Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

He he, det var nu skrevet mest i sjov.

Han elsker sit arbejde som entreprenør, og vigtigst af alt, så har han de bedste kollegaer, som jeg med sikkerhed ved, at han ikke vil undvære til fordel for fiskeri.
Han fisker lidt i sin fritid, men med årene er det blevet til mindre end da jeg lærte ham at kende

ja ja vidste da godt det var for sjov  

haha... 

Jamen så lad være og sæt ham på en kutter blev det mindre da I fik barn, eller fadede det bare ud sådan med tiden`? Min kæreste er utrooolig bange for han ikke får tid til fritidsinteresser (jagt), men hvorfor sku han ik det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

MarleneH

Min mand er slagter

Anmeld

11. februar 2010

MM1987

Min kæreste er oprindeligt uddannet tømrer, men læste hurtigt videre til bygningskonstruktør (den praktiske del af arkitekten)...

Her d. 1. starter han egen tegnestue - og det glæder vi os meget til...

Så hvis der er nogen der skal have tegnet drømme huset...

Anmeld

11. februar 2010

Amelia<3

Min mand han er automekaniker, men lige pt er han desværre arbejdesløs pga manglende arbejdskraft

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

ja ja vidste da godt det var for sjov  

haha... 

Jamen så lad være og sæt ham på en kutter blev det mindre da I fik barn, eller fadede det bare ud sådan med tiden`? Min kæreste er utrooolig bange for han ikke får tid til fritidsinteresser (jagt), men hvorfor sku han ik det ?

Da vi fik vores datter, fiskede han gerne 1 gang i ugen - ofte var det i weekenderne. Men efterhånden synes jeg det blev til mere og mere, og blev faktisk irriteret over det - så skar han det ned til hver 14.dag, og nu fisker han måske 1 gang hver 2/3 md. Han har ikke så stort et "behov" for at komme ud at fiske længere som han havde før i tiden. Men det nyder jeg bare

Har før været med på fisketur - det siger mig NADA.

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Amelisa <3 skriver:

Min mand han er automekaniker, men lige pt er han desværre arbejdesløs pga manglende arbejdskraft

Øv øv, krydser fingre for at han snart finder et arb. igen

Anmeld

11. februar 2010

Amelia<3

Mathildesmor skriver:

Øv øv, krydser fingre for at han snart finder et arb. igen

Tak Håber snart det vil lykkes for ham Han er i fuld gang med at søge

Anmeld

11. februar 2010

Nemesis

min mand er SAP-konsulent/programmør hos rockwool international.

Han er en del af deres projektgruppe, så han kan have rigtig meget rejseri. Grundet krisen har vi dog haft glæden ved, at have ham en del mere hjemme end ellers og i år er det skandinaviensprojekt, så det bliver ikke så slemt med rejsedage.

I 2008 havde han 200 rejsedage, sidste år kun omkring det halve.

:-) Sisse

Anmeld

11. februar 2010

Risen

Min kæreste arbejder som Gate kondinatior i cph lufthavn. Så ham har I sikkert mødt før hvis I skulle af sted til de varme lande

Anmeld

11. februar 2010

Findusinde

Min mand er IT lærer på Aalborg Handelsskole for HG´erne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.