Puha... Det er et af de emner, der deler vandene, synes jeg.
Jeg ved fra forskellige parter herinde, at nogle synes, at stemningen er hård og til tider ubehagelig, og at andre synes, at her er skønt.
Selv er jeg meget splittet. For jeg sidder ikke med en generel følelse af at være nervøs over at skulle oprette et indlæg, MEN skulle jeg oprette et indlæg af mere ømtålelig art, så ville jeg nok opleve den nervøsitet.
Jeg er en person, der meget hurtigt bliver usikker og kan tænke over tingene i 100 år og derefter så pille mig selv helt ned, hvis en anden lige har skrabet hul på overfladen.
Jeg er utroligt glad for baby.dk! - jeg får en masse ny viden, både på baby-området og på hygge-området. Det synes jeg er fedt!
Jeg føler, at jeg kan regne med, at der kommer svar på mine spørgsmål/tanker, for det prøver jeg selv at give til andre.
Men der har også været debatter, hvor jeg nærmest har fået helt ondt i maven af tonen. Måske er jeg bare for sart?
Jeg ved det ikke...
Men selvom jeg ved, at det muligvis forholder sig sådan, så vil jeg sige dette til jer andre, der er usikre og nervøse (eller noget 3.), at jeg håber, at I bliver. Og at jeg håber, at I vil oprette nogle indlæg, så tonen evt. kan blive anderledes. Jeg synes, at det vil være rigtigt synd, hvis I skal "drives ud" af et forum, som dette.
(Og når jeg skriver "drives ud", så håber jeg, at jeg ikke bliver misforstået - for jeg mener ikke, at der bliver ført en hetz, men at stemning/manglende svar/kliker/upopularitet/lign. kan skubbe folk ud.)
Jeg synes, at der skal være plads til alle - både de kontante typer og de mere stille typer.
Karina
Anmeld