Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

MTS

Min dejlige kæreste arbejde i ett byggevaruhus og bliver også nogle gange sendt ud som team leder når der skal bygges et nyt varuhus eller om der er et der skal bygges om. I marts og april skal han op til Norge og hjælpe til med et varuhus der skal åbne. Jeg syns det kan være hårdt de gange han er afsted, men det er ikke så tit heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

lululupo

Manden min er struktør og sjakbajs som det hedder, men har faktisk lige besluttet at han vil skifte til en branche som ikke er lige så fysisk hård, da han gerne vil nyde sin datter uden smadret ryg, knæ mv.... Så på mandag skal han til samtale som ejendomsmægler, kryds fingre.....

Hilsen christina

Anmeld

11. februar 2010

iln

Skouboe skriver:

Min er officielt IT-konsulent og arbejder med Microsoft CRM men bruger i øjeblikket det meste af sin tid som IT-projektleder...

Arbejdstiderne er for det meste ret fleksible da han har hjemmearbejdsplads, men i øjeblikket hvor de er ved at implementere en stor løsning, har han døgnvagt - jeg blev vækket af hans telefon 0.30 i nat (det blev han iøvrigt også), så jeg er en smule irriteret... det er ikke mig der har vagt 

Det der kender jeg godt når min kæreste har vagttlf. Såååå irriterende... godt det ikke er så tit han har den

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

Min kæreste er taxachauffør i kolding  

Anmeld

11. februar 2010

iln

Min kæreste er uddannet datamatiker og systemudvikler. Han arbejde i Spar Nord (7-9-13 at han bliver ved med det nu hvor de er igag med en fyringsrunde). Han sidder hovedsageligt med netbanken, så når den er nede.... ja... så er min kæreste på arbejde i døgndrift.

Der ud over er han blevet uddannet projektleder (via Spar Nord), så han er så småt begyndt at have sine egne projekter også sideløbende med netbanken.

Håber ikke der sidder alt for mange Spar Nord kunder herinde, der er træt af netbanken...

Anmeld

11. februar 2010

vatten

Min kæreste er elektronikmekaniker. Han er med til at udvikle ting og sager til satelitter, noget med noget strømforsyning og sådan noget

Anmeld

11. februar 2010

4xGreve

Min mand er voksen lærling som pladesmed og bliver færdig her d. 17 marts og han har lige overstået svendeprøven med to flotte 10 taller...

Er utrolig stolt af min mand og elsker det at han arbejder med biler, ved ikke noget beder end når han kommer hjem at han så lugter af biler mmm....

Anmeld

11. februar 2010

Faith

Min mand er uddannet erhvervsdykker og arbejdede i Holland 4 uger af gangen da vi blev kærester (for 3 år siden). Det kunne ingen af os holde til fordi vi blev så forelskede, så han sagde op kort tid efter. Nu arbejder han som vingemontør på Vestas.

Anmeld

11. februar 2010

ChatH

Min mand er tømrer!!!! Og skide dygtig

Anmeld

11. februar 2010

Corn

kitty skriver:

Min mandse er uddannet brandmand

Det er  desværre svært at få job, så han arbejder på et lager, hvor han "plukker", kører truck og lastbil..

Er jeg virkelig den eneste med en mand i uniform?

Nope... Min mand er også brandmand, men kun deltid.

Ellers er han industrilakere på Terma, hvor han maler dele til helikoptere, fly og noget våben-noget

Og så griller han rigtig meget, både hjemme og for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.