Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

LouiseNielsen

Min lækre mandse er pædagog studerende, og er færdig til August 2011....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Da vi fik vores datter, fiskede han gerne 1 gang i ugen - ofte var det i weekenderne. Men efterhånden synes jeg det blev til mere og mere, og blev faktisk irriteret over det - så skar han det ned til hver 14.dag, og nu fisker han måske 1 gang hver 2/3 md. Han har ikke så stort et "behov" for at komme ud at fiske længere som han havde før i tiden. Men det nyder jeg bare

Har før været med på fisketur - det siger mig NADA.

heller ikke mig... otte timer ved en f****** å for at fange en laks - nej tak!!! 

vi var engang med et vennepar, hvor den anden pige og mig lavede mad, bål, og snakkede, så kunne drengene og hundene fange fisk - DET var hyggeligt...

Anmeld

11. februar 2010

Kvindemin

Min kæreste er fiberbredbånds installatør ved Energi Midt

Det er også nogle skønne arbejdstider..

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LouiseLarsen skriver:

Min lækre mandse er pædagog studerende, og er færdig til August 2011....

Det tager jeg sgu hatten af for!

Dem er der godt nok for lidt af på uddannelsen rundt omkring i landet.

Bare alene i min klasse er der kun 2 mænd ud af 42

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

Mathildesmor skriver:

Det tager jeg sgu hatten af for!

Dem er der godt nok for lidt af på uddannelsen rundt omkring i landet.

Bare alene i min klasse er der kun 2 mænd ud af 42

Han var faktisk først startet uddannelse til elektriker, men det sagde ham intet, og en dum chef fik ham til at indse at nej det skulle bare slet ikke være det...

han ville gerne arbejde med unge mennesker, så han tog først en pgu, og ja nu mangler han et år tilbage så er han færdig uddannet pædagog.... Og han er faktisk rigtig dygtig, kan blive helt stolt når jeg sådan sidder og læser nogen af de opgaver han laver!

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LouiseLarsen skriver:

Han var faktisk først startet uddannelse til elektriker, men det sagde ham intet, og en dum chef fik ham til at indse at nej det skulle bare slet ikke være det...

han ville gerne arbejde med unge mennesker, så han tog først en pgu, og ja nu mangler han et år tilbage så er han færdig uddannet pædagog.... Og han er faktisk rigtig dygtig, kan blive helt stolt når jeg sådan sidder og læser nogen af de opgaver han laver!

Det er da super fedt - hvor skønt

Min mand mener dog at jeg "har taget skade", og beder mig ind imellem om at klappe i, når jeg forsøger mig med nogle af de pædagogiske redskaber på ham, ha ha!

Anmeld

11. februar 2010

Tdittmann

Min mand arbejder som Erhvervsrådgiver i et lokalt pengeinstitut her på Fyn. Ok arbejdstider synes bare nogen gange det er lidt træls med den lange torsdag hvor han første er hjemme kl. 19

Anmeld

11. februar 2010

LouiseNielsen

Mathildesmor skriver:

Det er da super fedt - hvor skønt

Min mand mener dog at jeg "har taget skade", og beder mig ind imellem om at klappe i, når jeg forsøger mig med nogle af de pædagogiske redskaber på ham, ha ha!

Hehe, jeg føler med din mand....

Ej jeg syntes at de ting andreas bruger herhjemme, er rigtig gode... Jeg er ikke til metoder der er for pædagogiske, hehe. Og det ved han! Men han er selv lidt sådan, og som han selv siger, man skal sotere i hvad man vil bruge og ikke bruge, også skal der være forskel på ens egen børn, og dem man har på arbejdet...

Anmeld

11. februar 2010

Michael healer

Mathildesmor skriver:

Da jeg er temmelig nysgerrig kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres mænd/kærester arbejder med?

Jeg kan starte med min egen.

Han arbejder i et stort entreprenørfirma ved navn "Per Aarsleff", hvor han det meste af foråret og sommeren ligger ude, da de arbejder mange forskellige steder her i DK. Det betyder også at han heller ikke er hjemme så ofte i de måneder, men vi har det personligt rigtig godt på den måde - og nyder hinanden på en helt anden måde, end da han havde et alm. syv til fire job før i tiden og var hjemme hver dag

Min mand, hmm sådan en har jeg ikke, men jeg er jo selv en mand, så svare så på egne vegne hvis det er ok he he

Jeg er uddannet Litograf/reprokopist , men lige p.t. er jeg ledig

Michael

Anmeld

11. februar 2010

jlp90

Min forlovede er landinspektør, men er desværre lige blevet fyret med sidste dag 31 marts.. så hvis der er nogen der kender nogle der mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.