Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Sisley

Min dejlige mand er gastekniker hos firmaet Gastech Energi. Han er oprindeligt uddannet blikkenslager, men har taget en overbygning, hvor han fik "A-certifikat" der betyder, at han må "rode" med gas. Jobbet som blikkenslager er hårdt for ryggen, så han har valgt at skifte retning og servicerer gaskedler og -anlæg for private og boligforeninger. Et rigtig godt job! Der er vagtsæson fra oktober til april - han har vagt ca. en gang om ugen (efter arbejdstid til kl. 20) og weekender (kl. 8-20).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

FrkC

wamse skriver:

Min kommende mand regerer et helt land og i hans fritid rider han rundt på en hvid hest

Sorry, ligger syg her hjemme så smider lige et par svar rundt i det forskellige indlæg

Haha Hvor er du sød .. 

God bedring

Min kæreste er flymekaniker Han arbejder for Sunair ..

Anmeld

11. februar 2010

Camilla_a

Min kæreste er elektronik mekaniker og arbejder hos schlumberger i Esbjerg som er et stort internationalt offshore firma. Han er for det meste hjemme på basen og gøre deres udstyr klar, men hvis nogle af deres computer eller andre systemer går i stykker skal ud offshore. Han elsker sit arbejde  

Anmeld

11. februar 2010

Tullebobs

Min mand er HR-konsulent hos Skat (uddannet cand.merc) og så er han tilknyttet Aalborg Universitet som ekstern vejleder og underviser.

Hilsner fra Trine

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Min kæreste er uddannet tømrer for ti år siden, men da det blev for uudfordrende og drengerøven ville prøve noget nyt, blev han fisker. han har sin egen pram og en jolle til fjorden, det er mest til hobby, men han tjener også godt på det, så det er dejligt... ca 80-100 dage om året er han med en stor jolle på havet hvor de fanger torsk og rødspætter  

Han er i gennemsnit mere hjemme end en alm. 7-16 arbejder, så det er dejligt - også når han er væk på havet, så er det 20-40 timer af gangen, hvilket jo gør at man så savner hinanden, og det er vigtigt i vores forhold  

Anmeld

11. februar 2010

kiroo

min er lige startede som fragt mand, der var ikke nok at lave som klaregøre af biler pga. af det faldende bilsalg, og så var der ikke så mange der købte ferrarier...
ikke hans drømme job men det giver forhåbentlig penge..

Anmeld

11. februar 2010

oo

Mathildesmor skriver:

Det lyder da rigtig spændende.... Ja, gid man selv var et geni til matematik. 'De kloge' mener matematik er logik - for mig er det en by i Rusland

jamen altså, jeg får problemer når jeg bare skal plusse tocifrede tal! så det er temmelig handy at have en matematiker herhjemme

Anmeld

11. februar 2010

oo

ka-ri-na skriver:

så ved jeg hvor jeg skal spørge hvis Matematik og Fysik på A-niveau bliver aktuelt:0)

jeps, du skal være meget velkommen...han har allerede hjulpet et par stykker herinde med nogle opgaver

Anmeld

11. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

Min kæreste er uddannet tømrer for ti år siden, men da det blev for uudfordrende og drengerøven ville prøve noget nyt, blev han fisker. han har sin egen pram og en jolle til fjorden, det er mest til hobby, men han tjener også godt på det, så det er dejligt... ca 80-100 dage om året er han med en stor jolle på havet hvor de fanger torsk og rødspætter  

Han er i gennemsnit mere hjemme end en alm. 7-16 arbejder, så det er dejligt - også når han er væk på havet, så er det 20-40 timer af gangen, hvilket jo gør at man så savner hinanden, og det er vigtigt i vores forhold  

Synes om

Min mand ville da nyde at have et arbejde som din - han ELSKER også fiskeri.....

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeps, du skal være meget velkommen...han har allerede hjulpet et par stykker herinde med nogle opgaver

herligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.