l så hvis nogen mangler en til at lave noget tømrearbejde så sig endelig til 

ej de har heldigvis nok at se til

knus malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Mor til L&S

Min mand er speditør og transport sælger... Så logistik er lige ham

Anmeld

11. februar 2010

Koen.

Mathildesmor skriver:

Da jeg er temmelig nysgerrig kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres mænd/kærester arbejder med?

Jeg kan starte med min egen.

Han arbejder i et stort entreprenørfirma ved navn "Per Aarsleff", hvor han det meste af foråret og sommeren ligger ude, da de arbejder mange forskellige steder her i DK. Det betyder også at han heller ikke er hjemme så ofte i de måneder, men vi har det personligt rigtig godt på den måde - og nyder hinanden på en helt anden måde, end da han havde et alm. syv til fire job før i tiden og var hjemme hver dag

min forlovede arbejder også i et entreprenørfirma (Pro entreprenør) og vi har det helt på samme måde som jer.. synes man lære og nyde tiden med hinanden på en helt anden måde

Tanja 30 + 5

Anmeld

11. februar 2010

NoName

Min er mekaniker...

Anmeld

11. februar 2010

6800

Min arbejder ved HTH køkkener, som specialarbejder....hvilket er en stor fordel når man mangler et nyt køkken eller bare nogle skabe

Anmeld

11. februar 2010

stoffermus

Min kommende mand er salgsassistent og arbejder i kvickly

Anmeld

11. februar 2010

Chalala85

Min dejlige mand har mange jern i ilden..

Han er uddannet multimedie designer.

Han arbejder som tømre i sin fars firma. Så arbejder han med kriminelle unge/ unge på vej i kriminalitet et par gange om ugen.

Så er han prof pokerspiller. Dejlige ekstra penge

Han er igang med opstarten på 4 firmaer sammen med min svigerfar og så har han sit eget webdesigns firma, men det bliver snart lagt sammen med de kommende firmaer.. puha det var meget.

Trods alt det arbejde tager han sig god tid til os herhjemme

Anmeld

11. februar 2010

Sebastians Mor

Min Kæreste er Souschef på En statoil tank. :/

Anmeld

11. februar 2010

Anne85

Min lækre smækre mand er grafisk trykker!
Han arbejder skiftehold hvilket betyder aftenvagt den ene uge og dagvagt den anden uge... lidt øv når jeg også arbejder skiftende vagter (er sygeplejerske)... men fedt for sønnike for han har stort set altid korte dage i vuggestuen fordi enten mor eller far er hjemme om formiddagen og vi ikke skal skynde os afsted

Anmeld

11. februar 2010

Muffinmus

Er i Forsvaret lige som jeg er og er pt ved at udanne sig til militær helikoptermekaniker.

Han er i forvejen uddannet værktøjsmager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.