Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

louiseHasselstrøm

Min mand arbejder som specialarbejder inden for kommunen, hvor han er med til at vedligeholde grønne områder, renovation og snerydning... osv.

Her om vinteren har han vagt en uge ad gangen hver 3 uge. det har dog kun påvirket os lidt da sneen ikk har ramt hans uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

MissMikkelsen

kitty skriver:

Min mandse er uddannet brandmand

Det er  desværre svært at få job, så han arbejder på et lager, hvor han "plukker", kører truck og lastbil..

Er jeg virkelig den eneste med en mand i uniform?

Nej nej det er du skam ikke

Min skønne forlovede er overkonstabel i Oksbøllejren og har tidligere været udsendt til Kosovo - nu venter vi bare på de "prikker" ham til en tur til Afghanistan (ikke at jeg ser frem til det)

Anmeld

11. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Han er arbejdsløs lastbilschauffør

Anmeld

11. februar 2010

9510

Min skønne mand arbejder på fryselager,

Men nu har han så valgt at have 2 jobs i en periode, så starter op på det nye i dag når han får fri

Anmeld

11. februar 2010

merichs

Min forlovede er overkonstabel. Han har været udsendt til afghanistan 3 gange. Risikoen for at han skal afsted igen er rimelig stor så han overvejer at sige op og tage en anden uddannelse...

Anmeld

11. februar 2010

Louisesam

Min kæreste er uddannet skov- og landskabstekniker, men har de sidste 8-9 år haft sit eget firma, hvor han bygger skateboard ramper (er gammel skater). Pga. krisen arbejder han indimellem ved siden af på et vinproduktionslager, og her om nogle måneder skal han starte på voksenuddannelsen til tømrer - hans motivation er hans store drøm: at bygge et træhus til os i Sverige   Han er så dejlig...  

Anmeld

11. februar 2010

Ranarupta

Min kæreste er uddannet civilingeniør (elektro).